۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84196945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از سرمایه‌گذاران لازمه تحقق شعار جهش تولید است

قزوین - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران لازمه تحقق شعار جهش تولید به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، عیسی قبادی روز یکشنبه در نشست بررسی اهلیت سرمایه گذاران چند طرح استان قزوین افزود: برای جهش تولید و شکوفایی اقتصادی کشور و استان، باید بخشنامه ها و قوانین را تا جای ممکن به نفع سرمایه گذاران تفسیر کرد و موانع پیش روی آنان را از میان برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: حل مشکل بیکاری جوانان نیز تنها با جذب و رونق سرمایه گذاری میسر و ممکن است بنابراین مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی مربوطه باید حمایت از این بخش را به عنوان یک وظیفه اساسی و اولویت دار تلقی کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید ضمن حمایت های لازم از متقاضیان سرمایه گذاری، اهلیت آنها را نیز مورد بررسی قرار داده و احراز کنند.

وی ادامه داد: خیلی از طرح های ناتمام و عقیم اقتصادی به دلیل نداشتن اهلیت لازم از سوی سرمایه گذاران و کم توجهی دستگاه های اجرایی در زمان جذب سرمایه گذار به این موضوع ایجاد شده و به معضل تبدیل شده اند.

قبادی در ادامه از رصد و پایش مشکلات و موانع سرمایه گذاری در استان قزوین به طور مستمر از سوی معاونت اقتصادی استانداری و دفتر حمایت و جذب سرمایه گذاری استانداری خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha