۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84527141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۱۵ تیم عملیاتی در رزمایش آتش فورانی پالایشگاه گاز ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام با بیان اینکه ۱۵ تیم عملیاتی وظیفه برگزاری رزمایش آتش فورانی را برعهده داشتند، گفت: از این تعداد هشت تیم داخل واحد صنعتی و هفت تیم خارج از مجموعه بودند.

به گزارش ایرنا، روح اله نوریان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش آتش فورانی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در پالایشگاه گاز ایلام افزود: این رزمایش طوری طراحی شده که تنها امکانات و تجهیرات خود پالایشگاه جوابگو انجام عملیات نباشد.

وی یادآور شد: واحد تثبیت میعانات گازی که گاز آن هنوز ترش است و عملیات شیرین سازی آن انجام نشده است،  برای انجام این مانور انتخاب شد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام ادامه داد: این رزمایش طوری طراحی شده که نشت گاز در واحد تثبیت میعانات گازی منجر به آتش فورانی می‌ شود.

نوریان تصریح کرد: با توجه به سمی بودن گاز لازم بود در این رزمایش تمهیدات و اقدامات به سرعت از سوی تیم های عملیاتی انجام شود.

ارزیابی تیم های عملیاتی پالایشگاه گاز ایلام مهم ترین هدف برگزاری مانور آتش فورانی است 

وی، ارزیابی تیم های عملیاتی ، ایمنی، حراست، بهره‌برداری، آتش نشانی و پشتیبانی را از مهم ترین اهداف برگزاری رزمایش آتش فورانی کرد و گفت: انجام رزمایش هایی در چنین سطحی موجب می شود که تمامی واحدها در وقوع حوادث آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام تاکید کرد: آمادگی مواجه با تهدید در شرایط اضطرار، ارزیابی تیم مدیریت شرایط اضطرار پالایشگاه و همچنین ارزیابی هماهنگی بین دستگاه های امدادی استان نظیر هلال احمر، فوریت های پزشکی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

نوریان اضافه کرد: ۲ تیم ارزیاب داخلی پالایشگاه گاز ایلام و خارج از مجموعه در پایان این رزمایش گزارش نقاط ضعف و قوت مانور آتش فورانی را ارائه می دهند.

هفته پدافند امسال با عنوان "پدافند غیرعامل، ایران پایدار " نامگذاری شده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha