۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85490213
T T
۴۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عصبانیت وزیر تندرو نتانیاهو از حمله موشکی به تل‌آویو

تهران- ایرنا- وزیر تندروی کابینه رژیم صهیونیستی که از حمله موشکی امروز (یکشنبه) مقاومت فلسطین به تل‌آویو خشمگین است، خواستار اشغال کامل شهر «رفح» در جنوب نوار غزه شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسرائیل نمی‌تواند پرتاب موشک به سمت تل‌آویو و مناطق اطراف آن را بپذیرد.

وی افزود: رفح باید به طور کامل و با قدرت اشغال شود تا ارتش اسرائیل بر کل نوار غزه مسلط شود.

اسموتریچ هچنین اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بپذیریم که حماس همچنان پس از حدود هشت ماه به ما ضربه بزند.

درحالی که مقامات رژیم صهیونیستی پس از حدود هشت ماه جنگ مدعی تضعیف توان مقاومت در نوار غزه هستند، منابع رسانه‌ای امروز در دویست و سی و سومین روز از جنگ از حمله موشکی به «تل‌آویو» خبر دادند.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: حدود ۱۲ موشک از رفح و از موضعی در نزدیکی استقرار نظامیان ما ما به تل‌آویو پرتاب شد.

این موشک‌ها در حالی از داخل نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قابلیت‌های موشکی مقاومت فلسطین در این باریکه است.

این حمله موشکی همچنین نشان می‌دهد که باوجود گذشت ۲۳۳ روز از حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، اما مقاومت همچنان با قوت در حال وارد کردن ضربات به صهیونیست‌ها است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha