مازندران پایان هفته میزبان رئیس‌جمهور می‌شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: هفدهمین سفر رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مقصد مازندران انجام می‌شود.

یوسف نوری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده از سوی نهاد ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه این هفته همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت به مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در این سفر علاوه بر پیگیری و بررسی مصوبات سفر نخست هیئت دولت به مازندران که حدود ۲۶ ماه پیش انجام شد، از برخی زیرساخت‌ها و طرح‌های استان نیز بازدید می‌کند و چند طرح مهم زیرساختی استان نیز با حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه دولت مردمی سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته استاندار مازندران، دیدار با خانواده شهدا، فعالان حوزه تولید، نخبگان استان، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از چند طرح نیمه‌کاره بخشی از برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: از زمان سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران تا کنون اقدامات خوبی برای تحقق مصوبات سفر انجام شد و پیشرفت و رشد خوبی در طرح‌های مربوط به مصوبات سفر دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌هاست. به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال اجراست و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha