آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهدمقدس

تهران- ایرنا- رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، محمدجواد حسینی افزود: مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی سازمان بهزیستی به مشهدمقدس همزمان با دهه کرامت کار شروع به‌کار کرده‌ است.

وی ادامه داد: در این طرح مددجویان سازمان بهزیستی از سراسرکشور که تاکنون طعم زیات حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا را نچشیده‌اند توسط سازمان بهزیستی به مشهدمقدس مشرف می‌شوند.

حسینی افزود: اولین کاروان در این دوره روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با هماهنگی صورت‌گرفته از قبله تهران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بدرقه و اعزام می‌شوند.

رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: طرح پویش «زائراولی ها» در دهه کرامت آغاز بکار کرده است .

وی همچنین اضافه کرد: سازمان بهزیستی در این طرح با راه‌اندازی پویش زائراولی ها نسبت به جلب مشارکت مردم در این طرح اقدام نموده‌است.

به گفته وی، هموطنان می‌توانند از طریق درگاه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و یا شماره گیری کددستوری #۱۲۳* نسبت به مشارکت در اعزام زائراولی های بهزیستی اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه هدف از برگزاری این پویش برآورده کردن آرزوی یک زائر اولی برای زیارت مشهد مقدس است. ادامه داد : ایام دهه کرامت بهترین فرصت برای ارائه خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم است به همین جهت اعزام زائراولی ها به مشهد مقدس یا عتبات عالیات در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha