۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 83781055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه عادی‌ سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جنایت بزرگ خواند

تهران – ایرنا - «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عنوان «یک جنایت بزرگ و گناه غیرقابل بخشش» نام برد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العهد، وی در سخنرانی خود در سمینار «استفاده از فضای سایبری علیه روند عادی سازی مناسبات با رژیم اشغالگر اسراییل» با اعلام این مطلب افزود: حامیان و طرفداران این روند در واقع دشمن را به ادامه اقدامات تروریستی اش علیه سرزمین فلسطین و فلسطینیان و بیت المقدس و مسجد الاقصی تشویق می کنند.

هنیه تصریح کرد : به عبارت دیگر هواداران فرآیند بهبود رابطه با رژیم اشغالگر قدس در واقع از پشت به ملت فلسطین و امت اسلامی خنجر می زنند.

در روزهای اخیر به مناسبت ماه مبارک رمضان برخی شبکه های وابسته به عربستان سعودی اقدام به تهیه و پخش سریال هایی مانند ام هارون و مخرج ۷ با هدف فراهم کردن زمینه ها برای عادی سازی روابط اعراب و اسراییل می کنند.

این مقام بلندپایه حماس از تلاش های سیاسی، رسانه ای، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و هنری صورت گرفته برای توجیه برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی به عنوان «تلاش های شکست خورده» یاد کرد که نمی تواند به «دژ مستحکم دشمنی امت مسلمان با این رژیم» رسوخ کند و جهان اسلام همچنان به حمایت های خود از آرمان فلسطین و مقاومت فلسطینیان ادامه خواهد داد.

وی از تمامی انسان های آزادی خواه در جهان خواست تا در تمامی سطوح در جهت نکوهش روند عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس و معرفی آن به عنوان یک جرم و پیشگیری از تلاش های این رژیم جهت نفوذ در برخی از پایتخت های عربی و اسلامی اقدامات عملی اتخاذ کنند.

هنیه از فلسطین به عنوان «یک واقعیت نفوذناپذیر» یاد کرده که «تندبادهای مسموم نمی توانند آن را متزلزل کنند. »

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان هر گونه اقدامی در جهت عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و گفت : ما به عادلانه بودن آرمان خود و زدوده شدن اشغالگران از سرزمین مان یقین و در آستانه پیروزی بر دشمن خود قرار داریم.

اقدام عربستان در پخش سریال های مزبور موجی از انتقادها و محکومیت ها را در بین افکار عمومی کشورهای عرب در پی داشته است.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha