جریمه ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریالی برای قاچاق دارو در تبریز

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی دارو در تبریز به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

«صمد حضرتی»، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۳۱ قلم داروی قاچاق از سوی ماموران پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز از کوله پشتی یک مسافر مقصد استانبول کشف و پرونده آن به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه این پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: به این پرونده در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شعبه پس از بررسی پرونده به دلیل تخلف در حمل و نگهداری خارج از ضوابط تعیینی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

فروشنده کودشیمیایی تقلبی در بستان آباد پنج میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف کودشیمیایی تقلبی از سوی گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یکی از روستاهای اطراف بستان آباد، گفت: به این پرونده شامل ۳۰۰ کیسه کودشیمیایی تقلبی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از بررسی اوراق پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر معدوم کردن کودها، متهم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قاچاقچی کالا در چاراویماق ۹ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق از سوی ماموران نیروی انتظامی هنگام گشت زنی از یک دستگاه خودروی سواری در چاراویماق، گفت: این پرونده شامل قاچاق مواد شوینده و بهداشتی و مواد خوراکی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بود که در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چاراویماق رسیدگی شد.

حضرتی، افزود: شعبه با بررسی پرونده و به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالا محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha