۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84475929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین‌های شهرک صنعتی پلدشت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: زمین‌های موجود شهرک صنعتی در این شهرستان تا پایان امسال به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

صادق حبیب زاده روز یک‌شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی پلدشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این شهرک در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت بیش از ۹۰ هکتار آغاز شده است.

وی افزود: هدف از ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان ایجاد اشتغال، توسعه شهرستان، محرومیت زدایی و جذب سرمایه بود.

سرپرست فرمانداری پلدشت ادامه داد: این پروژه در سه فاز تعریف شده که زیرساخت‌های فاز اول از جمله اجرای شبکه برق ۲۰ کیلو وات، اجرای ایستگاه تقلیل فشار گاز( TBS)  و خط انتقال گاز، اجرای قسمتی از روشنایی، اجرای خط انتقال آب با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال انجام است.

حبیب زاده با بیان اینکه برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و در حال هزینه است، اضافه کرد: همچنین اقدامات مربوط به پیمان سپاری شبکه توزیع داخلی آب شهرک انجام شده است.

شهرک صنعتی پلدشت به همراه شهرک صنعتی ایواوغلی، شوط و ماکو که به دلیل نزدیکی به جاده ترانزیتی از موقعیت خوبی برخوردار هستند، شهرک های صنعتی دارای موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی به شمار می روند.

شهرستان پلدشت به لحاظ داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه می تواند در ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی مورد نیاز منطقه در اشتغالزایی نقش موثری را در منطقه ایفا کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha