۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۵:۳۶
کد خبر: 82943387
T T
۰ نفر
هویت قدس با تصمیم ترامپ و نتانیاهو تغییر نخواهد كرد

تهران - ایرنا - رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با تاكید بر ادامه راهپیمایی حمایت از غزه خاطرنشان كرد كه تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قادر به تغییر هویت قدس نخواهد بود.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه همچنین خواستار ادامه راهپیمایی ها در كرانه باختری برای لغو تحریم غزه از سوی تشكیلات خودگردان فلسطین شد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان فلسطینیان گفت كه خواهان اتحاد و انسجام فلسطینیان برای مقابله با توطئه های خطرناكی هستیم كه قدس، آوارگان و آرمان فلسطین را هدف گرفته است.
هنیه همچنین تاكید كرد كه هویت قدس با تصمیم های ترامپ و نتانیاهو تغییر نخواهد كرد و ملت ما به آرمان فلسطین وفادار خواهد ماند و هزینه آن را هر چقدر كه باشد، پرداخت خواهد كرد.
وی از اسیران فلسطینی و تلاش برای آزادی آنان به عنوان یكی از پایه های اصلی مبارزاتی جنبش حماس یاد كرد و گفت: آزادی آنان در صدر اولویت های حماس قرار دارد.
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به قطعنامه روز چهارشنبه مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از فلسطین گفت كه این قطعنامه بیانگر انزوای رژیم صهیونیستی و آمریكاست.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه با اكثریت آرا جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی را محكوم كرد.
وی گفت كه به اذن پروردگار، اشغال قدس و سرزمین فلسطین و محاصره غزه پایان خواهد یافت و اسیران آزاد خواهند شد و آوارگان به سرزمین خود باز خواهند گشت.
شبد**1480**1379
۰ نفر

سرخط اخبار جهان