۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83565291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درج قیمت کالا و ارائه فاکتور به خریداران اجباری است

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: واحدهای صنفی این شهرستان ملزم به درج قیمت کالا و ارائه فاکتور به خریداران است.

محمد جهین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی باید در مقابل فروش کالاها و خدمات به مشتریان خود فاکتور ارائه دهند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: هر فروشنده در مقابل دریافت پول باید صورتحسابی شامل نام و نشانی واحد صنفی، تاریخ و مبلغ دریافتی، نوع و مشخصات کالای فروخته شده یا خدمات انجام شده را به مشتری ارایه دهد.

وی اضافه کرد: با دریافت فاکتور از فروشندگان امکان پیگیری و تشکیل پرونده علیه واحدی که اقدام به گران فروشی کرده است، راحت‌تر بوده و خریداران سریع‌تر به خواسته خود خواهند رسید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد همچنین تاکید کرد: شهروندان حتما از واحدهایی خرید کنند که برچسب قیمت بر روی کالاهای آنها درج شده و چنانچه تخلفی مشاهده کردند، حتما آن را اعلام کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد که هرگونه تخلف در قیمت و عرضه کالای نامرغوب را به سامانه ۱۲۴ یا شماره تلفن ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۴ اعلام کنند تا سریع نسبت به آن رسیدگی شود.

با اصلاح قیمت بنزین در هفته گذشته طرح تشدید نظارت بر بازار با تاکید ریاست جمهوری در کشور آغاز شده است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha