بهسازی ۱۳۰ هزار کلاس درس با کمک معلمان جهادی صورت گرفت

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بهسازی ۱۳۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با کمک معلمان جهادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، حمیدرضا خان محمدی روز سه شنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور اظهار کرد: گزاره‌های ارزشی در بند ۷ سند تحول را برای تبیین معلم جهادی باید جستجو کرد. سند تحول معلم را به عنوان هدایت کننده ، مربی و اسوه امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت عنوان می‌کند.

وی با بیان اینکه کسی با معلم نمی‌تواند رقابت کند، افزود: اصل کار نگاهی است که معلمان به موضوع جهاد داشتند. جهاد در شغل معلمی موثر است چرا که کاری جهادی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جهادی بودن در شغل معلمی پنهان است و باید یک جامعه جهادی یک میلیون نفری از معلمان ایجاد کنیم که ۱۶ میلیون دانش‌آموز مخاطبان آنها هستند.

خان محمدی یادآور شد: دشمن مغز دانش آموزان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است، اگر برنامه جهادی را مورد توجه قرار می‌دهیم به منظور تبیین است. دشمن تربیت را هدف قرار داده است.

وی عنوان کرد: معلم در مدرسه و منطقه نقش جهادی را به عهده دارد، کسوت معلمی پیامبرگونه است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پاک‌ترین موجودات هستی هستند که به ما امانت داده می‌شوند بنابراین باید در این خصوص اقدامات مناسب صورت گیرد.

بهسازی ۱۳۰ هزار کلاس درس با کمک معلمان جهادی صورت گرفت


۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی شناخته شده‌اند

جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰، همچنین امروز در این آیین اظهار کرد: در موقعیت‌های جهادی باید فرصت‌ها را غنیمت بدانیم، همچنین لوازم و ابزار برای فرصت های آموزشی پیشتر وجود نداشته بنابراین باید در امور جهادی از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

علی آقامحمدی افزود: اکنون در مناطق محروم هم برای دانش آموزان کلاس کنکور برگزار می‌شود و در قرارگاه جهادی، ۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی شناخته شده که امکان بازگشت به چرخه تحصیل آنها وجود دارد.

وی یادآور شد: نسل امروز آماده جهاد است و هیچ نسلی مانند این دهه برای کشور و مدرسه فعالیت نمی‌کند بنابراین باید از این نیرو ها برای امور جهادی بهره مند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha