فعال سیاسی اصلاح طلب: آیت‌ الله رییسی سابقه درخشانی در مسوولیت‌های کشور داشت

قزوین - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب در استان قزوین گفت: شهید آیت‌ الله سید ابراهیم رییسی نقش و مسوولیت های متعدد، مهم و حساسی در نظام جمهوری اسلامی داشتند که نشان از شخصیت متعهد و قابل اتکا ایشان دارد.

هادی جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی طی چهار دهه در نظام جمهوری اسلامی با جریانات مختلف سیاسی کار و فعالیت خود را ادامه داد و در رده‌های بالای مسوولیت نقش پررنگی داشت که نشان از شخصیت متعهد ایشان است.

وی در خصوص شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه ایشان تصریح کرد: این ضایعه حادثه بسیار تلخی برای عموم جامعه بود، چرا که جمعی از خدمتگزاران ملت را از دست دادیم و باید حساسیت ویژه تری نسبت به سرمایه های انسانی کشور صورت گیرد تا این جان‌های عزیز حفظ شود.

جعفری یادآور شد: طی این سه سال علیرغم تلاش‌هایی که صورت گرفت، انتظار می رفت شرایط بهتری ایجاد شود نظر به اینکه دولت شرایط مناسبی در هماهنگی سیاسی داشت و رییس جمهور با اخلاص تمام و در حد توانایی خود تلاش و به وعده های خود عمل کرد، اما متاسفانه به برون داد این خدمات مردمی نرسید.

به گفته این مسوول، امیدواریم گزارش دقیق و شفافی از سوی مسوولان مربوطه در خصوص علت حادثه رخ داده برای رییس جمهور و هیات همراه ایشان به مردم ارایه داده شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: رسانه های داخلی باید با جدیت و تلاش بیشتری در خصوص ارایه آمارهای دقیق برای حوادث پیش آمده عمل کنند تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود و به رسانه های خارج از کشور این فرصت داده نشود که بخواهند شایعه پراکنی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha