۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83695343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم تعطیل شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبر: 83695343
میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم تعطیل شد

مهاباد- ایرنا- میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم برای مقابله از شیوع احتمالی ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

علی گردعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای مصوبه شورای پدافند غیرعامل و کارگروه سلامت شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا">ویروس کرونا صورت گرفته‌است.

وی با بیان اینکه مدت زمان تعطیلی این اماکن مشخص نشده‌است، ادامه داد: با بهبود شرایط فوق و پس از بررسی کامل، بلافاصله با نظر و همکاری مسوولان حوزه سلامت فعالیت بازارهای دام این شهرستان از سرگرفته می‌شود.

گردعلی اضافه کرد: میدان دواب شاهین‌دژ به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور هموطنان از استان‌های مختلف کشور برای خرید و فروش دام برپا می‌شد.

شهردار شاهین‌دژ نیز از تعطیلی بازار هفتگی روزهای پنج‌شنبه این شهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در طول هفته جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می‌کنند، تعطیلی بازارهای هفتگی می‌تواند اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد.

رسول منفرد اظهار داشت: شهروندان در راستای برنامه‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری‌ لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری مهار شود.

به گزارش سخنگوی وزارت بهداشت و درمان طبق آخرین آمار ظهر روز شنبه تعداد مبتلایان قطعی به کرونا">ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

تاکنون یک بیمار ۵۵ ساله با ویروس کرونای مثبت در آذربایجان‌غربی شناسایی شده که با پس از گذراندن دوره درمان بهبود و مرخص شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha