ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای فعالیت داوطلبانه مقابله با کرونا

تهران- ایرنا- دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پی شیوع ویروس کرونا، فراخوان جذب نیروهای دانشجویی و مردمی را منتشر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با فعال کردن هشتگ پویش همه با هم علیه کرونا، فراخوان جذب نیروهای دانشجویی و مردمی برای فعالیت های داوطلبانه منتشر کرد.
در اطلاعیه روز جمعه این دانشگاه تاکید شده است که ساعات حضور دانشجویان پرستاری به عنوان ساعت کار آموزی در نظر گرفته می‌شود.
این دانشگاه برای اعلام آمادگی فعالیت داوطلبانه مردم و دانشجویان شماره تلفن ۰۹۱۷۷۷۴۹۳۸۰ را اعلام کرد.
فراخوان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سه حوزه آموزش، پیشگیری و درمان(در صورت تایید صلاحیت و اعلام نیاز) نیرو جذب می کند.
به گزارش ایرنا، تعداد دیگری از دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه اندازی پویش‌های متفاوتی تاکید کرده‌اند که مردم در خانه بمانند تا ویروس کرونا را شکست دهند.

آغاز به کار کانون دانشجویی مقابله با کرونا
کانون دانشجویی مقابله با بیماری کرونا زیر نظر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.
در پی شیوع بیماری واگیردار کرونا در کشور، گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف فعالیت و خدمات رسانی در زمینه جلوگیری از شیوع و انتشار این ویروس و مقابله با آن و بهبود اقدامات درمانی بیماران مبتلا، بر اساس رسالت دانشجویی خود، کانون دانشجویی مقابله با بیماری کرونا را زیر نظر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه تشکیل دادند.
بر این اساس، ایزد محمدخواجه به عنوان مدیر اجرایی کانون مقابله با بیماری کرونا منصوب شد.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تاکنون ۸۰ هزار و ۹۹۷ نفر را مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۷۶۴ نفر را گرفته است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر پنجشنبه (روز گذشته) به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha