۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83884295
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه خراسان شمالی

۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۸
کد خبر: 83884295
اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در فاروج، آتش زدن خودرو پدر توسط پسر ناخلف در گرمه، کشف بیش از ۶ تن سنگ سرب و پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در اسفراین اخبار کوتاه خراسان شمالی در روز شنبه بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی فاروج گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در روستای قره چشمه از توابع این شهرستان، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.
سرهنگ یدالله نوروزی با اشاره به اینکه این درگیری به علت اختلاف حساب به وقوع پیوسته بود، افزود: در این رابطه ۳ نفر بر اثر اصابت گلوله از سلاح شکاری مجروح شده بودند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه دستگیری عاملان تیراندازی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت،  تصریح کرد: در نهایت هر سه عامل تیراندازی و درگیری مسلحانه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و در بازرسی از محل اختفای متهمان یک قبضه سلاح بادی شکاری نیز کشف و ضبط شد.

کشف ۶.۶ تن سنگ قاچاق سرب 

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۶ تن و ۶۶۰ کیلوگرم سنگ معدنی قاچاق سرب به ارزش ۴۶۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این مواد در ۲ عملیات جداگانه در محور اسفراین به سبزوار کشف شد که ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و سنگ معدن غیرمجاز تحویل اداره صنعت و معدن اسفراین شد.
سرهنگ مجید یگانه پور افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.  

ذخایر سرب و روی معدن آلبلاغ اسفراین، در حدود ۲ سال اخیر هدف دست اندازی و برداشت غیرمجاز سودجویان و برخی افراد محلی قرار گرفته که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در برداشت و ریزش چندین باره کوه، تاکنون به مرگ ۶ نفر و مصدومیت شماری دیگر انجامیده است.

در یک سال گذشته ۱۷۰ تن سنگ معدن سرب و روی قاچاق، که از معدن آلبلاغ اسفراین برداشت شده بود، کشف شده است.

پسر ناخلف، خودرو پدرش را آتش زد 

فرمانده انتظامی گرمه گفت: پسری که خودرو پدرش را به دلیل اختلافات خانوادگی آتش زده بود،  توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.  
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه، روز شنبه اظهار داشت: این حادثه در روستای «بیدک دشت»  رقم خورد که پس از اعزام ماموران به محل مشخص شد یک دستگاه خودرو مزدای تک کابین از ناحیه سقف و داخل به صورت کامل سوخته است و با تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل آتش سوزی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
وی با اشاره به اینکه بررسی های انجام شده مشخص کرد که متهم فرزند شاکی بوده و به علت اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن خودرو پدرش کرده است، خاطرنشان کرد: در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح صنوف و اماکن عمومی ۳۰ واحد صنفی شامل قهوه خانه، کافی شاپ و سفره خانه سنتی مورد بازرسی قرار گرفت که در این طرح ۲۶ عدد قلیان و ۲۶۰ گرم انواع مواد مخدر و مقادیری قرص و شربت غیرمجاز کشف و ضبط و ۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ مجید یگانه پور با بیان اینکه اقلام کشف شده به همراه پرونده های متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha