فعال اقتصادی:بخش خصوصی برای تحقق شعار سال آماده کمک به دولت است

شهرکرد- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در کنار دولت، به‌عنوان راهکار تقویت پشتیبانی و کاهش موانع تولید گفت: بخش خصوصی برای تحقق شعار سال‌جاری آماده کمک به دولت برای تحقق این شعار است.

آیت‌الله احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، بخش خصوصی آمادگی دارد تا در کنار دولت برای تحقق اهداف مورد نظر تلاش کند.

وی افزود: در این راستا بهره‌گیری از نظر کارشناسان متخصص بخش خصوصی و استفاده از توان مدیریتی دولت‌مردان نقش‌آفرین خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: به‌همین منظور افزایش کمی و کیفی برگزاری نشست‌های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تخصصی شدن مصوبات، می‌تواند زمینه‌های دست‌یابی به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌جاری را فراهم کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حذف کاغذبازی اداری، تسهیل در قوانین بانک‌ها، تامین به‌موقع سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، بهبود قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی، تامین ارز، بازاریابی، تامین مواد اولیه و ایجاد رقابت سالم در بازارهای داخلی و خارجی می‌تواند به تحقق اهداف شعار سال کمک کند.

وی گفت: کمک به راه‌اندازی دوباره واحدهای تولیدی راکد و تلاش برای استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات، وضعیت «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را بهبود می‌بخشد.

احمدی تاکید کرد: ادامه حرکت در مسیر اهداف جهش تولید، رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند در افزایش دست‌یابی به اهداف نام‌گذاری سال‌جاری نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایرنا، سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۵۰واحد تولیدی فعال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha