۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85488174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تن آرد قاچاق در قزوین کشف شد

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبر: 85488174
۱۵ تن آرد قاچاق در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین کشف ۱۵ تن آرد یارانه‌ای قاچاق با کمک عوامل انتظامی در آزادراه قزوین - زنجان خبر داد.

جمشید خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گزارشی مبنی بر حمل آرد قاچاق از استان زنجان به تهران به سازمان جهاد کشاورزی قزوین اعلام شد که بلافاصله بازرسان سازمان موضوع را برای رسیدگی بیشتر در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با همراهی نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی استان قزوین به عواضی قزوین - زنجان مراجعه کرده و مشاهده کردند که یک دستگاه کامیون بنز جفت درحال حمل ۳۸۰ کیسه آرد یارانه‌ای نوع یک و ۲ معادل ۱۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم است که با توجه به نبود مدارک معتبر و مجوزهای لازم دستور توقف خودرو صادر شد.

این مسوول با بیان اینکه خودرو به همراه بار مکشوفه هم اکنون در کالای قاچاق پلیس اگاهی قزوین قرار دارد، ادامه داد: پرونده متخلف نیز تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شده است.

خدایاری خاطرنشان کرد: آرد یارانه‌ای یکی از کالاهای مهم در چرخه تولید نان به شمار می‌رود که هرگونه توزیع خارج از شبکه و غیر قانونی آن می‌تواند علاوه بر مصارف غیر ضروری به برهم خوردن بازار آرد منجر شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از هم استانی‌ها خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه توزیع غیرقانونی آرد در استان موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha