نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در بجنورد گشایش یافت 

بجنورد-ایرنا- شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری استان عصر امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد آغاز به کار کرد. 

مدیر شرکت نمایشگاهی و بازرگانی سپنتا رویداد پارس به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه و با حضور شرکت هایی از ۱۰ استان کشور آغاز به کار کرده است.

ابراهیم خادم اظهار کرد: تلاش داریم تا در این رویداد، زمینه های ارائه خدمات در زمینه تامین جدیدترین و به روز ترین نیازمندی های صنعت ساختمان فراهم شود.

وی افزود: شرکت های فعال در زمینه صنعت ساختمان و معماری تولیدات و محصولات خود در زمینه تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرماشی، برق و الکترونیک، لوله و اتصالات، چینی آلات بهداشتی، کاشی و سرامیک، شیرآلات، آسانسور، ماشین آلات راهسازی و عمران، دکوراسیون داخلی و پوشش های ساختمانی به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه هدف از این رویداد، برقراری ارتباط با زنجیره تولید و زنجیره تامین در صنعت ساختمان است افزود: فعالیت این نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان زمینه را برای ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان حوزه ساختمان و آشنایی فعالان عرصه ساخت و ساز استان با آخرین دستاوردهای علمی و فنی صنعت ساختمان فراهم می کند.

مدیر شرکت نمایشگاهی و بازرگانی سپنتا رویدادپارس خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید فعال است.

در خراسان شمالی ۳۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha