فعال سیاسی اصولگرا: باور آیت الله رییسی مردم و محرومان بود

قزوین - ایرنا - دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین گفت: باور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی کمک به ارتقای وضعیت مردم و محرومان بود و از مناطقی بازدید می‌کرد که تا قبل از او هیچ مسوولی به آنجا نمی‌رفت.

محمدحسین شفیعی‌ها روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: الگوی تاثیرگذار، مدیر انقلابی و دغدغه مند برای خدمت به مردم و جامعه، بدون شک شهید آیت الله رئیسی است، چرا که اخلاص در انجام امور کارها، اعتقاد و اطاعت از فرمایشات رهبری و همچنین باور به مردم و محرومان از ویژگی‌های بارز این شخصیت انقلابی بود.

وی تصریح کرد: آیت الله سید ابراهیم رییسی از نخستین روزهای ماموریت و مسوولیت خود به نقاط دوردست کشور سرکشی می کرد و در نقاطی قدم می گذاشت که هرگز رده ای از مسوولان به آنجا نرفته بودند، به عنوان نمونه آخرین ملاقات مردمی وی ساعتی قبل از شهادت در همان روستای مرزی بود که با آنها نماز جماعت خواند و مردم خواسته هایشان را با وی در میان گذاشتند و از اینکه با مقام دولت صحبت می کردند شاد و خوشحال بودند.

شفیعی‌ها در خصوص تفاوت شیوه مدیریت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با دوره های پیشین ریاست جمهوری، بیان کرد: در دوره مدیریتی شهید جمهور، هیچگونه تنشی در جامعه نداشتیم، چرا که وی به اختلافات بهایی نمی داد تا مردم را نگران نکند، در حالی که رییس جمهورهای گذشته فضا را متشنج می کردند.

این فعال سیاسی ادامه داد: سید ابراهیم رییسی مدار مدیران را از نسل گذشته به نسل جوان تغییر داد و در چینش آنها به این موضوع باور داشت که باید حلقه مدیران قدیمی به نسل جدید تغییر یابد.

به گفته شفیعی‌ها، یکی از مهم ترین دلایل موفقیت آیت اللله ابراهیم رییسی، هوشمندی ایشان بود که در بعد سیاست خارجی این میزان از همدردی کشورهای خارجی با یک مقام سیاسی، نشان از مدیریت سیاسی صحیح و اصولی ایشان دارد و همه دنیا تحت تاثیر قرار گرفتند و تنها چند دشمن اظهار خوشحالی کردند.

وی با اشاره به اقدامات موثر شهید جمهور در حوزه راه، مسکن و صنعت، افزود: اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در دوره ریاست جمهوری این شهید بزرگوار صورت گرفت اما مهم ترین آن، راه اندازی کارخانجات تعطیل شده بود که فعال شدند و مقدمه ای برای افتادن در مسیر ریل گذاری مسایل کشور شد.

این مسوول ادامه داد: علی رغم اینکه بسیاری از افراد، ساخت سالانه یک میلیون مسکن در دوره ایشان را بعید می دانستند، اما این طرح فعال و اجرا شد و امیدواریم دولتمردان این مسیر را ادامه دهند تا بیشتر مردم صاحب خانه شوند.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین خاطرنشان کرد: حادثه پیش آمده برای رییس جمهور و هیات همراهان مصیبت تلخی برای همه مردم ایران است، چراکه نیروی انسانی مسوول و متعهد کشور را نباید به سادگی از دست داد و مردم طبعا منتظر نتایج بررسی دلایل این حادثه بزرگ هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha