۶ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83453747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه به بهره‌برداری رسید

مهاباد - ایرنا - همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به روستای صوفیان و ۲۷ واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه به بهره‌برداری رسید

رییس اداره گاز اشنویه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گازرسانی به روستای صوفیان با ۱۰ میلیارد ریال هزینه انجام شد و ۱۷۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

کریم وحدانی با تاکید بر اینکه ۲ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان در روستای صوفیان ساکن هستند، اظهار داشت: با افتتاح این طرح شاخص بهره‌مندی از نعمت گاز در روستاهای اشنویه از ۴۹ درصد به ۵۱ درصد افزایش یافت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه نیز گفت: ۲۷ واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید

سامان چیانه افزود: ۱۵واحد مسکن مددجویی توسط این نهاد شامل هشت واحد مسکن شهری  ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه و هفت واحد مسکن روستایی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ واحد مسکونی روستایی با همکاری سپاه با چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه در روستاهای محروم افتتاح و به مددجواین تحویل داده شد.

۳۷ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۰۴ میلیارد ریال هزینه طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

اشنویه از شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۲ بخش مرکزی و نالوس می‌باشد.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۸۷۰/۳۰۷۲

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha