پیشرفت ۶۸ درصدی آخرین قطعه طرح چهارخطه کوهدشت - خرم‌آباد / افتتاح پایان شهریور

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: آخرین قطعه پروژه چهارخطه کردن جاده کوهدشت - خرم‌آباد در محدوده "چنار" با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز یکشنبه در بازدید از پروژه ارتباطی چهار خطه خرم آباد - کوهدشت اظهار کرد: این مسیر محل تردد زوار امام حسین علیه السلام در اربعین است و بهره‌بردار اصلی آن مردم هستند.

وی افزود: پروژه چهار خطه کردن خرم آباد کوهدشت جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بود و تا حدودی تاخیر داشته است و معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی باید با تامین منابع اقدامات جزئی را برطرف کنند.

استاندار لرستان با اشاره به پیشرفت ۶۸ درصدی این پروژه بیان کرد: طول محور خرم‌آباد به کوهدشت ۹۰ کیلومتر بوده و جزو پروژه‌های چهارخطه لرستان است و پنج کیلومتر باقیمانده آن با احداث پل در پیچ منطقه چنار کوهدشت تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شفقت یادآور شد: هیچ اقدامی در دولت های یازدهم و دوازدهم برای تکمیل آن صورت نگرفت ولی در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و دستور رئیس جمهور شهید در حال اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha