۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83713368
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مراکز تعویض پلاک در میاندوآب تعطیل شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83713368
مراکز تعویض پلاک در میاندوآب تعطیل شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این شهرستان از امروز شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز شنبه ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس و به منظور جلوگیری از تجمع افراد در مراکز تعویض پلاک برای شماره‌گذاری خودرو، این مراکز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز شماره‌گذاری خودرویی در میاندوآب فعال است، افزود: اعتبار گواهینامه‌ها و معاینه فنی خودروها تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید شده و رانندگان خودروهایی که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه‌شان منقضی شده است نیازی به تمدید آن تا نیمه اردیبهشت سال آینده ندارند.

وی بیان کرد: برهمین اساس برگ نقل و انتقال، قولنامه‌ها و سایر مدارک لازم در خصوص خودرو تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین کلاس‌های آموزشی و آزمون‌های آیین‌نامه و مهارت نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا در سطح این شهرستان از ابتدای هفته گذشته تشکیل نمی‌شود.

سرهنگ‌ شیخ‌نژاد گفت: مردم برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند و جهت مقابله با این ویروس به توصیه‌ها و هشدارهای مسوولان بهداشت و درمان توجه کنند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha