۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83785173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معافیت ۲۶۰ هنرمند خراسان شمالی از پرداخت حق بیمه 

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۲۸
کد خبر: 83785173
معافیت ۲۶۰ هنرمند خراسان شمالی از پرداخت حق بیمه 

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۲۶۰ نفر از هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر استان، از پرداخت سه‌ماهه حق بیمه برخوردار شدند.

ابوالحسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشودگی حق بیمه سه ماهه این هنرمندان مربوط به ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال است.  
وی افزود: طرح مزبور بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، در همه استان ها در حال اجراست.
حیدری خاطرنشان کرد: این اقدام از اردیبهشت ماه آغاز می شود و نیازی به مراجعه حضوری هنرمندان نیست و صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می دهد.

پیش‌تر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفته بود که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، تاکنون بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال زیان به بخش فرهنگ و هنر این استان وارد کرده است.

حسین فرخنده با اشاره به ازسرگیری فعالیت بسیاری از صنوف در روزهای اخیر، گفته بود: این درحالی است که بسیاری از فعالیت های حوزه فرهنگ از قبیل فعالیت های حوزه نمایش، سینما و موسیقی، به دلیل ضرورت جمعی بودن آن همچنان تعطیل است و در این راستا نیازمند نگاه ویژه تر دولت به منظور حمایت از بخش فرهنگ و هنر و فعالاناین بخش هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha