۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83902973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های خراسان شمالی ادبیات واحدی در پوشش اخبار کرونایی دارند

بجنورد- ایرنا- معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: رسانه‌های استان به دور از هر حاشیه، ادبیات واحدی در پوشش اخبار کرونایی دارند.

رضا رضایی روز سه‌شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر ایرنای خراسان شمالی با تاکید بر نقش پراهمیت رسانه ها در اطلاع رسانی حداکثری در باره بیماری کووید ۱۹  اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی، رسانه ای است که همیشه نظام مند، آگاهانه و هوشمند وارد حوزه های اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: در واقع این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری به رسانه ها و اطلاعات مستند، نیازمند هستند تا شاهد عمل به توصیه‌های کارشناس های حوزه سلامت و کنترل این بیماری باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه شیوع این بیماری در استان و کشور نیازمند ورود جدی رسانه ها و راه اندازی یک نهضت اطلاع رسانی برای پیشگیری کرونا است، تصریح کرد: پوشش اخبار این ویروس نباید در رسانه‌های کشور و استان به حاشیه رانده شود و تنها به اعلام آمار و ارقام کلی بسنده شود زیراکه این امر باعث عادی انگاری مردم در مقابله با این بیماری می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۷ خبرنگار استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند،  افزود: این تسهیلات در سه سقف ۱۶۰، ۸۰ و ۶۰ میلیون ریال  پرداخت می شود.

هم اکنون در استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت، هزار و ۱۱۵ مرکز فرهنگی و هنری وجود دارد.

استان خراسان شمالی از حدود ۲ هفته پیش، درگیر شرایط قرمز کرونایی شده است که این وضعیت همچنان پایدار است و دامن این استان را رها نکرده است.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha