ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران- ایرنا- سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش عصر دوشنبه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی در نامه ای دستورالعمل اجرایی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال ۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال ۱۳۹۹ از تیر ماه زیر نظر شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش با همکاری وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرا خواهد شد.

بر اساس این دستور العمل، ترکیب اعضای شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش شامل معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی (رییس شورا)، معاون تشخیص و پیشگیری پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی (نایب رییس شورا )، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیر بهداشت، تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی (دبیر اجرایی) است.

بر اساس این دستورالعمل، مصوبات شورای مزبور از طریق رییس شورا (معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور) به ستاد هماهنگی اجرای سنجش که در استان ها تشکیل خواهد شد ابلاغ می شود و ستاد هماهنگی اجرای سنجش استان نسبت به اجرای این مصوبات ملزم خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha