ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

سراسری - استانها - آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی آمده است: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخ درگذشت شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

« رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد. »

مسئولان و شخصیت ها در استان‌های سراسر کشور هم پس از اعلام شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پیام های جداگانه ای، این ضایعه را به دولت و مردم ایران تسلیت گفتند.

شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی از یک سو به دلیل توجه به آحاد مختلف جامعه بویژه قشر محروم در سراسر کشور و از سوی دیگر به خاطر حضور مداوم و بی‌آلایش میان مردم، در جای جای این مرز و بوم با برقراری یک دولت مردمی، جایگاه ویژه‌ای داشت و حالا در فراقش ایران اسلامی یکپارچه به مقام شامخ او و همراهانش ادای احترام می کند

«« پنجشنبه - سوم خردادماه ماه ۱۴۰۳ »»

۱۹:۲۵ - خادم الرضا(ع) در آغوش سلطان مهربانی‌ها آرام گرفت

مشهد-ایرنا- پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۹:۲۴ - فیلم| تدفین پیکر شهید جمهور در جوار امام رضا(ع)

مشهد-ایرنا- پیکر شهید جمهور، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه پس از مشایعت میلیونی زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در رواق دارالسلام حرم رضوی به خاک سپرده شد و روحش آرام گرفت.

۱۹:۱۹ - رییس‌جمهور خستگی‌ناپذیر، اکنون وقت استراحت است

مشهد-ایرنا- خستگی ناپذیری شهید آیت‌الله رییسی در انجام امور، یکی از صفات بارز ایشان بود که این ویژگی وی اکنون بعد از به شهادت رسیدنش به مدالی پر افتخار برای ایشان تبدیل شد.

۱۹:۱۲ - پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در زادگاهش به خاک سپرده شد

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در روستای درسجین شهرستان ابهر روز پنجشنبه با حضور پرشور مردم شهید پرور منطقه به خاک سپرده شد.

۱۹:۱۲ - عکس خبری | تشییع خادم الرضا در مشهد

پیکر خادم‌الرضا، شهید جمهور، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»،عصر پنجشنبه ( ۳ خرداد ۱۴۰۳) در مشهد تشییع و در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به خاک سپرده شد.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ تاریخ ماندگار در حافظه ملت ایران

مشهد- ایرنا- سوم خرداد ۱۴۰۳ (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) مردم ایران با خلق حماسه حضور میلیونی و کم نظیر رییس جمهور را در مشهد مقدس و جوار مضجع نورانی امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) به خاک سپردند که زندگی‌اش در مسیر خدمت به مردم به شهادت ختم شد و این تاریخ برای همیشه در اذهان ملت ماندگار شد.

۱۸:۴۲ - فیلم | حضور مقام های کشوری و لشکری در حرم رضوی برای وداع با شهیدجمهور

مشهد-ایرنا- وزیران دولت سیزدهم، مسوولان کشوری و لشکری به همراه استانداران استان‌های مختلف کشور عصر پنجشنبه در صحن آزادی حرم مطهر رضوی به منظور وداع با پیکر شهیدجمهور، آیت‌الله رییسی شرکت کردند.

۱۸:۲۶ - طواف پیکر آیت الله رئیسی و پیچیدن عطر ارغوان در حرم رضوی+ فیلم

مشهد-ایرنا- پیکر شهید سید ابراهیم رییس‌الساداتی (رئیسی) به حرم مطهر رضوی رسید و با همراهی زائران و مجاوران بارگاه امام رئوف در صحن پیامبر اعظم (ص) طواف داده شد.

۱۸:۲۱ - فیلم | باقری: همواره در میدان سیاست مردم حرف اصلی را می زنند

شهرری - ایرنا - سرپرست وزارت امورخارجه گفت: همبستگی مردم و مسئولان ناگسستنی است و همچنان آنان هستند که حرف اصلی را در میدان سیاست می زنند.

۱۸:۱۸ - مشهد، دین خود را ادا کرد...

مشهد- ایرنا- حضور میلیونی و بی‌سابقه مردم مشهد در تشییع پیکر آیت الله رییسی، بار دگر نشان داد که مردم این خطه از کشور چگونه قدرشناس شهیدی هستند که تا آخرین لحظه، عمر خود را وقف خدمت رسانی به ملت کرده بود.

۱۸:۱۲ - فیلم | مقامات لشکری و کشوری در مراسم تشییع درباره شهید حسین امیرعبداللهیان چه گفتند؟

تهران- ایرنا- مقامات لشکری و کشوری ضمن ادای احترام به شهید والامقام حسین امیر عبداللهیان در مراسم تشییع شهدای خدمت گفتند: شهید یک دیپلمات انقلابی و نماد اخلاص و شجاعت بود.

۱۷:۳۴ - آیین وداع با شهید جمهور در حرم مطهر رضوی آغاز شد

مشهد- ایرنا- آیین آخرین وداع با شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور گسترده و میلیونی اقشار مختلف مردم عصر پنجشنبه در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی آغاز شد.

۱۷:۳۱ - شین زنان کرد در سوگ رییس جمهور + فیلم

قصرشیرین - ایرنا - مردم اهل سنت و اهل حق شهرستان دالاهو بویژه زنان کرد کرمانشاه با سوگواری به رسم کهن خود به سوگ رییس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت نشستند.

۱۷:۳۰ - خداحافظ آقای رئیس جمهور!

مشهد- ایرنا- شور قیامت در شهر امام مهربانی‌ها پیش چشمان دنیا آمد امروز و سیل اشک‌های تلخ و اندوه پیکرهای شهدای راه خدمت و در راس آنان سید محرومان، آیت الله سید ابراهیم رییسی را تا آستانه حرم عشق مشایعت کرد تا در مجاورت تربت اربابش، آرامشی ابدی بگیرد.

۱۷:۲۷ - خودرو حامل پیکر شهید آیت الله رئیسی به باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی رسید

مشهد- ایرنا- خودرو حامل پیکر شهید جمهور آیت الله رئیسی پس از طی خیابان امام رضا (ع) و در میان انبوه جمعیت به ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی رسید.

۱۷:۲۰ - عکس خبری | تشییع و تدفین شهید «حسین امیر عبداللهیان» در حرم عبدالعظیم

پیکر دیپلمات شهید «حسین امیرعبداللهیان»، ظهر پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) در شهر ری تشییع و در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۷:۰۰ - صحن و سرای شمس الشموس در تسخیر سوگواران شهید رئیسی

مشهد- ایرنا - صحن و سرای حرم شریف رضوی مملو از جمعیتی است که آمده‌اند رییس جمهور محبوب خود را به دیار ابدی بدرقه کنند و سیل جمعیت به حدی است که مسیرهای منتهی به محل دفن شهید آیت الله رییسی بسته شده است.

۱۶:۳۸ - ابهری‌ها در تشییع شهید قدیمی سنگ تمام گذاشتند+ فیلم

زنجان - ایرنا- پیکر مطهر شهید خدمت سرهنگ بهروز قدیمی روز پنجشنبه در میان خیل انبوه مردم این دیار تشییع و برای تدفین به روستای زادگاهش منتقل شد.

۱۶:۳۵ - فیلم| وداع پایانی با خادم الرضا/ جمعیت میلیونی تشییع کنندگان پیکر شهید جمهور

مشهد- ایرنا- جمعیت میلیونی مردم مشهد در آخرین وداع با شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پیکر وی را تا حرم مطهر رضوی برای رساندن به خانه ابدی‌اش مشایعت کردند.

۱۶:۲۴ - فیلم | آیین سنتی " چَمَر " در سوگ شهید جمهور

ایلام - ایرنا - آئین سنتی "چمر" در سوگ رئیس جمهور شهید در شهرستان دره‌شهر از توابع استان ایلام با حضور مردم روستاهای این شهرستان برگزار شد.

۱۶:۲۴ - فیلم | تداوم حضور گسترده مردم در آیین بدرقه شهید جمهور

مشهد- ایرنا- حضور گسترده مجاوران و زائران رضوی در آیین تشییع و بدرقه از پیکر مطهر شهید جمهور در مشهدالرضا (ع) همچنان ادامه دارد.

۱۶:۲۴ - محشر در مشهد الرضا(ع)/ سوگواران رئیسی به نزدیکی حرم رضوی رسیدند

مشهد- ایرنا- جمعیت میلیونی تشییع‌ و بدرقه کنندگان پیکر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از چند ساعت همراهی با خودرو حامل پیکر آن عزیز سفر کرده، فرزند این سرزمین را به نزدیکی حرم مطهر رضوی رساندند تا انیس النفوس وی را در آغوش گیرد.

۱۶:۱۳ - عکس خبری | تشییع پیکر شهید سرهنگ دوم «بهروز قدیمی» در زنجان

پیکر کمک خلبان شهید سرهنگ دوم «بهروز قدیمی» از شهدای سانحه بالگرد رییس جمهور، صبح پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مردم و مسئولان استانی در زنجان تشییع شد.

۱۶:۰۷ - فیلم | تشییع باشکوه شهید خدمت سرهنگ بهروز قدیمی در ابهر

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید خدمت سرهنگ بهروز قدیمی روز پنجشنبه با حضور پرشور مردم در ابهر تشییع شد.

۱۵:۴۵ - وداع جانسوز بیرجندی‌ها با نماینده خود

تهران - ایرنا - صبح امروز پیکر شهیدان آیت الله سیدابراهیم رئیسی و سیدمهدی موسوی، در میان استقبال مردم خراسان جنوبی وارد بیرجند شد. شهید رئیسی سه دوره نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان بود و بار دیگر به عنوان منتخب این مردم در خبرگان انتخاب شد؛ این اولین و آخرین سفر استانی شهید رئیسی به خراسان جنوبی پس از اعتماد مردم به اوست.

۱۵:۳۱ - سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید جمهور حضور دارند

مشهد - ایرنا - شهردار مشهد اعلام کرد که طبق برآوردها تا کنون دست‌کم سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی شرکت دارند و حرکت خودرو حامل پیکر شهید جمهور و همراهان به کندی انجام می‌شود.

۱۵:۰۸ - فیلم | خروش عظیم جمعیت عزادار در بدرقه رئیس‌جمهور شهید به سمت آرامگاه ابدی

مشهد - ایرنا - آیین تشییع و بدرقه شهید آیت الله رییسی به آرامگاه ابدی با حضور خروش خیل عظیم جمعیت مردم مشهد در حال اجرا است و ازدحام آنان به حدی است که خودرو حامل پیکر شهید جمهور در مسیرهایی متوقف شده و امکان حرکت نداشته است.

۱۵:۰۵ - سیل جمعیت میلیونی خودرو حامل پیکر آیت‌الله رئیسی را در مشهد متوقف کرد

مشهد-ایرنا- سیل جمعیت میلیونی تشییع کنندگان پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر مشایعت او به خانه ابدی‌اش در حرم مطهر امام رضا‍(ع) به حدی بود که خودرو حامل پیکر از حرکت ایستاد.

۱۵:۰۵ - پیرمرد خمیده روستایی در تشییع پیکر شهید جمهور چه گفت؟+ فیلم

مشهد- ایرنا- پیرمرد خمیده ۷۴ ساله روستایی به عشق آیت الله رئیسی امروز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهید جمهور، خادم الرضا(ع) حضور یافته است تا با مشایعت‌کنندگان او را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کند.

۱۵:۰۱ - فیلم | شهادت، اجر معنوی امیرعبداللهیان در حمایت هایش از مردم غزه بود

تهران - ایرنا - مدیر قوه مجریه و سرپرست دولت گفت : یکی از اجرهای معنوی که شهید حسین امیر عبداللهیان بواسطه شهادت وی برایش رقم خورد اقداماتی بود که در راستای حمایت از مردم غزه و محور مقاومت انجام داده بود.

۱۴:۳۷ - پیکر شهید سرتیپ سیدطاهر مصطفوی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد

شهر ری - ایرنا - پیکر شهید سرتیپ سیدطاهر مصطفوی از شهدای همراه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی همزمان با سالروز آزادی خرمشهر با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری ، همرزمان ، عاشقان شهدا و خانواده شهید در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

۱۴:۳۶ - مشایعت میلیونی خادم خورشید تا خانه ابدی + فیلم

مشهد-ایرنا- جمعیت میلیونی زائر و مجاور بارگاه منور امام رضا(ع) پیکر خادم الرضا(ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را بر دوش قرار داده اند و او را تا بارگاه ثامن الحجج مشایعت می کنند.

۱۴:۳۲ - عکس خبری | تشییع پیکر شهید آیت‌الله« محمدعلی آل‌هاشم»

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۴:۲۲ - فیلم | نمایی از حضور مردم در آیین تشییع شهید جمهور در مشهد

مشهد- ایرنا- حضور میلیونی عزاداران پیش از آغاز رسمی آیین تشییع پیکر شهید «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» در خیابان های منتهی به حرم رضوی حماسه ای به یاد ماندنی خلق کرد.

۱۴:۱۷ - خواهر شهید بهشتی: آیت‌الله رییسی هم مانند برادرم مظلوم بود

اصفهان-ایرنا- خواهر شهید بهشتی با صدور پیامی اعلام کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان نیز مانند برادرم سیدمحمد بهشتی، مظلوم واقع شد.

۱۴:۱۰ - آمدم ای شاه پناهم بده...

مشهد- ایرنا- مردمان مشهد در استقبال و میزبانی از پیکر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، با حضور میلیونی خود یکی از تاریخی‌ترین آیین‌های تشییع را در تاریخ ایران اسلامی به نمایش گذاشتند تا روز بدرقه خادم‌الرضا(ع) در شهر نور را، در سوم خردادماه ۱۴۰۳، در تاریخ به عنوان برگی زرین از قدرشناسی خود از خدمتگزاران و محروم‌نوازان ماندگار کنند.

۱۴:۰۶ - فیلم | حضور میلیونی مردم مشهد در آیین تشییع پیکر شهید جمهور

مشهد- ایرنا- مردم مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی حضوری بی‌نظیر و میلیونی دارند.

۱۳:۴۵ - پیکر مطهر شهید امیرعبداللهیان در جوار مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم آرام گرفت +فیلم

شهر ری - ایرنا - پیکر مطهر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (پنجشنبه) در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهرری در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

۱۳:۴۵ - مخبر: شهادت امیرعبداللهیان ضایعه‌ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی و کشور است

تهران - ایرنا - مدیر قوه مجریه ضمن ابراز تاسف از دست دادن شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: شهادت این دیپلمات انقلابی ضایعه‌ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی و کشور است.

۱۳:۴۱ - فیلم | وداع آخر با امام جمعه شهید تبریز

تبریز-ایرنا- مردم مومن و ولایمتدار آذربایجان شرقی امروز پس از تشییع به یاد ماندنی آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و با غم و اندوهی فراوان با پدر معنوی خود وداع کردند.

۱۲:۵۸ - فیلم | حضور خانواده شهید حسین امیر عبدالهیان در کنار مزار

شهر ری - ایرنا - همسر ، فرزندان و خانواده شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه شهید کشورمان در کنار محل تدفین این شهید بزرگوار قرار گرفتند.

۱۲:۳۹ - آغوش باز قبله تهران برای میزبانی از شهید خدمت +فیلم

شهرری - ایرنا - مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در شهرری آغاز و قرار است در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به خاک سپرده شود.

۱۲:۲۹ - امام جمعه شهید تبریز در گلزار شهدا آرام گرفت + فیلم

تبریز - ایرنا - پیکر مطهر آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز پس از برگزاری مراسم تشییع به وادی رحمت این شهر انتقال یافت و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

۱۲:۱۱ - فیلم | تبلور جلوه‌هایی از قدرشناسی مردم زنجان از شهدای خدمت

زنجان - ایرنا - جلوه‌هایی از قدرشناسی مردم زنجان از شهدای خدمت روز پنجشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از زن و مرد در مراسم تشییع سرهنگ دوم بهروز قدیمی به نمایش درآمد.

۱۲:۱۰ - گزارش خبرنگار ایرنا از افزایش لحظه به لحظه جمعیت برای تشییع پیکر شهید خدمت(فیلم)

۱۲:۰۹ - فیلم | خادم‌الرضا به مقصد رسید

مشهد- ایرنا- پیکر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در میان بارانی از اشک حسرت مردم عاشق زائر و مجاور در آخرین سفر استانی به آغوش شهر شهادت رسید تا خادمی پاک و مخلص در جوار آستان سلطان نور و ضامن آهو، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آرام گیرد.

۱۲:۰۶ - فیلم | مزار شهید امیر عبداللهیان در آستان عبدالعظیم حسنی آماده شد/ بازدید مخبر

شهر ری - ایرنا - مزار شهید حسین امیر عبداللیهان وزیر امور خارجه کشورمان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام آماده سازی شد و محمد مخبر مدیر قوه مجریه از روند آماده سازی مزار بازدید کرد.

۱۲:۰۱ - پیکر شهید محسن دریانوش در نجف آباد اصفهان تشییع به خاک سپرده شد+ فیلم

اصفهان - ایرنا - پیکر کمک خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش از شهدای سانحه بالگرد رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور پرشور مردم نجف آباد و همراهی مسوولان تشییع و در جنت‌الشهدای نجف آباد از توابع غرب اصفهان آرام گرفت.

۱۱:۵۸ - عکس خبری | تشییع خادم الرضا در مشهد

پیکر خادم‌الرضا، شهید جمهور، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»، جهت تشییع و تدفین در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) وارد فرودگاه مشهد مقدس شد.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۱:۴۹ - حماسه قدرشناسی مردم خراسان جنوبی + فیلم

بیرجند - ایرنا - همانطور که پیش بینی می‌شد پس از تشییع تاریخی پیکر رئیس جمهور شهید در شهرهای تبریز، قم و تهران، مردم خراسان جنوبی نیز امروز حماسه‌ای از جنس دلدادگی و قدرشناسی را رقم زدند.

۱۱:۴۴ - رئیسی به خانه بازگشت/ وداع مشهدی‌ها با خادم‌الرضا(ع)

مشهد- ایرنا- مشهد پس از چشم‌انتظاری چندروزه برای خادم‌الرضا، شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، برای پیشواز از پیکر پاک او آغوش گشوده است تا فرزند محبوب خود را تا خانه ابدی‌اش در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مشایعت کند.

۱۱:۲۷ - وداعی ماندگار با امام جمعه ای محبوب

تبریز - ایرنا - مراسم تشییع نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز یکی از شهدای سانحه سقوط بالگرد صبح امروز پنجشنبه با حضور پرشور مردم قدرشناس و آگاه مردم تبریز از میدان شهدای این شهر آغاز شد و خیل عظیم حاضرین برای آخرین بار با امام جمعه خود وداع کردند تا یاد و محبوبیتش برای همیشه در دل ها ماندگار باشد.

۱۱:۲۵ - حرم ثامن الحجج(ع) چشم انتظار خادم خود

مشهد - ایرنا - انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، بیست‌ و هشتم خرداد برگزار شد و پس از پیروزی آیت الله رییسی، جشن پیروزی رییس‌جمهور جدید ایران در روز میلاد امام مهربانی‌ها برگزار شد شهیدی که اعلام کرد دلم پیش حرم امام رضا(ع) است ولی می‌روم برای خدمت به مردم و انجام وظیفه به عنوان خادم آن حضرت و امروز پنجشنبه حرم امام هشتم پذیرای پیکر مطهر خادم صادق و مجاهد خود است.

۱۱:۲۵ - فیلم | تشیع حماسی سومین امام جمعه شهید تبریز

تبریز-ایرنا- پیکر شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هشم، با حضور خیل کثیر مردم تبریز تشییع شد. آل‌هاشم،نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، امام جمعه تبریز و منتخب مردم آذربایجان‌شرقی در ششمین دوره مجلس مجلس خبرگان رهبری بود که در سانحه سقوط بالگرد به همراه رییس‌جمهور، وزیر امورخارجه و استاندار آذربایجان‌شرقی به شهادت رسید.

۱۱:۲۴ - پیکر شهید جمهور به آغوش شهر شهادت رسید

مشهد- ایرنا- پیکر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در میان بارانی از اشک حسرت مردم عاشق زائر و مجاور در آخرین سفر استانی به آغوش شهر شهادت رسید تا خادمی پاک و مخلص در جوار آستان سلطان نور و ضامن آهو، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آرام گیرد.

۱۱:۲۱ - شهید جمهور منتظرت بودیم برای پایان کار ۱۸ ساله ...

اراک - ایرنا - رییس جمهور شهید! پروژه ۱۸ ساله بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در انتظارت بود تا نتیجه حمایتت در تکمیل بزرگترین بیمارستان غرب کشور را با دستانت افتتاح شود اما پرکشیدی و نشد تا طعم شیرین این افتتاح با حضور شما که خادم امام رضا(ع) بودی به کام مردم این خطه بنشیند.

۱۱:۱۵ - فیلم | حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهید خدمت سرهنگ دوم بهروز قدیمی در زنجان

زنجان - ایرنا - آیین تشییع شهید خدمت سرهنگ دوم بهروز قدیمی روز پنجشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از مسیر سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم این شهر برگزار شد.

۱۰:۵۶ - فیلم | آستان حضرت عبدالعظیم حسنی میزبان شهید امیر عبداللهیان/ اقوام شهید چه گفتند؟

شهرری - ایرنا - امروز آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام میزبان حسین امیر عبدللهیان شهیدی از جنس خدمت است که سردار دیپلماسی کشور است.

۱۰:۵۱ - خانواده شهید آیت‌الله رییسی وارد فرودگاه مشهد شدند+فیلم

مشهد- ایرنا- خانواده آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای شرکت در مراسم تشییع رییس‌جمهور شهید، دقایقی قبل وارد فرودگاه مشهد شدند.

۱۰:۳۹ - فیلم | همسر سرهنگ قدیمی: شهید قدیمی برای ملت ایران یک افتخار بود

زنجان - ایرنا - همسر سرهنگ دوم شهید قدیمی گفت: این شهید بزرگوار از خوبی کم نگذاشت و برای ملت ایران و استان زنجان یک افتخار بود.

۱۰:۳۹ - پایان آخرین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی با بدرقه باشکوه مردم

بیرجند - ایرنا - پیکر مطهر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع باشکوه و تاریخی در شهر بیرجند، برای تشییع و تدفین به شهر مقدس مشهد منتقل شد.

۱۰:۳۹ - سرلشکر باقری: آل‌هاشم و رحمتی در اوج فروتنی به شهادت رسیدند

تبریز - ایرنا - رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: آیت الله آل هاشم و دکتر مالک رحمتی، شهدای خدمت در اوج فروتنی و گره گشایی مشکلات مردم به شهادت رسیدند.

۱۰:۲۴ - تشییع کنندگان در بیرجند درباره شهید خدمت چه گفتند؟ + فیلم

بیرجند - ایرنا - جمعی از مردم خراسان جنوبی در آیین تشییع پیکر رئیس جمهور گفتند که ایشان نماد خدمت به محرومان بود و توجه ویژه‌ای به این استان داشت که در عمل آنرا به اثبات رساند و اکنون با شهادتش ما یتیم شدیم.

۱۰:۰۷ - فیلم | آماده‌سازی مشهد برای آیین تشییع خادم‌الرضا (ع)

مشهد- ایرنا- خادم الرضا(ع) شهید سید ابراهیم رئیسی، امروز (پنجشنبه سوم خرداد) برای همیشه در کنار مضجع شریف رضوی به آرامش ابدی می‌رسد، برای هر چه باشکوه برگزار شدن آیین تشییع و خاکسپاری این بزرگ مرد، تمهیدهای لازم در حوزه‌های مختلف شهری اندیشیده شده است.

۰۹:۵۰ - وداع تاریخی با شهید جمهور در بیرجند/ خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

بیرجند - ایرنا - مردم شهیدپرور و ولایتمدار خراسان جنوبی روز پنجشنبه سوم خرداد برای آخرین بار میزبان رئیس جمهور شهید بودند و در مراسم تشییع تاریخی با پیکر سید شهدای خدمت وداع کردند.

۰۹:۴۷ - تجدید بیعت با خط ولایت/ آیت الله آل هاشم با مردم و برای مردم بود

تبریز - ایرنا - مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی با حضور حماسی خود در مراسم تشییع آیت الله آل هاشم ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه محبوب تبریز، بار دیگر با خط ولایت و شهادت تجدید بیعت کردند، نماینده ولی فقیه ای که پدر معنوی مردم لقب داشت و تلاش می کرد در حد توان به مردم خدمت رسانی کند، بعبارتی با مردم و برای مردم بود.

۰۹:۴۱ - جمله‌ای از شهید جمهور که بر قلب کارگر آذرآب نشست؛ خیالت راحت پیگیری می‌کنم+فیلم

اراک - ایرنا - شهید سید ابراهیم رئیسی ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ در بیست و نهمین سفر استانی خود به سرزمین آفتاب سفر کرد و با توجه به اینکه حل مشکلات صنایع یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های ایشان بود، در جریان این سفر از واحدهای تولیدی هپکو و آذرآب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این ۲ واحد صنعتی قرار گرفت.

۰۹:۳۴ - اشک‌های جاری در آخرین سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی + فیلم

بیرجند - ایرنا - اشک های جاری و نگاه های بی قرار مردم خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی از جلوه های فراموش نشدنی این مراسم است.

۰۹:۳۲ - ۵۰۰ مسجد مشهد زائران تشییع‌کننده پیکر شهید جمهور را اسکان می‌دهند

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ مسجد با ظرفیت اسکان ۱۰۰ هزار نفر در مشهد به پذیرش زائران حاضر در آیین تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اختصاص یافت.

۰۸:۲۸ - انبوه جمعیت در بلوار پاسداران بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - امروز بلوار پاسداران بیرجند برای وداع با پیکر رئیس جمهور شهید و ۲ تن از شهدای خدمت مملو از جمعیت شده و این شهر چنین مراسم تشییع تاکنون به خود ندیده است.

۰۸:۰۵ - پیکر شهید جمهور در میان استقبال گسترده مردم به میدان جانبازان بیرجند رسید + فیلم

بیرجند - ایرنا - پیکر مطهر رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و ۲ تن از همراهانش در حادثه سقوط بالگرد برای تشییع بر دستان مردم خراسان جنوبی به میدان جانبازان بیرجند رسید.

۰۷:۵۷ - عطر شهید قدیمی در پایتخت‌ِ شور حسینی

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید سرگرد «بهروز قدیمی» از همراهان رئیس جمهور شهید در سانحه بالگرد بر دستان مردم قدرشناس و ولایت مدار زنجان و ابهر تشییع و در روستای زادگاهش تدفین می‌شود.

۰۷:۴۵ - عکس خبری | شییع شهدای خدمت در بیرجند

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و ۲ تن از شهدای خدمت، صبح پنج شنبه ( ۳ خرداد ۱۴۰۳) با حضور گسترده مردم بیرجند تشییع شد.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۰۷:۳۱ - مردم دیار خاوران منتظر وداع با شهدای خدمت

بیرجند - ایرنا - پس از تشییع عاشورای پیکر رئیس‌جمهور در تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه مردم خراسان جنوبی ساعت‌ها پیش از آغاز مراسم در میدان جانبازان به انتظار وداع با منتخب خود در قوه مجریه و مجلس خبرگان رهبری و ۲ تن از همراهانشان نشسته‌اند.

۰۷:۱۶ - سید محرومان در آغوش مردم خراسان جنوبی + فیلم

بیرجند - ایرنا - آیت الله شهید رئیسی در آخرین سفر استانی به خراسان جنوبی در آغوش مردم این استان قرار گرفت و ساکنان دیار خاوران به استقبال رئیس جمهور شهید آمده اند.

۰۶:۵۲ - آغوش باز و دیدگان گریان دیار خاوران در استقبال از شهید جمهور

استانها - ایرنا- مردم داغدار خراسان جنوبی از صبح امروز پنجشنبه برای میزبانی از پیکر مطهر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان جانبازان بیرجند تجمع کردند.

۰۶:۳۳ - پیکر رئیس جمهور شهید وارد بیرجند شد

بیرجند - ایرنا - پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

«« سه‌شنبه - اول خردادماه ماه ۱۴۰۳ »»

۲۰:۰۰ - پایان وداع با پیکر مطهر رئیس جمهور شهید در قم

قم - ایرنا- مراسم وداع و بدرقه پیکر مطهر شهید آیت الله رئیس و همراهانشان با حضور گسترده و حماسی مردم قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) و میعادگاه منتظران مسجد مقدس جمکران پایان یافت.

۱۹:۳۶ - فیلم | مردم قم از رییس‌جمهور شهیدشان سخن می‌گویند

قم - ایرنا - مردم شهیدپرور شهر قم با شرکت در آیین وداع با پیکر مطهر شهدای خدمت، از سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شهیدشان سخن می‌گویند.

۱۹:۲۳ - عکس خبری | تبریز در سوگ شهدای خدمت

مردم و کسبه بازار تبریز در سوگ شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، سه شنبه ( ۱ خرداد ۱۴۰۳ ) با بستن مغازه و سیاه پوش کردن معابر به عزاداری پرداختند.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۹:۲۱ - سرکنسول‌های خارجی در مشهد دفتر یادبود شهادت رئیس جمهور را امضا کردند

مشهد- ایرنا - سرکنسول ها و روسای نمایندگی های خارجی در مشهد دفتر یادبود شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، را در محل نمایندگی وزارت خارجه در این شهر امضا کردند.

۱۹:۲۱ - وادع جانسوز مردم قم با رئیس جمهور شهید در آخرین سفر به این استان

قم - ایرنا - مردم قم امروز سنگ تمام گذاشتند و در سومین سفر رئیس جمهور شهید به قم در کمتر از دو هفته وداع باشکوه و جانسوزی با پیکر پاک " رئیسی عزیز"‌ و همراهانش کردند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۹:۱۳ - عکس خبری | تشییع تاریخی پیکر شهدای خدمت در قم

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، عصر سه شنبه ( ۱ خرداد ۱۴۰۳ ) با حضور مردم قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۹:۰۱ - قرائت فاتحه و وداع آیت الله نوری همدانی با رئیس جمهور شهید

قم- ایرنا- آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با حضور در مدرسه فیضیه و قرائت فاتحه، با پیکر پاک رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان وداع کرد.

۱۸:۳۴ - شهادت آیت الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است

قم - ایرنا - شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و دیگر همراهانشان، گفت که این رخداد تلخ فقط برای ایران نیست بلکه مربوط به همه جهان اسلام است.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۸:۲۹ - فیلم | حضور جمعی از اتباع پاکستانی‌ در آیین وداع با شهدای خدمت در قم

قم- ایرنا- جمعی از پاکستانی‌های مقیم ایران با حضور در بلوار پیامبر اعظم(ص) در آیین وداع با شهدای خدمت شرکت کردند.

۱۸:۲۳ - قرائت فاتحه و وداع آیت‌الله سبحانی با پیکر مطهر رئیس جمهور و شهدای خدمت

قم- ایرنا- آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با حضور در مدرسه فیضیه و قرائت فاتحه با پیکر پاک شهدای خدمت وداع کرد.

۱۸:۱۶ - فیلم | واگویه‌های پدر شهید از رییس جمهور شهید

بجنورد - ایرنا - خانواده شهید «حجی رمضانی» در جریان سفر استانی هیات دولت به استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱ میزبان آیت الله سیدابراهیم رییسی بودند و اینک در فراق این شهید بزرگ از فعالیت جهادی و مردمی او می گویند.

۱۸:۰۴ - آیین وداع با پیکر پاک شهدای خدمت در بلوار پیامبر اعظم قم آغاز شد

قم - ایرنا - آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای خدمت با حضور جمعیت وصف‌ناپذیر مردم ولایتمدار قم در بلوار پیامبر اعظم این استان آغاز شد

۱۷:۵۱ - حضور خانواده وزیر امور خارجه در مراسم طواف شهدای خدمت در حرم حضرت معصومه(س)

قم - ایرنا - خانواده شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه در آیین طواف شهدای خدمت در حرم حضرت معصومه(س) حضور یافتند.

۱۷:۴۵ - مردم قم چشم انتظار برای وداع با پیکر مطهر شهدای خدمت هستند

قم- ایرنا- صدها هزار نفر از مردم شهیدپرور استان قم از ساعت‌ها قبل با اجتماع در بلوار پیامبر اعظم(ص) چشم انتظار برای وداع با پیکر مطهر شهدای خدمت هستند.

۱۷:۴۰ - پیکر مطهر شهدای خدمت در حرم کریمه اهل بیت(س) طواف داده شد

قم- ایرنا- پیکر مطهر شهدای خدمت با حضور پرشور علما، مسئولان و مردم، گرداگرد حرم کریمه اهل بیت(س) طواف داده شد.

۱۷:۳۱ - پیکر پاک شهدای خدمت وارد مدرسه فیضیه قم شد

قم- ایرنا- ییکر پاک و مطهر شهدای خدمت با حضور جمعی از علما، فضلا، مسئولان و طلاب وارد مدرسه فیضیه قم شد.

۱۷:۳۰ - قبله تهران در پی شهادت رئیس‌جمهور فقید و همراهانش سیاه پوش شد

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ در پی شهادت رئیس‌جمهور فقید و همراهانش از سیاه‌پوشی معابر، میادین و ساختمان‌های اداری این منطقه خبر داد و گفت: به این مناسبت اهتزاز پرچم های مشکی، نصب حجله و ریسه های پارچه های در معابر و میادین اصلی و پل های سواره رو انجام شده و قبله تهران عزادار این عزیزان است.

۱۷:۱۰ - فیلم | دلناله‌های آهنگین سُلاله‌های شهر شهیدان در رثای «شهید جمهور»

اصفهان-ایرنا- «نماهنگ شهید جمهور» کاری از گروه سرود کانون فرهنگی طاها(متشکل از فرزندان شهید و ایثارگر اصفهانی) در رثای رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی منتشر شد.

۱۷:۰۹ - فیلم| برای قدردانی آمده‌ایم

تبریز- ایرنا- مردم تبریز امروز در یک اجتماع میلیونی با پیکر مطهر شهدای خدمت وداع کردند، از ساعت‌ها پیش از آغاز مراسم، مردم قدردان و همیشه در صحنه از نقاط مختلف کشور در مراسم حضور ماندگاری داشتند، در این گزارش به میان مردم رفتیم تا روایت آن‌ها را از خدمات دلسوزانه شهدای خدمت بشنویم.

۱۷:۰۸ - فیلم | عزاداری مردم زابل در سوگ شهدای خدمت

زابل - ایرنا - مردم دارالولایه زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دل‌های شکسته و قلبی آکنده از اندوه در شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور مردمی و هیات همراه در گلزار شهدای این شهرستان به عزاداری پرداختند.

۱۶:۳۴ - عکس خبری | عزاداری دانشجویان در سوگ شهدای خدمت

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران، عصر سه شنبه ( ۲ خرداد ۱۴۰۳ ) در سوگ شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد از مقابل دانشگاه تهران تا نهاد ریاست جمهوری عزاداری کردند.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۶:۳۲ - پیکر مطهر شهدای خدمت وارد قم شد

قم- ایرنا- پیکر مطهر شهدای خدمت عصر سه‌شنبه برای طواف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و تشییع و وداع مردم قم وارد این استان شد.

۱۵:۵۷ - فیلم | افتخار می‌کنیم که رئیسی رییس‌جمهورمان بود

زاهدان - ایرنا - جمعی از دانشجویان زاهدانی احساسات خود درباره رییس جمهور شهید را مقابل دوربین ایرنا بیان کرده و برای از دست دادن این مسوول خدمت‌گزار ابراز ناراحتی و غم کردند.

۱۵:۴۷ - آخرین سفر رییسی به قم/ میزبانی قمی‌ها از شهدای خدمت

قم - ایرنا - مردم قم «ام القری جهان تشیع» عصر امروز در حالی پیکر رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر شهدای خدمت را بدرقه می‌کنند که از ساعت‌ها پیش از ورود پیکر شهدا با دیدگان اشک‌بار و قلب‌های مملو از آه و حسرت در خیابان‌ها و معابر شهر به انتظار ورود پیکر پاک آیت الله رئیسی و دیگر شهیدان حادثه سقوط بالگرد نشسته بودند.

۱۵:۳۸ - حضور مردم در مراسم بدرقه نشان دهنده وحدت، همدلی و قدرشناسی است

تبریز- ایرنا- منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد حضور حماسی مردم تبریز و استان ها و شهرستان های همجوار در مراسم بدرقه پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد بودیم که نشان دهنده وحدت، همدلی و قدرشناسی مردم است.

۱۵:۱۵ - آخرین سفر استانی در تبریز!

تهران - ایرنا - صبح امرزو پیکر آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدا خدمت از میدان شهدای تبریز در میان سیل عظیمی از جمعیت تشییع شدند. در این مراسم همه اقشار استان آذربایجان شرقی خودشان را به تبریز رسانده بودند. پیکر شهدا پس از تشییع در تبریز به سمت تهران ارسال شد.

۱۵:۱۲ - سرکنسول‌های قزاقستان و چین در هرمزگان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

بندرعباس - ایرنا - سرکنسول‌های قزاقستان و چین روز سه‌شنبه ضمن سفر به بندرعباس و دیداری جداگانه با استاندار هرمزگان، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

۱۵:۱۱ - فیلم | آماده‌سازی مواکب و مسیر وداع با رییس جمهور محبوب در قم

قم - ایرنا - گروه‌های خودجوش مردمی از صبح امروز مشغول آماده‌سازی مواکب و مسیر وداع و تشییع پیکر مطهر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای سانحه هوایی اخیر در آذربایجان شرقی هستند.

۱۵:۰۲ - چشم انتظاری مردم قم برای استقبال از رئیس جمهور شهید و همراهانش

تهران- ایرنا- منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم اعلام کرد که با وجود اینکه هنوز حدود یک ساعت تا آغاز مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش در قم باقی مانده است، مردم چشم انتظار استقبال و همراهی شهدای خدمت هستند.

۱۴:۴۷ - فیلم | شهید امیر عبداللهیان تربیت شده مکتب حاج قاسم است

پاکدشت - ایرنا - امام جمعه پاکدشت گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور فقید عالم و دانشمند بودند و شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در تراز انقلاب اسلامی و تربیت شده مکتب حاج قاسم سلیمانی بودند .

۱۴:۳۷ - فیلم | گلستان در سوگ شهیدِ جمهور

گرگان- ایرنا- اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، مردم ایران را در بهت و عزا فرو برد. مردم قدرشناس گلستان با سیاه‌پوش کردن شهر و روستاهای استان به سوگ شهادت رئیس دولت سیزدهم نشستند.

۱۴:۳۳ - شهردار کازان روسیه، شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت

شیراز- ایرنا- ایلسور متشین شهردار شهر کازان روسیه در پیامی به شهردار شیراز، شهادت آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و همراهان او را تسلیت گفت.

۱۴:۳۰ - دلنوشته «سدنا» دختر ۹ ساله کلاله‌ای برای رئیس جمهور+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- «سدنا نبی‌زاده» دختر ۹ ساله اهل شهر کلاله که در جریان سفر دوم رئیس جمهور به گلستان در ۳۰ آذر پارسال علاقه خود را برای دیدار با آیت الله رئیسی از طریق ارسال نقاشی ابراز و در یک هفته پاسخ رئیس جمهور را دریافت کرده بود، دلنوشته‌ای در رثای شهید جمهور به رشته تحریر درآورد.

۱۴:۲۹ - هواپیمای حامل پیکرهای مطهر رئیس جمهور و شهدای خدمت وارد تهران شد

تهران - ایرنا - هواپیمای حامل پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد آیت الله رئیسی دقایقی قبل با استقبال نماینده رهبر معظم انقلاب،مقامات کشوری و لشکری وارد تهران شد.

۱۴:۲۸ - فیلم | آیین گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی و شهدای خدمت در مسجد النبی(ص) قشم

قشم - ایرنا - آیین گرامیداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت با حضور آحاد مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس در مسجد النبی(ص) قشم برگزار شد.

۱۴:۱۴ - فیلم | خاطره قایقران بوشهری از آیت الله رئیسی

بوشهر - ایرنا - ایمان قایقرانی که در مهر ماه سال ۱۴۰۰ در جریان سفر استانی با قایقی کوچک آیت الله رئیسی را از اسکله بندر بوشهر به جزیره صدرا منتقل کرده بود از مناعت طبع و کوچک نفسی رئیس جمهور شهید می گوید.

۱۳:۴۳ - آخرین سفر استانی؛ رییس جمهور تبریز را به مقصد تهران ترک کرد

خرم آباد - ایرنا -" رییس جمهور استان ... را به مقصد تهران ترک کرد"، جمله ای کلیشه ای و تکراری که در سفرهای استانی شهید جمهور بارها نوشتیم و خواندیم، اما شاید هیچ کس فکر نمی کرد حضور در تبریز آخرین سفر استانی آیت الله رئیسی باشد .

۱۳:۳۰ - فیلم | اشک‌های "محمد طاها " برای شهید جمهور؛ می خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم

شیراز - ایرنا - وقتی می خواهد از لحظه با خبر شدن حادثه سقوط بالگرد وشهادت رئیس جمهور سخن بگوید بغض سنگینی گلویش را می فشارد ، با دستانش صورتش را می پوشاند و با بی قراری شروع به گریه کردن می کند.

۱۳:۲۹ - وداع شکوهمند آذربایجانی‌ها با شهدای خدمت

تبریز- ایرنا- امروز مراسم بدرقه مردم تبریز از مسئولان خدوم و شهدای خدمت در حالی برگزار شد که علاوه بر مردم شهیدپرور و ولایت مدار این شهر، از مردم دیگر استان‌های شمالغرب کشور نیز حضور یافته و با مسئولان خدوم خود وداع کردند.

۱۳:۲۳ - فیلم | رییس جمهوری که با دل‌ها معامله کرد

سمنان - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهوری بود که در سفرهای استانی و برنامه‌ریزی‌های کلان دولت همواره حال مردم را در نظر داشت و نشان داد می‌توان کرسی رییس جمهوری داشت، اما با دل‌ها معامله کرد. شهروندان ولایی سمنان با شکوه حضور خود در آستان حرم حضرت یحیی(ع) با بغض و اندوه و چشمانی بارانی یاد آیت‌الله رئیسی را گرامی داشتند.

۱۳:۱۶ - تجلی عشق به خادمان مردم در تبریز

تبریز - ایرنا - همه آمدند تا نشان دهند که بین آنهایی که به فکر مردم هستند و برای خدمت به آنها آستین بالا زده اند با آنهایی که از مردم دور شده و فاصله گرفته اند فرق بسیار قائلند و عشق و علاقه شان به خادمان ملت، ابدی و همیشگی است.

۱۳:۰۸ - بدرقه میلیونی از شهدای خدمت نشانه دلدادگی به نظام است

تبریز- ایرنا- منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دوازدهم گفت: بدرقه میلیونی مردم آذربایجان از شهدای خدمت و ریاست جمهوری نشان دهنده عمق دلدادگی مردم به نظام اسلامی است.

۱۳:۰۸ - سه سال تحول در استان مرکزی با حمایت‌های شهید جمهور

اراک - ایرنا - کار به کاردان سپرده شد و در سه سال تلاش بی‌وقفه او و تیمش قلب استان مرکزی جوان‌تر تپید و زندگی در صنعت، کشاورزی، اشتغال، آموزش، ساخت و ساز و علم راه تازه‌ای برای جریان یافت و چه افسوس که روح زندگی‌ساز او خود نگاهی به عالم بالاتر داشت و عزم سفر کرد.

۱۳:۰۵ - خداحافظ شهید جمهور، مرد سفر به دورافتاده ترین‌ها

بروجرد - ایرنا - نوای حزن انگیز از شمال تا جنوب و دورافتاده ترین روستاهای ایران این روزها به گوش می‌رسد و هر کدام در خاطرشان روزی و زمانی را ثبت کرده اند که به داد غم مشکلات رسوب شده آنها در طول دوران رسیده ای، لرستان هم سفر استانی رییس جمهور شهید را خوب بخاطر دارد و حالا اما در سوگ رفتنت که به سید محرومان خطابت می کنند به رسم دیرینه در عزاداری‌های خود "نوای چمر" در شهر طنین انداز شده است.

۱۳:۰۴ - فیلم | خراسان‌شمالی در سوگ شهید خدمت

بجنورد- ایرنا- پس از اعلام خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی آذربایجان شرقی، کشور به سوگ فرو رفت و مردم خراسان شمالی نیز همدل با سراسر ایران امروز (سه شنبه) در مسجد انقلاب بجنورد مراسمی برای بزرگرداشت شهدای خدمت برگزار کردند.

۱۳:۰۰ - فیلم | اشک ماتم زنان و مردان کهگیلویه وبویراحمد در رثای شهید جمهور

یاسوج - ایرنا -اجتماع مردمی عزاداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهر یاسوج برگزار شد و رنان و مردان این دیار ولایت مدار با ریختن اشک ماتم در رثای سید محرومان به سوگ نشستند.

۱۲:۵۰ - استاندار: تهران آماده برگزاری تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدای خدمت است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران جزییات برگزاری آیین تشییع پیکرهای مطهر رییس جمهور شهید و هیات همراه را تشریح کرد و گفت: پایتخت آماده برگزاری این مراسم باشکوه است.

۱۲:۴۵ - فیلم I کاشان در سوگ خادم جمهور

کاشان - ایرنا - مردم کاشان پس از اعلام شهادت آیت‌الله رییسی در نقاط مختلف شهر به ابراز احساسات خود در خصوص این حادثه غم انگیز پرداختند.

۱۲:۳۹ - تشییع تاریخی و بدرقه‌ای به یاد ماندنی

تبریز- ایرنا- دریای خروشان حضور مردم تبریز و جای جای کشور اسلامیمان با چشمان گریان در مراسم تشییع شهدای خدمت تصویری از وفاداری و قدردانی از شهدای خدمت را برجای گذاشت که در تاریخ ثبت و در خاطره ها برای همیشگی به یادماندنی شد.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۲:۳۱ - فیلم | اجتماع مردم شیعه و سنی گنبدکاووس در سوگ «شهیدِ جمهور»

گنبدکاووس - ایرنا - مردم شیعه و سنی گنبدکاووس روز سه‌شنبه در سوگ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران در میدان انقلاب این شهر گردهم آمده و عزاداری کردند.

۱۲:۲۸ - فیلم | کرمان، سوگوار رییس جمهوری از جنس خدمت

کرمان - ایرنا - آیین بزرگداشت شهادت رییس جمهور انقلابی، ولایی و سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی و همراهانش امروز (سه‌شنبه) با عزاداری مردم قدرشناس این استان در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

۱۲:۲۲ - متفکرآزاد: بدرقه رئیس جمهور و همراهان توسط مردم آذربایجان شرقی در تاریخ ماندگار شد

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدرقه و حضور پرشکوه مردم آذربایجان شرقی در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهانش در تاریخ ماندگار شد.

۱۲:۱۸ - جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا (ع) در مشهد اعلام شد

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: آیین تشییع پیکر مطهر رییس‌جمهور شهید، سید ابراهیم ربیسی روز پنجشنبه (یکم خرداد ماه)، ساعت ۱۴ در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز خواهد شد.

۱۲:۱۷ - میرتاج‌الدینی: مردم آذربایجان شرقی با بدرقه بی‌نظیر شهدای خدمت حماسه آفریدند

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان شرقی با حضور بی‌نظیر خود در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهدای خدمت حماسه آفریدند.

۱۲:۱۲ - پزشکیان: جمعیت عظیم مردم آذربایجان شرقی در مراسم تشییع شهید خدمت بی‌سابقه بود

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور، مردمی بودنش بود، گفت: ازدحامی که ما امروز با حضور مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت می‌بینیم نشان از مردمی‌بودن این بزرگواران دارد.

۱۱:۴۳ - قدردانی مردم تبریز از شهدای خدمت+ فیلم

تبریز - ایرنا - مردم تبریز و سایر نقاط استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم وداع با شهدای خدمت قدرشناسی خود را به دولتمردان نظام و خدمتگزاران انقلاب نشان دادند.

۱۱:۴۰ - عکس خبری | تشییع تاریخی پیکر شهدای خدمت در تبریز

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، صبح سه شنبه ( ۱ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مردم تبریز در میدان شهدا و خیابان های اطراف تشییع شد.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۱۱:۲۲ - فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء : آیت الله رئیسی به دنبال اقتدار ایران بود

بوشهر-ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم به معنی واقعی مردم دوست و همواره به فکر حل مشکلات و ایجاد اقتدار برای ایران اسلامی در سطح ملی و منطقه ای بود.

۱۱:۲۱ - نیکزاد: رئیسی مزد خدمت خود را با شهادت گرفت

اردبیل - ایرنا - علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با شهادت مزد خدمت بی‌منت به مردم و تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای ایران و اسلام خود را گرفت.

۱۱:۱۲ - در سوگ رییس جمهور شهید/ چشم‌هایی که تا آخرین بهار شبنم دارند

ارومیه- ایرنا- هرچند فرش رنگین بهار زیر پایشان پهن بود ولی مسیر بهشت را در دستهای پینه بسته مرد آذری و در گلستان لبخند روستاییانی که شاهدان آبادی مرزها در شمال کشور بودند دیدند و این عشق خدمت آنان را تا آخرین نقطه جنگلهای ارسباران و ورزقان برد و امروز مردم با اشکهای خود قدردان این خدمت شدند.

۱۱:۰۹ - فیلم | وداع شکوهمند مردم تبریز با شهدای خدمت

تبریز-ایرنا- مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور باشکوه و مثال زدنی خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

۱۱:۰۴ - بابا سید شهادتت مبارک

خرم آباد - ایرنا - حسینیه پر از مردمی شده که داغ شهید خدمت بر دلشان نشسته است، همهمه اندوه بر در دیوار می پاشد، در میان هیاهوی حزن انگیز حاضران و نوای اندوهناک مویه های لری، پرده اشک را از چشمم کنار می زنم و دختر جوانی را که کاغذ و قلم در دست دارد می بینم.

۱۰:۵۸ - فیلم | قلب کرمان برای شهید جمهور می‌تپد

کرمان- ایرنا- قلب کرمان برای شهید جمهور می‌تپد و اهالی روستاهای این منطقه نیز در سوگ از دست دادن این خادم مردم سوگوار هستند و زن و مرد کرمانی خاطرات خوب خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی را به خاطر سپرده‌اند.

۱۰:۵۲ - زاکانی: شهید رئیسی نگران آسیب‌دیدگان اجتماعی و پیگیر احوال کودکان کار بود

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران با بیان اینکه شهید رئیسی نگران آسیب‌دیدگان اجتماعی و پیگیر احوال کودکان کار بود، گفت: ۲ برنامه مهم شهرداری در حوزه مسکن و معیشت داشتیم که قرار بود رونمایی از این دو خدمت با حضور رییس‌جمهور شهید در خرداد ماه انجام شود.

۱۰:۴۲ - نایب قهرمان المپیک: شهیدجمهور در راه خدمت به مردم کم نگذاشت

همدان- ایرنا- نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن گفت: آیت الله رییسی شهید جمهور در راه خدمت به مردم کم نگذاشت و همواره تمام وقت به دنبال حل مشکلات کشور بود.

۱۰:۳۹ - فیلم | عزاداری مردم اصفهان در سوگ شهید جمهور

اصفهان- ایرنا- مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان همراه با مسوولان، شامگاه دوشنبه در غم از دست دادن رییس جمهور شهید کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در گلستان شهدای این شهر به سوگ نشستند.

۱۰:۳۴ - حجت الاسلام علی اکبری: آیت الله رئیسی تصویری ماندگار از خدمت صادقانه به یادگار گذاشت

تبریز - ایرنا - رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: آیت الله رئیسی در قاب ریاست جمهوری تصویری جاودانی و ماندگار از خدمت صادقانه و مخلصانه از خود به یادگار گذاشت.

۱۰:۲۶ - فیلم | اجتماع مردم قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد در سوگ شهادت آیت الله رئیسی

یاسوج- ایرنا- اجتماع مردمی عزاداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهر یاسوج در حال برگزاری است.

۱۰:۲۲ - فیلم | اندوه جیرفتی‌ها برای رییس جمهور شهیدشان

جیرفت- ایرنا- جیرفتی‌ها هنوز سفر رییس جمهور مردمی خود را به این منطقه فراموش نمی‌کنند که بلافاصله از سفر روسیه به جنوب کرمان و جیرفت آمد و از آنجا هم راهی مناطق جنوبی‌تر و رودبار جنوب شد تا وضعیت مردم سیل‌زده را پیگیری کند حال یادآوری آن روزها آنها را اندوهیگن‌تر می‌کند.

۱۰:۰۴ - گزارش خبرنگار ایرنا از حضور میلیونی جمعیت عزادار تبریز در مراسم تشییع شهدای خدمت

تبریز - ایرنا - انبوه جمعیت مومن و سوگوار شهر شهید پرور تبریزدر اولین روز خرداد و کمی سرد برای تشییع شهدای خدمت در میدان شهدای این شهر تجمع کرده اند که از ابتدای انقلاب تا کنون اینگونه حضوری بی نظیر بوده است.

۰۹:۵۹ - قویترین مرد ایران: شهید رییسی مرد عمل بود

همدان-ایرنا- قویترین مرد ایران گفت: شهید رییسی مرد عمل بود و همیشه دغدغه حل مشکلات قشرهای مختلف جامعه را از جمله ورزشکاران داشت.

۰۹:۲۸ - بی‌بی گل درباره رییس‌جمهور شهید چه گفت؟

شهرکرد-ایرنا- بی‌بی گل سلیمانی بانوی اهل بازفت شهرستان کوهرنگ است که در ۲ سفر استانی رییس‌جمهور موفق به دیدار با آیت‌الله رئیسی شد.

۰۹:۲۳ - فیلم | دعای یک روستایی شهرستان خاتم یزد در حق رییس جمهور شهید

یزد- ایرنا- یک خانواده روستایی شهرستان خاتم یزد در دومین سفر استانی رییس جمهور به این استان و درست در زمان سوار شدن شهید رییسی به بالگرد، خود را به ایشان رساند و از بی خانه بودن خود گفت و رییس جمهور شهید هم دستورات لازم را صاد کرد و این روستایی، اینگونه در حق خادم‌الرضای ایران دعا کرد.

۰۹:۱۴ - فیلم | ابراز تاسف روستاییان کردستان از شهادت رئیس‌جمهور

سنندج- ایرنا- روستاییان کردستانی نیز مانند دیگر نقاط کشور، از شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه بر اثر سانحه سقوط بالگرد، ابراز تاسف و ناراحتی کردند.

۰۹:۱۳ - چشم براهت ماندیم؛ انتظار آمدنت حسرت شد

زاهدان- ایرنا- روی کار آمدن دولت سیزدهم در حالی نگاه‌ها به سیستان و بلوچستان را تغییر و این استان را بر روی ریل توسعه قرار داد که شیعه و سنی، فارس و بلوچ این روزها در حال مهیا کردن خود برای میزبانی از شهید آیت الله ابراهیم رئیسی بودند؛ اما خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانش این چشم انتظاری را برای ساکنان این خطه از کشور به یک حسرت تبدیل کرد.

۰۸:۵۴ - تبریز آماده بدرقه شهدای خدمت/جمعیتی میلیونی برای وداع با رییس جمهور محبوب

تبریز - ایرنا - تبریز در اولین روز خرداد در حالی با هوای بارانی آماده بدرقه شهید آیت الله رئیسی می شود که جمعیتی میلیونی در خیابانهای تبریز حاضر شده اند.

۰۸:۵۲ - آن یار شهید، خادم مشهد بود

گرگان- ایرنا- تعدادی از شاعران گلستان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد، دست به قلم شده و در سوگ «شهیدِ جمهور» شعر سرودند.

۰۸:۵۲ - نماینده مجلس خبرگان: تواضع و پرهیز از تکبر ویژگی ممتاز آیت‌الله رییسی بود

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت رییس جمهوری کشورمان و هیات همراه گفت: تواضع، فروتنی و پرهیز از تکبر ویژگی ممتاز آیت الله رییسی بود که تا سال ها از ایشان در ذهن‌ها به یادگار خواهد ماند.

۰۸:۴۵ - الگوسازی «رحمتی» برای شهادت‌طلبی بسیجیان

مراغه- ایرنا- «مالک رحمتی» و برادرش «صالح» حدود ۲۰ سال قبل تابلویی از تصاویر شهدای محله شریعت‌آباد و پایگاه شهید مدنی مراغه را روی دیوار مسجد نصب کردند و قاب تصاویر ۲ شهید دیگر را خالی گذاشتند تا بسیجیان بر سر آن رقابت کنند و اکنون تصویر همین استاندار جوان دولت مردمی در یکی از این قاب‌ها نقش می‌بندد.

۰۸:۴۳ - ایرانِ عزادار

تهران - ایرنا - از سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی تا آذربایجان غربی در شمال غربی، امروز مردم ایران عزادار بودند.عزادار رئیس جمهوری که در طول بیش از ۱۰۰۰ روز خدمت خود حداقل یکبار به آنها سر زده بود و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا بود.امروز مردم ایران در سوگ رئیس جمهور شهید خود جمع شدند و پیر و جوان در فراق شهید جمهور اشک ریختند.

۰۸:۱۶ - فیلم | آیت‌الله رئیسی از زبان عزاداران شهید خدمت در سبزوار

سبزوار- ایرنا - شهروندان سبزواری در حاشیه آیین سوگواری شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران که با عنوان «شهید خدمت» در این شهر برگزار شد،‌ از ویژگی‌های سید محرومان و خادم‌الرضا (ع) آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی گفتند.

۰۸:۰۱ - چشم‌انتظاری ابدی خطه خورشید در حسرت دومین سفر استانی رییس جمهور

مشهد- ایرنا- خطه خورشید، که به نام هشتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت سند خورده است، در سال ۱۴۰۱ میزبان نخستین سفر استانی رییس دولت سیزدهم و اعضای کابینه وی بود، کسی که فرزند مشهد بود، به افتخار خادم الرضایی نایل آمد، خدمت در کسوت ریاست قوه مجریه را با پایبوسی آستانش آغاز کرد اما پرونده این شور و شوق برای خدمت با فیض شهادت تا ابد بسته شد.

۰۷:۵۲ - فیلم | کرمانشاهیان در سوگ سیدالشهدای خدمت

کرمانشاه - ایرنا - اقشار مختلف مردم کرمانشاه در غم از دست دادن رییس جمهور مقابل مسجد جامع این شهر تجمع و عزاداری کردند.

۰۷:۴۹ - مرثیه‌ای برای فرزند آسمانی

تبریز- ایرنا- وقتی پدر فوت شود، می‌گویند فرزندش یتیم شده است اما از دست دادن فرزند آنقدر غم سنگینی است که نامی برایش پیدا نمی‌کنند.

۰۷:۳۸ - دل گلی خانم با شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور شکست

زنجان - ایرنا - سید محرومان در دور اول سفر استانی هیات دولت به زنجان، مهمان خانه کوچک و محقر گلی خانم شد و به او وعده خانه دار شدن داد، حالا که گلی خانم در خانه جدیدش خبر شهادت مهمان عزیزش را شنیده است اشک می‌ریزد و می‌گوید تا زمان مرگم آیت الله رییسی را فراموش نمی‌کنم؛ او واقعا به ما خدمت کرد.

۰۷:۳۱ - فیلم | اشک‌های پیرزن روستایی سه روز پس از استقبال از رئیس‌جمهور در مازندران

ساری- ایرنا- پیرزن اهل روستای خرماکلای قائمشهر که پنجشنبه هفته گذشته همراه با خانواده و همولایتی‌های خود میزبان رئیس‌جمهور بود و برای آیت‌الله رئیسی اسپند دود کرده بود، از غصه و اندوهش بابت شهادت رئیس‌جمهور می‌گوید.

۰۷:۲۹ - فیلم | آخرین دیدار

ساری- ایرنا- ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ دومین دور سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران انجام شد و مازندرانی‌ها ۴۸ ساعت پیش از سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهادت او و همراهانش آخرین دیدارشان با رئیس‌جمهور شهید را ثبت کردند. در این ویدئو گزیده‌ای از عکس‌های ثبت شده از آخرین سفر استانی شهید رئیسی را می‌بینید.

۰۱:۱۲ - فیلم | عزاداری زنان عرب خوزستان برای همدردی با مادر شهید جمهور

اهواز - ایرنا - اقوام و اقشار مختلف مردمی اهواز دوشنبه در پی شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) این شهر به سوگواری پرداختند. عزاداری زنان عرب خوزستان برای همدردی با مادر آیت الله رییسی شهید جمهور از جنبه‌های متفاوت این مراسم بود.

۰۱:۰۶ - عکس خبری | عزاداری مردم در سوگ شهدای خدمت - یزد

۰۰:۳۹ - عکس خبری | عزاداری مردم در سوگ شهدای خدمت - بیرجند

۰۰:۱۸ - فیلم | خدمت خالصانه، میراثِ خادم ملت در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان در مراسم سوگواری شهید آیت الله رییسی که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد به ادامه راه خدمت صادقانه رییس جمهور شهید در این استان تاکید کردند.

۰۰:۱۷ - مشاور رئیس جمهور: آیت‌الله رئیسی خستگی را خسته کرد

قم- ایرنا - مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون به تلاش‌های بی‌وقفه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در راستای خدمت به کشور اشاره کرد و گفت: این مَرد بزرگ خستگی را خسته کرده بود.

۰۰:۰۱ - تشریح زمان و مکان مراسم بزرگداشت و تشییع شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان

دولت | تهران - ایرنا - ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت در اطلاعیه شماره ۱ خود، زمان و مکان برپایی آئین بزرگداشت و تشییع رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تشریح کرد.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

«« دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ »»

۲۳:۵۷ - فیلم | مردم اراک به سوگ شهید جمهور نشستند

اراک - ایرنا - مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک شامگاه دوشنبه با حضور گسترده و پرشور در مصلی بیت‌المقدس این شهر شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان را به سوگ نشستند.

۲۳:۴۷ - فیلم | اجتماع امام رضایی های گیلان در عزای خادم الرضا (ع)

رشت - ایرنا - مردم استان گیلان و شهر رشت در عزای شهید جمهور ، رئیس جمهور مکتبی و مردمی خود غروب دوشنبه در اجتماعی پرشور یاد یار خدوم و مخلص ملت و کشور را گرامی داشتند.

۲۳:۴۶ - عکس خبری | عزاداری مردم اردبیل و شهر کرد در پی شهادت رئیس جمهور

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۲۳:۳۴ - عکس خبری | عزاداری مردم در سوگ شهدای خدمت - اهواز

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۲۳:۳۲ - عکس خبری | مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش با حضور مردم در قم

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۲۱:۴۴ - عکس خبری | مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش در اصفهان

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۲۱:۴۳ - فیلم | آیین عزاداری شهادت آیت الله رئیسی در گچساران

گچساران- ایرنا- آیین عزاداری به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم دوشنبه شب در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد

۲۱:۴۲ - عکس خبری | مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش در مشهد

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

۲۱:۴۱ - فیلم | آیین گرامیداشت شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در یزد

یزد - ایرنا - آیین گرامیداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت در میدان امیرچقماق یزد با حضور آحاد مردم دارالعباده برگزار شد.

۲۱:۳۲ - فیلم | عزاداری مردم شیراز در سوگ شهید جمهور

شیراز- ایرنا - مردم شیراز با گردآمدن در آستان احمدی شاهچراغ (ع) در نخستین شام شهادت خادم الرضا، در فراق سید محرومان سوگواری کردند.

۲۱:۲۸ - فیلم | پاسداشت همدانی‌ها از احیاگر مکتب رجایی

همدان - ایرنا - مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان حاضر در اجتماع امام رضایی ها که به منظور پاسداشت رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی گردهم آمده بودند در گفت وگو با ایرنا از حس و حال خود پس از شنیدن این خبر اندوهناک سخن گفتند.

۲۱:۰۹ - فیلم | اجتماع امام رضایی های کرمانشاه در سوگ شهادت آیت الله رییسی

کرمانشاه - ایرنا- اجتماع امام رضایی ها به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه در چهار راه بسیج این شهر برگزار شد.

۲۰:۵۶ - فیلم | ابراز همدردی شهروندان کهگیلویه وبویراحمد با آیت الله رئیسی

یاسوج - ایرنا - اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن همدردی با ملت ایران، شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی را تسلیت گفتند.

۲۰:۵۲ - اصفهان در سوگ دولتمرد هشتم + فیلم

اصفهان-ایرنا-چه کسی می دانست اینگونه می شود، دریغا که اندوه مشترک دلهای ایرانیان هنوز در باور نمی گنجد؛ یاران را چه شد؟

۲۰:۴۳ - خداحافظ ای سید محرومان

شهرکرد - ایرنا - مردم چهار محال و بختیاری از آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری می گویند که در راه خدمتی صادقانه و بی منت شربت شهادت نوشید و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

۲۰:۳۷ - فیلم | مردم دارالمومنین همدان سوگوار شهیدجمهور

همدان - ایرنا - مردم ولایتمدار و شهید پرور دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان عصر امروز دوشنبه در پی شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی با اجتماع باشکوه در میدان امام خمینی(ره) این شهر به سوگواری پرداختند.

۲۰:۳۳ - فیلم | آیین سوگواری و بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان در ایلام

ایلام - ایرنا - آیین سوگواری و بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

۲۰:۲۴ - فیلم | مردم رشت در فراق آیت الله رئیسی از او می‌گویند

رشت - ایرنا - مردم رشت از آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری می گویند که در راه خدمتی صادقانه و بی منت شربت شهادت نوشید.

۲۰:۰۱ - فیلم | شهروندان یزدی: شهید رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرد

یزد- ایرنا- جمعی از شهروندان یزدی یاد و خاطره آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی را گرامی داشته و گفتند که این شهید والامقام همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم و ایران اسلامی کرد.

۱۹:۵۷ - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان: آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشت

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رییسی نگاه ویژه ای به خوزستان داشت و این موضوع را به زبان ثابت کرد.

۱۹:۵۴ - فیلم | تجمع و عزاداری مردم تبریز در سوگ خادمان صدیق

تبریز - ایرنا - مردم تبریز در اجتماع باشکوه در غم فقدان خادمان صدیق خود سوگواری کردند، ملت قدردان و همیشه در صحنه تبریز به طور گسترده از ساعات اولیه ظهر امروز با حضور در مصلی امام‌خمینی(ره) در عزای رییس‌جمهور و آیت‌الله آل‌هاشم پدر معنوی تبریز شرکت کردند.

۱۹:۴۶ - فیلم | روستائیان فارسی در سوگ شهید جمهور

شیراز - ایرنا - ساکنان روستاهای استان فارس و شهرستان شیراز از ساعت‌ها دعا و لحظات بیم، امید و انتظار و زمان تائید خبر شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی با خبرنگار ایرنا سخن گفتند.

۱۹:۴۴ - دماوندی‌ها در فراق شهدای راه خدمت به سوگ نشستند + فیلم

دماوند - ایرنا- اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها عصر دوشنبه به مناسبت شهادت خادم الرضا، شهید «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» و شهدای همراه در محوطه فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

۱۹:۴۰ - دفتر آیت الله شبیری زنجانی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

قم - ایرنا- دفتر آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

۱۹:۳۷ - استاندار خوزستان: همه وجود رییس جمهور شهید برای مردم بود

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: رییس جمهور شهید همه وجودش برای مردم بود و همواره بر خدمت‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی تاکید داشتند و بر کارها نظارت دارند.

۱۹:۲۸ - امام رضایی ها برای خادم ملت به میدان ولیعصر (عج) تهران آمدند

تهران بزرگ- ایرنا- هزاران نفر از مردم تهران برای ارج نهادن به خدمات رییس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی در میدان ولیعصر (عج) اجتماع باشکوهی خلق کردند.

۱۹:۰۸ - فیلم | سوگواری امام رضایی‌های مازندران برای رئیس‌جمهور شهید

ساری - ایرنا - اجتماع امام رضایی‌ها در مرکز مازندران عصر امروز -دوشنبه- با حضور خادمیاران رضوی ساری، اقشار مختلف مردم، استاندار، فرماندار مرکز استان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در محوطه امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

۱۹:۰۷ - دروس حوزوی سراسر کشور فردا تعطیل شد

قم - ایرنا - دروس حوزوی سراسر کشور به منظور شرکت طلاب و روحانیون در تشییع و همچنین مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش فردا (سه‌شنبه) تعطیل است.

۱۸:۵۷ - فیلم | اجتماع دیار مقاومت در رثای سیدالشهدای خدمت

کرمان- ایرنا- کرمانی‌ها امروز (دوشنبه) در رثای شهادت سید ابراهیم رییسی و همراهان به گلزار شهدای این شهر آمدند و در رثای این شهید عزاداری کردند.

۱۸:۵۶ - فیلم | صحنه هایی از حضور شهید جمهور در آخرین سفر به خوزستان

اهواز - ایرنا - شهید آیت الله رییسی در طول مدت خدمت خود به عنوان رییس جمهور هشت بار به خوزستان سفر کرد که به گواه بسیاری از کارشناسان و حتی منتقدان دولت، در طول مدت این دولت تحولات مثبت و اثرگذاری در استان برجای مانده است. شهید جمهور شامگاه جمعه ۱۸ اسفند ماه سال گذشته پس از حضور در آیین بهره برداری از طرح های متعدد عمرانی و اقتصادی، در معراج شهدای اهواز حاضر و برای آخرین بار با مردم استان وداع کرد.

۱۸:۵۳ - فیلم | روستائیان گیلان دلشکسته و سوگوار شهید خدمت آیت الله رئیسی

رشت - ایرنا - مردان و زنان روستائی گیلان در پی شهادت آیت الله رئیسی شهید راه خدمت و همراهانش سوگوار این ضایعه تلخ هستند و احساسات و اندوه خود را در این اندوه بیان می کنند.

۱۸:۴۸ - فیلم | سوگواری امام رضایی‌ها در زنجان برای خادم الرضا(ع) آیت الله رییسی

زنجان - ایرنا - اقشار مختلف مردم زنجان و امام رضایی‌ها عصر دوشنبه با حضور در حسینیه اعظم برای شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور مردمی و انقلابی ایران سوگواری کردند.

۱۸:۳۴ - علمای اهل سنت جنوب فارس در سوگ رئیس جمهور مردمی

لارستان- ایرنا- علمای اهل سنت جنوب فارس در پیام های جداگانه ای شهادت رئیس جمهور ایران و جمعی از همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی تسلیت گفتند.

۱۸:۲۶ - مراسم سوگواری مردم تبریز در فراغ رئیس جمهور و همراهانش+فیلم

تبریز - ایرنا - مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد در مصلای امام خمینی تبریز در حال برگزاری است.

۱۸:۱۷ - فیلم | سوگواری رامسری‌ها برای رئیس‌جمهور شهید

نوشهر- ایرنا- مردم رامسر همراه با مسئولان این شهرستان با حضور در مسجد پیامبر اعظم(ص) این شهر به یاد رئیس‌جمهور شهید و هیات همراه او گرد هم آمدند و به سوگواری پرداختند.

۱۸:۱۷ - پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد

مشهد - ایرنا - ۶ کنسولگری خارجی و دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد امروز دوشنبه در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و اعلام عزای عمومی، پرچم کشورهای متبوع شان را به حالت نیمه افراشته در آوردند.

۱۸:۱۶ - شیعه و سنی زاهدان در سوگ رئیس جمهور شهید

زاهدان- ایرنا- آیین عزاداری شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور شهید و هیات همراه با حضور مردم شیعه و سنی و مسوولان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

۱۸:۱۰ - فیلم | ابراز احساسات کردستانی ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش

سنندج - ایرنا - کردستانی‌ها نسبت به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش ابراز تاسف کرده و از اینکه خدمتگزاری پرتلاش، مردمی و جهادی را از دست دادند اندوهگین هستند.

۱۸:۰۳ - ابراز احساسات مردم بیرجند به شهید خدمت + فیلم

بیرجند - ایرنا - قشرهای مختلف مردم بیرجند که از روز گذشته تا اعلام خبر آسمانی شدن رئیس جمهور ساعات سختی را پشت سر گذاشتند، روز دوشنبه با برگزاری مجالس مختلف سوگواری، به ابراز ارادت و احساسات نسبت به شهید خدمت پرداختند.

۱۷:۵۰ - تبریز بدون سید شریف صفایی ندارد ...

تبریز- ایرنا - هوای تبریز امروز ابری همراه با نم نم باران است اما صفای روزهای بهاری را ندارد، گویی قطره های باران نه از آسمان ها که از چشمان این مردم قدرشناس روی زمین می بارد؛ تبریز بدون سید مردمی و شریف خود نه رنگ خوش اردیبهشت که رنگ عزا و ماتم گرفته است.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۷:۴۶ - اجتماع امام رضایی‌ها همگام با شهادت خادم‌الرضا (ع)

مشهد - ایرنا - آیین بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، عصر دوشنبه و همزمان با میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد آغاز شد.

۱۷:۴۴ - عزاداری اسلامشهری ها در شهادت سید مظلومان آیت الله رئیسی

اسلامشهر - ایرنا - مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و یاران همراهش در شهرستان اسلامشهر با حضور مردم شهید پرور و مسئولان برگزار شد.

۱۷:۴۰ - فیلم | جلوه‌هایی از حضور رییس جمهور شهید در آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا- آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور شهید در طول کمتر از سه سال، سه بار به آذربایجان غربی سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم به ویژه زلزله زدگان شهر خوی قرار گرفت.

۱۷:۳۶ - شهید آیت الله رئیسی باعث وحدت امت اسلامی شد؛ خدمت به مردم سرلوحه کارها باشد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی باعث وحدت امت اسلامی است، باید اقدامات این شهید بزرگوار با سرعت توسعه و تداوم یابد.

۱۷:۳۲ - فیلم | مردم ری قبله تهران در سوگ شهادت آیت الله رئیسی اشک ماتم ریختند

شهر ری - ایرنا - مردم مومن و خداجوی شهرری بعنوان قبله تهران در آستان مقدس حضرت عبدالظیم حسنی در سوگ جانکاه و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان اشک ماتم ریختند.

۱۷:۳۱ - سوگ شهروندان غرب‌مازندران در غم شهادت رئیس‌جمهور مردمی +فیلم

نوشهر- ایرنا- شهروندان غرب مازندران پس از تایید خبر رسمی شهادت رئیس جمهور مردمی، شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی ‌و همراهانش در سانحه دلخراش سقوط بالگرد با حزن و اندوه امروز دوشنبه به صورت خودجوش با اجتماع در میادین و مساجد شهرستان های این منطقه سوگواری کردند.

۱۷:۲۲ - ابراز احساسات دانشجویان خوزستانی به شهادت رییس‌جمهور+ فیلم

اهواز - ایرنا - جمعی از دانشجویان خوزستانی با حضور در مراسم شهادت حضرت آیت الله رییسی و هیات همراه ایشان،احساسات خود درباره رئیس‌جمهور شهید را مقابل دوربین ایرنا بیان کردند و بر تداوم مسیر نظام جمهوری اسلامی بر مدار اقتدار تاکید کردند.

۱۷:۱۲ - فیلم | مردم «قارلق» خراسان‌شمالی از دیدار خود با سید محرومان می گویند

بجنورد- ایرنا- «قارلق» بجنورد یکی از روستاهای دامپرور خراسان شمالی است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر استانی تیرماه ۱۴۰۱ از نزدیک با دامداران و فعالان این حوزه گفتگو کرد و اکنون مردم این خطه از دیدار با سید محرومان و چگونگی رفع مشکلات خود می گویند.

۱۷:۱۱ - فیلم | واگویه‌های اهالی بویین و میاندشت بعد از خبر شهادت رییس جمهور

اصفهان- ایرنا - مردم شهرستان بویین و میاندشت از توابع استان اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا، رسیدگی به محرومان و توجه خاص به مردم مستضعف را از شاخص های بارز شهید آیت الله رییسی بیان کردند.

۱۷:۰۹ - امام جمعه اهل سنت بندرعباس: رئیس جمهور جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم از دست داد

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه حادثه ناگوار سقوط بالگرد و درگذشت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه سیاسی و کشوری، همه را داغدار کرد، گفت: آیت الله رئیسی و همراهانش جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم از دست دادند.

۱۷:۰۸ - فیلم | شهادت رئیس جمهور مردم بلوچ را داغدار کرد

چابهار - ایرنا - مردم بلوچ چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان در سوگ شهادت "آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" احساسات خود درباره رئیس‌جمهور شهید را بیان کردند.

۱۷:۰۶ - حادثه برای خدمتگزاران نظام اسلامی، ایران را مملو از اندوه کرد

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار سمنان با اشاره به سانحه بالگرد برای رییس جمهور و هیات همراه، در پیام مشترکی گفتند: سانحه برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، سراسر ایران را مملو از اندوه و نگرانی کرد.

۱۷:۰۲ - پیام تسلیت شخصیت‌های اجرایی ، حوزوی و فرهنگی قم به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی

قم - ایرنا - شخصیت‌های اجرایی ، حوزوی و فرهنگی قم با صدور پیام‌های جداگانه ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، به ابعاد مختلف تلاش‌ها و خدمات آیت الله رئیسی در سه سال گذشته اشاره کردند.

۱۶:۵۷ - فیلم | ارادت گلستانی‌ها به شهیدِ جمهور

گرگان- ایرنا- چند ساعت پس از اعلام شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران حین خدمت در راه آبادانی ایران، مردم استان گلستان معتقدند: خدمات شهید رئیسی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است و جای خالی او به آسانی پر نخواهد شد.

۱۶:۵۷ - فیلم| عزاداری مرزنشینان قصرشیرین در فراق رییس جمهور و همراهان ایشان

قصرشیرین - ایرنا - اقشار مختلف مردم مرزنشین قصرشیرین در سوگ رییس جمهور فقیدشان اشک ماتم ریخته و مرثیه سرایی کردند.

۱۶:۵۷ - فیلم | ابراز احساسات مردم بابل به شهادت رئیس‌جمهور

ساری- ایرنا- مردم بابل در سوگ شهادت "آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" احساسات خود درباره رئیس‌جمهور شهید را مقابل دوربین ایرنا بیان کردند.

۱۶:۵۶ - سیستان و بلوچستان در سوگ و ماتم سرباز نظام و خدمت گذار مردم

زاهدان- ایرنا- مردم سیستان و بلوچستان در حالی که خودشان را آماده دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات همراه می‌کردند به ناگاه شوکه شده و در سوگ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه نشستند.

۱۶:۵۵ - پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها و مقامات استان اردبیل به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

اردبیل - ایرنا - شخصیت‌ها، تشکل‌ها و مسئولین دستگاههای اجرایی با انتشار پیام‌های تسلیت جداگانه، شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بر تداوم راه و سیره این شهدای بزرگوار تاکید کردند.

۱۶:۴۵ - مردم کُرد اهل سنت جوانرود در فراق رییس جمهور به سوگ نشستند

کرمانشاه - ایرنا - مراسم بزرگداشت رییس جمهور فقید ایران و همراهانش روز دوشنبه با حضور امام جمعه، منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان ادارات، نهادها و اقشار مختلف مردم در حسینیه تیپ تکاور انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود برگزار شد.

۱۶:۲۹ - اجتماع مردمی عزاداران «شهید جمهور» در اردبیل+فیلم

اردبیل-ایرنا- اجتماع مردمی عزاداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه با حضور اقشار مختلف مردم دارالارشاد و مسئولان استان اردبیل، در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل برگزار شد.

۱۶:۲۷ - فیلم | سوگ مردم سنندج در فراق شهید خدمت و یارانش

سنندج- ایرنا- اقشار مختلف مردم استان کردستان ظهر روز دوشنبه در مراسم سوگواری شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، شرکت کردند و به عزاداری پرداختند.

۱۶:۲۶ - فیلم | قم در سوگ خادم خستگی‌ناپذیر

قم - ایرنا - مردم قم با اعلام رسمی شهادت آیت‌الله رییسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان تبریز به ابراز احساسات خود نسبت به این حادثه غم انگیز پرداختند.

۱۶:۱۹ - پیکر مطهر رییس جمهور و همراهان به معراج شهدای تبریز رسید/ مراسم بدرقه فردا

تبریز - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پیکر مطهر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد به معراج شهدای تبریز رسیده است، گفت: مراسم بدرقه شهدا فردا برگزار می شود.

۱۶:۱۵ - المپین گلستانی: شهید رئیسی دغدغه پیشرفت ورزش داشت

گرگان- ایرنا- ژیمناست‌ گلستانی که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ شده گفت: خدمات شهید رئیسی به‌خصوص در ورزش کشور بر کسی به خصوص جامعه ورزشی پوشیده نیست و او همواره دغدغه رفع کمبودها و مشکلات رشته‌های ورزشی را داشت.

۱۶:۱۴ - فیلم | سوگواری زن روشن دل کرمانشاهی برای رییس جمهور

کرمانشاه - ایرنا - زن روشن دل کرمانشاهی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه از شهادت دکتر رئیسی ابراز ناراحتی عمیق کرد و گفت: او در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

۱۶:۰۲ - فیلم | سوگ مردم ارومیه در فراق خادم ملت

ارومیه- ایرنا- مردم ارومیه و آذربایجان‌غربی امروز همزمان با سراسر کشور داغ‌دار شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور کشورمان و همراهان او هستند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۵:۵۶ - فیلم | عشق و ارادت مردم خراسان‌شمالی به شهید خدمت

بجنورد- ایرنا- مردم خراسان شمالی از ساعت های نخست بامداد امروز(دوشنبه) که خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از مسوولان و همراهانش در سقوط بالگرد اعلام شد سوگوار شدند و از عشق و ارادت خود به این رئیس جمهور مردمی می گویند.

۱۵:۵۶ - بدرود ای خادم مخلص خوزستان/ رییسی برای مردم فقط یک رییس جمهور نبود

اهواز - ایرنا - او برای خوزستانی‌ها فقط یک رییس جمهور نبود بلکه همراه همیشگی بود که مردم با آمدنش طعم خدمت خالصانه را چشیدند و لمس کردند و اکنون با رفتنش، خادم مخلص خود را از دست دادند.

۱۵:۵۴ - زاکانی: آثار شهادت و مجاهدت شهید رئیسی برای ایران عزیز ماندگار خواهد بود

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد گفت: خدمت خستگی‌ناپذیر از دیگر ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، هیچ‌وقت در خدمت به مردم خسته نمی‌شد و همواره پیگیر امور آنها بود.

۱۵:۵۳ - استاندار چهارمحال و بختیاری: رییس‌جمهور برای خدمت به مردم سر از پای نمی‌شناخت

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت رییس‌جمهور مردمی و پُرتلاش و همراهان ایشان گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور سر از پای نمی‌شناخت

۱۵:۵۱ - فیلم | رسم نیست که ما چشم براهت بمانیم سید...

اراک - ایرنا - مردم استان مرکزی در تاب و تاب دومین سفر رییس جمهور به استان بودند اما چه شد که یکباره برنامه‌ریزی‌ها کلاف سردرگمی شد که میهمان پرکشید و رفت و میزبانی ما در تدارک عزای عزیزی مبدل شد که خود را به قافله شهدا رساند و رفت.

۱۵:۴۶ - فیلم | جلوه‌هایی از حضور رییس جمهور شهید در زنجان

زنجان - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شهید از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ سه بار در استان زنجان حضور یافت و جلوه‌هایی ناب و به یادماندنی از تواضع، مردمداری و تلاش برای خدمت به مردم برجای گذاشت.

۱۵:۴۲ - واکنش قهرمان کشتی آلیش جهان به خبر شهادت رئیس‌جمهور

ساری- ایرنا- بانوی مازندرانی عضو تیم ملی کشتی آلیش و یکی از ۲ ورزشکار حاضر در مراسم استقبال سفر رئیس‌جمهور به مازندران، در صفحه شخصی خود با انتشار ویدئویی از شهید رئیسی این واقعه را تسلیت گفت.

۱۵:۳۹ - استاندار لرستان: آیت‌الله رییسی اقتدار نظام اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور مردمی اقتدار جهان اسلام را در سطح دنیا به نمایش گذاشت.

۱۵:۳۷ - مسئولان کرمانی در پی شهادت رییس جمهور پیام تسلیت صادر کردند

کرمان - ایرنا - امام جمعه، استاندار کرمان و مسئولان این استان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت رییس‌ جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت را به مردم تسلیت گفتند.

۱۵:۳۶ - فیلم | ارادت اقوام گنبدی به رئیس جمهور شهید

گنبدکاووس- ایرنا- اقوام شهرستان گنبدکاووس خدمات ارزنده آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی را موجب افتخار ملت ایران دانسته و برلزوم ادامه راه این شهید تاکید کردند.

۱۵:۳۶ - فیلم | سوگواری مردم دلفان در سوگ شهادت رئیس جمهور

خرم آباد -ایرنا- در پی شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد قشرهای مختلف مردم شهرستان دلفان با تجمع در مصلی المهدی (عج) نورآباد به عزاداری پرداختند .

۱۵:۳۲ - فیلم | مهمان ویژه رییس‌جمهور: آیت الله رییسی عاشق خدمت به مردم بود

شهرکرد-ایرنا- کهزاد نجفی پیرمرد توانخواه شهرکردی با یادآوری دیدار خود با رییس جمهور تاکید کرد: آیت الله رئیسی عاشق خدمت به مردم و مستمندان بود.

۱۵:۳۰ - استاندار خراسان‌رضوی: آیت‌الله رییسی فرهنگ خدمت به مردم را اعتلا بخشید

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: آیت‌الله سید «ابراهیم رییسی» در مسند ریاست جمهوری، فرهنگ خدمت به مردم را اعتلا بخشید.

۱۵:۲۹ - فیلم | مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار رییس جمهور ماندند

زاهدان - ایرنا - مردم سیستان و بلوچستان قرار بود در این روزها میزبان شهید آیت الله «سیدابراهیم رییسی» و جمعی از اعضای هیات دولت در قالب دومین سفر استانی باشند اما با شنیدن خبر شهادت وی برای همیشه چشم انتظار ورود خادم جمهور به این استان ماندند.

۱۵:۲۸ - پیام تسلیت امام‌ جمعه و استاندار کرمانشاه در پی عروج شهادت‌گونه رییس جمهور و همراهان

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت شهادت گونه رییس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.

۱۵:۲۳ - نماینده ولی فقیه در فارس: آیت‌الله رئیسی مصداق بارز مهاجر الی الله و شهادت پاداش او بود

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به آیه ۱۰۰ سوره نسا، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک عمر مصداق "مهاجر الی الله" بود؛ او دل از همه چیز برداشته بود و جز خدمت به دین و پیروان دین مبین و مردم چیز دیگری مد نظر او نبود.

۱۵:۱۸ - سوگواری مردم خراسان جنوبی در فراق شهید جمهور + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی ساعاتی بعد از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های دیگر در رثای خادم ملت و نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری به سوگ نشستند.

۱۵:۱۲ - گیلان؛ اجتماعی در سوگ

رشت - ایرنا - مردم وفادار گیلان امروز دوشنبه در اجتماعی بزرگ در مصلی امام خمینی (ره) شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی را به سوگ نشستند.

۱۵:۰۷ - پیکر شهید آیت‌الله رئیسی عصر سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد

قم - ایرنا - پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه با انتقال به شهر مقدس قم تشییع خواهد شد.

۱۵:۰۱ - فیلم | شیون زنان بویراحمدی در فراق رئیس جمهور شهید

یاسوج- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در حسینیه ثارالله یاسوج و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برگزار شد؛ در این آیین بانوان و مادران بویراحمدی با چشمانی اشکبار و قلبی اندوهگین در سوگ این عالم نستوه شیون و زاری کردند.

۱۴:۵۹ - آن‌ها شهید شدند اما ما ماندیم و یک دنیا غم

تبریز- ایرنا- چشمان قرمزش گویای اشک‌هایی است که از دیروز با شنیدن خبر سقوط بالگرد رئیس جمهور بر گونه‌هایش مهمان شده است. تا لب به سخن باز می‌کند، اشک‌هایش دوباره سرازیر می‌شود و می‌گوید: آن‌ها شهید شدند اما ما ماندیم و یک دنیا غم.

۱۴:۵۲ - شهید رئیسی امضای قبولی را از مردم گرفت

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهید رئیسی امضای قبولی را از مردم ایران گرفت و ملت نشان دادند تا چه اندازه از عملکرد رئیس جمهورشان رضایت دارند.

۱۴:۵۲ - نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان: ایران خادمی صدیق را از دست داد

گرگان- ایرنا - نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران خادمی صدیق که تمام زندگی خود را وقف خدمت به کشور برای آبادانی این سرزمین کرده، از دست داد.

۱۴:۴۷ - مِهر آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است/ سید محرومان؛ روحیه خستگی ناپذیر داشت

زاهدان- ایرنا- شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاور رهبر، سرباز ولایت و خادم مردم بود خود را نوکر مردم می‌دانست و همین اخلاصش باعث شد تا در روز میلاد امام رضا (ع) به فیض شهادت برسد و به جمع شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

۱۴:۴۲ - خداحافظ آقای رئیس جمهور

ساری - ایرنا - دقیقا هفته قبل در همین روزها بود که خبر آمدن " آیت الله سید ابراهیم رئیسی" به مازندران برای انجام دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، اعلام عمومی شد. نگارنده یادداشتی با عنوان"سلام آقای رئیس جمهور" را در همین ارتباط نوشت و اکنون تنها چند روز بعد از آن یادداشت، باید بنویسیم "خداحافظ آقای رئیس جمهور"!

۱۴:۳۷ - فیلم | اقامه عزا "سیدالشهدای خدمت" ایران اسلامی در آستان احمدی شاهچراغ (ع)

شیراز - ایرنا - شبستان حرم مطهر احمدبن موسی (ع) ظهر امروز (یکشنبه) میزبان خیل مردم داغدار شیراز بود که به گفته نماینده ولی فقیه در فارس، به صورت خودجوش عزای رئیس جمهور شهید، " سیدالشهدای خدمت در جمهوری اسلامی ایران" را برپا کرده بودند.

۱۴:۳۵ - پیام مشترک امام جمعه و استاندار اصفهان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه

اصفهان -ایرنا - امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک، عروج آسمانی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، خدوم و مغتنمِ جمهوری اسلامی و هیات همراه را تسلیت گفتند.

۱۴:۳۴ - چمران: حرکت اقتصادی رییس جمهور شهید، تحول آفرین بود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسللامی شهر تهران با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی در سه سال ریاست جمهوری خود مشغول جبران کم کاری گذشتگان بود، گفت: حرکت اقتصادی رییس جمهور، تحول آفرین بود.

۱۴:۳۱ - آیت‌الله کعبی: اجلاسیه افتتاح ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا برگزار می شود

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز سه‌شنبه ۱ خرداد اجلاسیه افتتاح ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود، اظهار داشت: قطعا نام و یاد آیت الله رئیسی و شهادت اثرگذارش و همچنین یاد و خاطره آیت‌الله آل‌هاشم که عضو جدید مجلس خبرگان رهبری بودند که پدر معنوی آذربایجان شرقی بودند، زنده خواهد بود.

۱۴:۳۰ - شهادت آیت‌الله رئیسی، خسارتی جبران‌ناپذیر برای ایران است

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شهادت رئیس آیت‌الله رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام و مردم در حادثه دلخراش سقوط بالگرد، قلوب ملت ایران را جریحه‌دار کرد و خسارتی جبران ناپذیر برای کشور به بار آورد.

۱۴:۳۰ - فیلم | بوشهری‌ها از شهید جمهور می‌گویند

بوشهر - ایرنا - مردم و مسئولان استان بوشهر روز دوشنبه در پی شهادت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در گفت و گو با ایرنا به نقش و جایگاه ایشان در ارتباط با اقشار اجتماعی جامعه پرداختند .

۱۴:۲۵ - طنین نوای "چمر" لرستانی ها در سوگ سید محرومان + فیلم

خرم‌آباد - ایرنا - مردم لرستان در سوگ سید محرومان و خادمان به رسم دیرینه عزاداری در سوگ از دست دادن عزیزان خود نوای "چمر" را در خیابان ها و معابر طنین انداز کردند.

۱۴:۲۵ - فیلم | دل‌های شکسته مردم دارالمرحمه در شهادت سید محرومان

سمنان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار دارالمرحمه سمنان با دل‌های شکسته و قلبی آکنده از اندوه در شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور مکتبی، هیات همراه به ویژه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم و فرزند برومند استان، در گلزار شهدای آستان حضرت یحیی(ع) به صورت خودجوش گردآمدند و عزاداری کردند.

۱۴:۲۳ - فیلم| روایت هنرمند توان‌یاب نوشهری از دیدارش با رئیس‌جمهور شهید

نوشهر- ایرنا- سحر دباغ‌پور هنرمند توان‌یاب نوشهری که روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در مصلای نوشهر یکی از تابلوهای خود را به آیت‌الله رئیسی هدیه کرده بود، در گفت‌وگو با ایرنا از دیدارش با رئیس‌جمهور شهید ایران گفت.

۱۴:۲۳ - فعال سیاسی اصلاح طلب: تعهد و اخلاق شاخصه‌های بارز شهید رئیسی بود

اراک - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب استان مرکزی گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ببش از ۸۰ میلیون ایرانی بود و امروز تمام ایران از جمله گرایش‌های مختلف سیاسی سوگوار آن شهید والامقام است.

۱۴:۱۱ - آیت الله حیدری: رییس جمهور شهید، خود را فدای آینده مردم ایران کرد

اهواز- ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس‌جمهور شهید، همواره آینده‌نگر بودند تا نسل‌های آینده در شرایط بهتری زندگی کنند و با تلاش و فداکاری، زمان حال خود را فدای آینده مردم کردند که این ایثارگری کم نظیر است.

۱۴:۱۰ - استاندار ایلام: آیت الله رئیسی دغدغه‌مند مردم و خادم صادق بود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان بود، گفت: بیت الغزل سخنان شهید راه خدمت، مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه به مظلومان و محرومان جامعه بود.

۱۴:۰۷ - پیام تسلیت شورای افتاء و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی عروج رییس جمهور

کرمانشاه - ایرنا - ماموستا «عبدالرحمان مرادی» امام جمعه اهل سنت، شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه در پیامی درگذشت شهادت گونه رییس جمهور و جمعی از همراهان را تسلیت گفتند.

۱۴:۰۳ - خلیفه کل ارامنه آذربایجان شهادت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفت

ارومیه- ایرنا- خلیفه کل ارامنه آذربایجان و رییس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان با صدور پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان را تسلیت گفتند.

۱۴:۰۳ - فیلم | گزارشی از گلزار شهدای وادی رحمت؛ مردم تبریز در سوگ خادمان مردم

تبریز-ایرنا- مردم تبریز پس از انتشار خبر شهادت رییس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حضور یافته و در کنار عزیزان شهید خود در غم فقدان خدمتکاران نظام سوگواری کردند.

۱۴:۰۳ - فیلم | سوگ دانشجویان مشهدی در فراق خادم ملت

مشهد- ایرنا- دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد همزمان با شهادت رییس‌جمهور فقید کشورمان در مراسمی با عنوان «بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش» در فراق شهادت‌گونه خادم ملت عزاداری کردند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۳:۵۴ - فیلم | تصاویری از سفرهای استانی رییس جمهور شهید به کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج-ایرنا-آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور "خادم الرضا(ع)" در قالب ۲ سفر استانی (مهر ۱۴۰۰ و تیرماه ۱۴۰۲) به همراه اعضای دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که در این سفر ها طرح های بزرگی از جمله سد چمشیر، جاده ملی پاتاوه- دهدشت، میدان گازی مختار، پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چُرام ، مینی‌پالایشگاه دهدشت، افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

۱۳:۵۴ - استاندار مازندران: اخلاص در عمل از ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی بود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در حادثه سقوط بالگرد به ملت شهید پرور ایران از جمله مردم دیار علویان، از ویژگی های آیت الله رئیسی داشتن اخلاص در عمل و عبادت زیاد بود.

۱۳:۵۲ - فیلم | آیین عزاداری شهادت رییس‌جمهور در خرم‌آباد

خرم‌آباد - ایرنا - آیین عزاداری شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد.

۱۳:۴۷ - روایتی از سفر انجام نشده رییس جمهور به بوشهر

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در کمتر از ۲۰ ماه، سه بار به این استان سفر کرد و قرار بود چهارمین سفر ایشان نیز برای افتتاح چند طرح شاخص صنعتی خردادماه انجام شود.

۱۳:۴۲ - استاندار تهران: آیت‌الله رئیسی در تمام دوران خدمت به نظام و انقلاب در کنار مردم بود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با صدور پیامی شهادت رییس جمهور و همراهانش را در پی وقوع سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان، تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی در تمام دوران خدمت به نظام و انقلاب در کنار مردم بود.

۱۳:۳۳ - فیلم | مردم شیراز از فراق شهید خدمت می‌گویند

شیراز - ایرنا - مردم شیراز که امروز برای آرام دل بی‌قرار خود در فراق سید محرومان شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به آستان مطهر شاهچراغ آمده بودند، می‌گویند شهادت پاداش زندگی شهادت گونه خادم الرضا بود اما همه داغداریم.

۱۳:۳۳ - فیلم | جلوه هایی از منش مردمی رییس جمهور شهید در سفر استانی به همدان

همدان- ایرنا- شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی مرداد ۱۴۰۱ در جریان سی امین سفر استانی حین ورود به همدان با افرادی که در ورودی شهر به احترام او حضور یافته بودند برخورد و بی تکلف در جمع آنان حضور یافت، این لحظه تنها نشانگر ذره و گوشه ای از منش مردمی سیدالشهدای خدمت بود.

۱۳:۳۰ - استاندار سیستان و بلوچستان: راه شهید جمهور را با جدیت ادامه می‌دهیم

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه خدمت به مردم با جدیت ادامه دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اختلالی در اداره امور کشور ایجاد نمی‌شود، بنابراین با تلاشی مضاعف و نگاه توحیدی راه شهید جمهور را ادامه می‌دهیم.

۱۳:۳۰ - فیلم | مردم یزد به سوگ رییس جمهور شهید نشستند

یزد- ایرنا- جمعی از اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد ظهر امروز دوشنبه ضمن حضور در مسجد ملا اسماعیل این شهر به سوگ رییس جمهور شهید و همراهان ایشان نشستند.

۱۳:۲۹ - آیت الله رئیسی فصل نوینی از خدمت به مردم را در کشور ایجاد کرد

ایلام-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه آیت الله رئیسی فصل نوینی از خدمت به مردم را در کشور ایجاد کرد، گفت: در سفر ایشان به استان ایلام در دور اول سفرهای استانی، شاهد سوز دل و دغدغه‌مندی ایشان برای پیگیری مسائل مردم بودم.

۱۳:۲۶ - فیلم | اندوه مردم زنجان در شهادت رییس جمهور مردمی و انقلابی

زنجان - ایرنا - شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم در سانحه سقوط بالگرد در حین خدمت، مردم زنجان را در سوگ و اندوه فرو برده است.

۱۳:۱۴ - شهادت رییس‌جمهور در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت به آستان حضرت رضا(ع) است

مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا(ع) و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

۱۳:۱۳ - امام جمعه بندرعباس: شهید آیت الله رییسی از مصادیق بارز «سیدالقوم خادمهم» است

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پیامی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز«سیدالقوم خادمهم» دانست که آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم کردند.

۱۳:۱۲ - پیام تسلیت خادمان مردم و ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران

تهران - ایرنا - استاندار تهران ، مسئولان بعنوان خادمان مردم و ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با صدور پیامی، شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند.

۱۳:۰۴ - فیلم | نگاهی به سفرهای خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

آبادان - ایرنا - شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در جریان سه سفر خود به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ضمن بازدید و افتتاح چند طرح ملی، مشکلات این شهرستان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

۱۳:۰۳ - پیام مشترک مسوولان استان بوشهر به مناسبت شهادت آیت الله رییسی

بوشهر - ایرنا- نماینده ولی فقیه ، نماینده خبرگان رهبری ، استاندار و فرمانده سپاه استان بوشهر در پیام مشترکی شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم را به مردم دارالحماسه این استان تسلیت گفتند.

۱۲:۵۹ - فیلم | استاندار همدان: شهید آیت الله رییسی در اذهان مردم و تاریخ ماندگار می‌ماند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی عمر خود را صرف مجاهدت و خدمت خالصانه به مردم و کشور کرد و بدون شک ایشان در اذهان مردم و تاریخ ماندگار می‌ماند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۲:۵۹ - پیام تسلیت مسئولان و شخصیت‌های گیلان در پی شهادت رئیس‌جمهور

رشت - ایرنا - شخصیت‌ها و مسئولان ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی گیلان در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش با انتشار پیام‌هایی مراتب تسلیت خود را اعلام کردند.

۱۲:۵۵ - استاندار مرکزی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران را تسلیت گفت

اراک- ایرنا - استاندار مرکزی، با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه فرود بالگرد را تسلیت گفت.

۱۲:۵۳ - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام مشترکی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهان وی، خدمات آیت الله رییسی را در دل مردمان ماندگار عنوان کرد.

۱۲:۵۰ - شیرین، اثرگذار و فراموش‌نشدنی؛ خاطرات گلستانی‌ها از سفرهای شهید رئیسی

گرگان- ایرنا- چند ساعت پس از اعلام شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران حین خدمت در راه آبادانی ایران، مردم استان گلستان خاطره‌های خوش حضور این خادم خستگی‌ناپذیر در دیار خود را مرور می‌کنند.

۱۲:۴۹ - فیلم | سوگواری مردم قزوین برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی

قزوین - ایرنا - مردم استان قزوین به همراه مسوولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و قضایی روز دوشنبه با حضور در مسجد النبی برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی به قرائت قرآن و سوگواری پرداختند.

۱۲:۴۸ - پیام تسلیت نهادهای مختلف استان خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور

اهواز - ایرنا - مسئولان و نهادهای مختلف استان خوزستان در پیام‌هایی جداگانه شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

۱۲:۴۲ - شهادت خادم جمهور گواهی بر پیوند عمیق ایشان با واژه مقدس «خدمت» است

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی بمناسبت شهادت رییس جمهور و همراهانش، گفت: ملکوتی شدن روح بلند خادم جمهور و هیات همراه در مسیر خدمت به محرومترین نقاط کشور گواهی صادق بر پیوند عمیق ایشان با واژه مقدس «خدمت» است.

۱۲:۴۲ - پیام تسلیت شخصیت‌های آذربایجان‌غربی درپی شهادت رییس‌جمهور

ارومیه- ایرنا- مسوولان آذربایجان غربی و شخصیت های مختلف اجرایی، نظامی، فرهنگی و مذهبی آذربایجان‌غربی در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان و جمعی از مسوولان در سانحه سقوط هلی کوپتر با صدور بیانیه هایی این ضایعه دردناک را به ملت ایران تسلیت گفتند.

۱۲:۴۱ - استاندار هرمزگان: شهادت رییس جمهور و هیات همراه داغ بزرگی است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان ضمن تسلیت شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و هیات همراه، گفت: این ضایعه دردناک، داغ بزرگی است و آنچه که ما را تسکین می‌دهد حضور و همدردی مردم است.

۱۲:۴۰ - فیلم | گوشه‌ای از دلدادگی شهید آیت الله رئیسی در روضه منوره حرم امام رضا(ع)

مشهد - ایرنا - صحنه‌هایی از دلدادگی خادم الرضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس فقید جمهوری اسلامی ایران در روضه منوره حرم امام رضا(ع).

۱۲:۳۹ - پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی

ساری - ایرنا - استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی مشترک، شهادت آیت الله سید ایراهیم رئیسی ، رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

۱۲:۳۸ - دارالمرحمه سمنان در سوگ شهادت رییس جمهور «مکتب مردمی» + فیلم

سمنان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار دارالمرحمه سمنان مبهوت از خبر حادثه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور آغازگر «مکتب مردمی» با قلب‌هایی آکنده از غم و اندوه و چشمانی اشکبار در فراق سید محرومان در گلزار شهدای آستان حضرت یحیی(ع) سمنان گرد هم آمدند.

۱۲:۳۶ - شاخصه شایسته آیت الله رئیسی صداقت است + فیلم

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شخصیت‌هایی از جمله آیت الله رئیسی که به این فیض بزرگ شهادت رسیدند، شاخصه خیلی شایسته آنان صداقت است.

۱۲:۳۵ - استاندار خوزستان در پیامی شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت

اهواز- ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی شهادت رییس جمهور انقلابی ایران و هیات همراه ایشان را به مردم شهید پرور استان تسلیت گفت.

۱۲:۳۴ - تسلیت امام جمعه و استاندار همدان در پی شهادت آیت الله رییسی

همدان-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی حضرت آیت‌الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، عنوان کردند که رئیس جمهور شهید در دهه‌ اخیر در زمره خدوم‌ترین و ساده زیست‌ترین مسئولان کشور بود، سال‌ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی کرد و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب گام برداشت.

۱۲:۳۲ - مشهد رنگ و بوی خادم‌الرضا گرفت

مشهد- ایرنا- همزمان با اعلام خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مشهدالرضا، پایتخت دلها، رنگ و بوی خادم‌الرضا (ع) به خود گرفت و تصاویر رییس جمهوری مردمی در جای جای کلانشهر مشهد نصب شد.

۱۲:۳۱ - تجمع هیات های حسینی تبریز مقابل بیت امام جمعه فقید+فیلم

تبریز-ایرنا- دسته ها و هیات های حسینی تبریز از محلات و مساجد مختلف این شهر مقابل بیت آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه شهید تجمع کردند.

۱۲:۲۹ - ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

کرمانشاه - ایرنا - ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه از جمله ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان مرزی پاوه در شمال غربی استان کرمانشاه روز دوشنبه در پیامی شهادت رییس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

۱۲:۲۹ - فیلم | گذری بر سفر نخست استانی شهید خدمت آیت الله رئیسی به گیلان

رشت - ایرنا - مردمان سرزمین گیل و دیلم که بهمن ماه ۱۴۰۰ میزبان شهید خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی‌شان بودند اینک که در تدارک سفر دوم وی بودند تا پیرو پیگیری ها و اقدامات آغاز شده برای حل چالش های زیست محیطی، پسماند، صنایع و بسیاری از معضلات انباشته شده چندین دهه استان بخشی دیگر از خدمات دولت را شاهد باشند ، در حسرت ماندند.

۱۲:۲۶ - امام جمعه مهاباد: آیت‌الله رییسی زندگی خود را وقف خدمت به مصالح جهان اسلام کرد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی دارای شخصیتی جامع و جهادی بود که همه عمر خود را وقف خدمت به مصالح جهان اسلام و محرومان کرد.

۱۲:۲۵ - استاندار لرستان: تلاش برای تقویت وحدت امت اسلامی ویژگی بارز آیت الله رییسی بود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه رییس‌جمهور مردمی در راه خدمتگزاری به مردم و امت اسلامی به شهادت رسید گفت: تلاش برای تقویت وحدت امت اسلامی ویژگی بارز آیت الله رییسی بود.

۱۲:۲۵ - فیلم | رافراشته شدن پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

شیراز- ایرنا - در پی شهادت رئیس جمهور مردمی ، سید الشهدا و تیم همراهش، پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام برافراشته شد.

۱۲:۲۳ - استاندار گلستان: شهادت، تقدیر آیت‌الله رئیسی بود

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی در پیامی نوشت: تقدیر آیت الله دکتر رئیسی و عزیزان همراهش بر شهادت در درگاه الهی به رشته تحریر درآمده بود.

۱۲:۱۸ - پیام های تسلیت شخصیت های لرستانی در پی شهادت رییس جمهور

خرم آباد - ایرنا - در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و جمهوری از مسوولان در سانحه سقوط هلی کوپتر شخصیت های مختلف اجرایی ُ نظامی ُ استان لرستان با صدور بیانیه هایی این ضایعه دردناک را به ملت ایران تسلیت گفتند.

۱۲:۱۷ - پرواز سرخ فرزند استان سمنان «وزیر خارجه‌ مجاهد و فعال»

سمنان - ایرنا - استان سمنان در سوگ شهادت سید محرومان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه از جمله حسین امیرعبداللهیان، دیپلمات اهل دامغان و وزیر امور خارجه دولت سیزدهم سیاه‌پوش شد. رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت، امیرعبداللهیان را «وزیر خارجه‌ مجاهد و فعال» نامیدند و فعالیت انقلابی این فرزند استان سمنان را تایید کردند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۲:۱۵ - گام‌های استوار آیت‌الله رییسی برای توسعه آذربایجان‌غربی/خدمتی که ماندگار شد

ارومیه- ایرنا- آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در سه سال خدمت‌گزاری مردم ایران در کسوت ریاست جمهوری، اقدامات ارزنده ای برای توسعه آذربایجان غربی انجام و پایه ریزی کرد که گام هایی بلند برای زدودن نام محرومیت از این استان بود که این خدمات ماندگار بوده و خواهد ماند.

۱۲:۱۴ - پیام تسلیت شخصیت ها و نهادهای کردستان در سوگ رییس جمهور شهید

سنندج- ایرنا- جمعی از گروه ها، احزاب ، تشکل ها، مقامات و مسوولان سازمان های مختلف استان کردستان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیام های تسلیت، با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.

۱۲:۱۰ - آیت‌الله رئیسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد

قم- ایرنا- تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در پیام تسلیتی بیان کرد:‌ آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم به عهد و سوگندی که خورده بود، وفادار ماند و جان خود را در این راه فدا کرد.

۱۲:۰۷ - فیلم | آیین عزاداری شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور و همراهان در ایلام

ایلام-ایرنا- آیین عزاداری شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور مردمی و همراهان در سانحه هوایی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با حضور مسئولان و مردم قدرشناس این استان برگزار شد.

۱۲:۰۰ - پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی شهادت رییس‌جمهور

کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار کرمان با انتشار پیامی، شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را به مردم تسلیت گفته و بر تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمتگزاران بزرگ کشور، تاکید کردند.

۱۱:۵۹ - استاندار بوشهر: مردمی بودن مهمترین ویژگی شهید رییسی بود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مهمترین ویژگی آیت الله شهید ابراهیم رییسی در طول ۴۵ سال خدمتگزاری به نظام اسلامی به عنوان امتیاز منحصر به فرد روحیه مردمی ایشان بود.

۱۱:۵۳ - استاندار سمنان: شهادت برازنده سید محرومان آیت‌الله رئیسی است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و هیات همراه، گفت: کمتر از شهادت در حق این بزرگمرد جهادی جفا بود، ایشان سیدالشهدای مسیر خدمت است.

۱۱:۵۳ - پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

اصفهان - ایرنا - پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با صدور پیام تسلیت در پی شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه، تاکید کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگیِ دو چندان در کنار رهبری و مسئولان کشور خواهند ایستاد.

۱۱:۵۳ - استاندار خراسان شمالی: آیت الله رییسی مرد عدالت بود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: آیت الله رییسی مردی از جنس عدالت بود و عمر شریف خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم هزینه کرد.

۱۱:۵۲ - آیت الله رئیسی به کمال و سعادت در میدان خدمت رسید

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان حنوبی گفت: آیت الله رئیسی بعد از کار صادقانه و بی منت برای مردم، به کمال و سعادت که همان شهادت در میدان خدمت است، نائل آمد.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۱:۵۱ - استاندار شهید آذربایجان شرقی الگوی خدمت جهادی

تبریز - ایرنا - اول بهمن ۱۴۰۲ بود که مالک رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتصاب شد و از همان ابتدا با جدیت کار خود را شروع کرد و در مدت کوتاه چهار ماهه تصدی این پست، خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشت و در این مدت کوتاه با کارهایی که انجام داد در دل مردم برای خود جا باز کرد.

۱۱:۴۶ - آیت الله رئیسی رییس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود

زنجان - ایرنا - حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرامی او پیام تسلیتی صادر و اعلام کردند: آیت الله ابراهیم رییسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود.

۱۱:۴۵ - کهگیلویه وبویراحمد سوگوار سید محرومان + فیلم

یاسوج - ایرنا - شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از ساعت های نخست بامداد امروز که خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از مسوولان و همرانش در سقوط بالگرد اعلام شد سوگوار رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی شده اند.

۱۱:۴۵ - روایت استاندار گلستان از حضور شهید رئیسی در جمع مردم مراوه‌تپه؛ محافظان مخالف بودند!

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با تشریح برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی مانند مردمداری، با ذکر خاطره‌ای از سفر چند ماه قبل ایشان به مراوه‌تپه گفت: در آن سفر بر خلاف اصرار محافظ برای پیاده‌نشدن از خودرو، رئیس جمهور در نهایت به فاصله ۱۰۰ متری محل سخنرانی از ماشین پیاده شد و هیچکس نتوانست مانع حضور وی در جمع مردم شود.

۱۱:۴۳ - تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.

۱۱:۴۲ - فیلم | حال و هوای خراسان‌شمالی در سوگ شهید جمهور

بجنورد - ایرنا - مردم خراسان شمالی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در اثر سانحه سقوط بالگرد با برگزاری مراسمی در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد در سوگ نشستند.

۱۱:۴۱ - امام جمعه شهرکرد: رییس جمهور برای خدمت به دین و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهادت جانسوز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گفت: خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت.

۱۱:۳۹ - تبریز سیاه‌پوش شد

تبریز - ایرنا - به دنبال شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه در سانحه هوایی، شهرهای آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز سیاه‌پوش شد.

۱۱:۳۷ - نماینده ولی فقیه در سمنان: شهادت قله نهایی خدمت آیت‌الله رئیسی بود

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با ابراز تاسف از شهادت رییس جمهور سختکوش کشور گفت: شهادت قله نهایی خدمت آیت‌الله رئیسی بود و باید همه مسوولان در مسیر خدمت ادامه‌دهنده راه خدمتگزاری باشند.

۱۱:۳۷ - پیام تسلیت نماینده ولی فقیه کهگیلویه وبویراحمد و استاندار در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

یاسوج- ایرنا- آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سید علی احمدزاده استاندار استان در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش را تسلیت گفتند.

۱۱:۳۴ - آیت‌الله سبحانی: رئیس‌جمهور وقت خود را وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد

قم - ایرنا - آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان آورده است: رئیس جمهور به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد.

۱۱:۳۳ - نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان وبلوچستان شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، حادثه جانکاه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور و همراهانشان را به آحاد ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار این استان تسلیت گفتند.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۱:۳۰ - مدیرعامل منطقه آزاد کیش: آیت الله رییسی سید شهیدان راه خدمت است

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی‌ شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت و افزود: ایشان سید شهیدان راه خدمت است.

۱۱:۲۶ - پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اردبیل در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار این استان با انتشار پیامی، شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را به مردم تسلیت گفته و بر تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمتگزاران بزرگ کشور تاکید کردند.

۱۱:۲۶ - کشیش کلیسای شرق آشور: تلاش‌های آیت‌الله رییسی ماندگار خواهد ماند

ارومیه- ایرنا- کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: آیت‌الله رییسی شبانه روز برای مردم خدمت می کرد و این خدمات ماندگار بوده و فراموش نخواهند شد.

۱۱:۲۵ - روحانی اهل سنت: رویکرد مبارزه با فساد آیت الله رئیسی در جامعه امیدافزایی کرد

گنبدکاووس- ایرنا- روحانی اهل سنت و منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رئیسی، رییس جمهور شهید ایران اسلامی با حرکت در مسیر مبارزه با فساد و رانت، باعث امیدافزایی در کشور شد.

۱۱:۲۱ - استاندار قزوین: چیزی جز شهادت برازنده آیت الله رییسی نبود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: شهید آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان شخصیت بزرگ و بی بدیلی داشتند که چیزی که شهادت برازنده ایشان نبود.

۱۱:۱۷ - فیلم | امام جمعه اراک: آیت‌الله رئیسی دایرةالمعارف درخشانی از خدمات صادقانه را ارایه کرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آیت‌الله رئیسی در طول سه سال خدمت به عنوان جمهور ایران اسلامی، دایرةالمعارف و کارنامه درخشانی از خدمات صادقانه را به ملت ایران، منطقه، جهان اسلام و جبهه مقاومت ارایه کرد.

۱۱:۱۷ - شخصیت ها و مسئولان فارس شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

شیراز - ایرنا - در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و تیم همراهش، شخصیت ها و مسئولان ادارات و نهادهای استان فارس مراتب تسلیت خود را اعلام کردند.

۱۱:۱۳ - پیام تسلیت تشکل ها ، نهادها و مدیران البرز در سوگ جمهور شهید

کرج - ایرنا - شهادت رییس جمهور محبوب ، مردمی و انقلابی حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد ، سیل ابراز احساسات و تاسف و تالم خاطر در استان البرز به راه انداخت و تشکل ها ، نهادها، مدیران و قشرهای مردمی این استان با انتشار پیام های تسلیت با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه وهمدل شدند.

۱۱:۰۸ - فیلم | شهادت؛ رسم امام‌جمعه‌های تبریز

تبریز - ایرنا - سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، در مسیر بازگشت از آیین افتتاح سد قیزقلعه سی به همراه آیت الله رییسی رییس جمهور ایران ، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و تنی چند از همراهان در حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان، به درجه رفیع شهادت نایل شد. در این گزارش به بخشی از زندگی ارزنده این شهید بزرگوار پرداخته‌ایم.

۱۱:۰۷ - نماینده کردستان در خبرگان رهبری: مردم کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید رئیسی را فراموش نمی کنند

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی گفت: مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید آیت الله رئیسی را فراموش نمی کنند.

۱۱:۰۳ - رییسی، سید الشهدای خدمت

همدان- ایرنا- منش مردمی، خدمت صادقانه و بی ادعا، تلاش خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات مردم و ساده زیستی بخشی از شاخصه های"شهید جمهور" آیت الله سید ابراهیم رییسی بود که مزد مجاهدت های خود را سرانجام با شهادت دریافت کرد.

۱۱:۰۲ - پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار در پی شهادت رئیس جمهور

سنندج- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در کردستان و استاندار با صدور پیام مشترکی، شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

۱۱:۰۲ - مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می‌شود

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور سیاسی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می‌شود.

۱۱:۰۰ - شهادت خادم ملت اندوهی عظیم را برای ملت های آزاده جهان رقم زد

خرم آباد- ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیام تسلیت مشترکی به مناسبت شهادت آیت الله رییسی تاکید کردند: شهادت خادم ملت ، حضرت حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد اندوهی عظیم را برای ملت ایران و ملت های آزاده جهان رقم زد.

۱۰:۵۹ - استاندار: اجرای کلان پروژه‌های مهم کردستان محصول نگاه ویژه شهید رئیسی بود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: اجرای کلان پروژه‌هایی هم چون رفع مشکل آب سنندج، افتتاح راه آهن و فرودگاه سقز در استان محصول نگاه ویژه شهید رئیسی بود.

۱۰:۵۹ - مسوولان قزوین شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

قزوین - ایرنا - نمایندگان منتخب و مسوولان دستگاه های اجرایی قزوین شهادت مظلومانه آیت الله رییسی و همراهان وی را تسلیت گفتند.

۱۰:۵۸ - امام جمعه بجنورد: آیت الله رییسی خادم مردم بود

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: شهید جمهور، آیت الله رییسی مفتخر به خادم ملت و سرباز ملت بود و فقدان ایشان ضایعه دردناک برای ایران است.

۱۰:۴۹ - نماینده مجلس و همکار سابق شهید امیرعبداللهیان: او مرد میدان و دیپلماسی بود

همدان-ایرنا- دیپلمات اسبق وزارت خارجه و نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و همکار اسبق شهید امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه گفت: این شهید والا مقام به عنوان یک شخصیت انقلابی،مومن و دل سپرده به ولایت فقیه، عاشق فعالیت و حضور در جبهه مقاومت و به معنای واقعی مرد میدان و دیپلماسی بود.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۰:۴۴ - نماینده ولی فقیه در کردستان: روحیه اخلاص و مردمی بودن از نکات بارز رئیس جمهور شهید بود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روحیه اخلاص و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب کشورمان بود.

۱۰:۴۴ - پیام تسلیت مقامات عالی استان یزد در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی

یزد-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان‌ و امام جمعه یزد، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا(ع) و شهید جمهور آیت الله رییسی(ره) پیامی تسلیتی را صادر کردند.

۱۰:۴۱ - ایلام سیاه‌پوش خادم ملت شد

ایلام - ایرنا - خبر شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهانش در سانحه هوایی دیار خادمین زوار اباعبدالله الحسین(ع) را غرق ماتم و عزا کرد.

۱۰:۳۸ - فعال کارگری هفت تپه: آیت الله رئیسی منجی هفت تپه بود

دزفول - ایرنا - یکی از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت هفت تپه با تسلیت شهادت رئیس جمهور گفت: آیت الله رئیسی منجی شرکت هفت تپه بود چراکه از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران این شرکت دریغ نکرد.

۱۰:۳۷ - امام جمعه اهل سنت نقده: آیت‌الله رییسی در قلب مردم جای داشت

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت نقده گفت: آیت االله رییسی، رییس جمهور محبوبی بود که در قلب مردم جای داشت و جای خالی این شهید بزرگوار در بین مردم حس می شود.

۱۰:۳۵ - آیت‌الله رئیسی تمام عمر را به جهاد در راه خدا و خدمت به مردم گذراند

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار این خطه در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در مسیر خدمت درپیامی مشترک این ضایعه را تسلیت گفته و تصریح کردند: آیت‌الله رئیسی همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا و خدمت به مردم گذراند و قدم نهادن در مسیرهای سخت و کارهای بزرگ با شوق و تمنای وصال به معبودش بود.

۱۰:۳۵ - چمران: شهید آیت‌الله رئیسی محبوب قلوب مردم بود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: شهید آیت الله رئیسی محبوب قلوب مردم بود.

۱۰:۳۳ - پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی در پی شهادت رئیس جمهور

قم- ایرنا- آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

۱۰:۳۱ - توجه به پیشرفت و آبادانی‌ بشاگرد؛ بر زمین‌مانده‌ای که در دولت "عزیز محرومان‌" محقق شد

بندرعباس - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر بشاگرد عنوان کرد که یکی از خواسته‌های دیرینه‌ مردم این شهرستان در زمینه تاسیس چندین پایگاه اورژانس ۱۱۵ پس از سال‌ها با پیگیری‌های انجام شده و همت مسئولان دولت سید محرومان‌ تحقق یافت که می‌توان از این خبر خوب به عنوان تحولی در بخش بهداشت و درمان این منطقه دورافتاده و کم‌برخوردار یاد کرد.

۱۰:۲۳ - استاندار فارس شهادت رییس جمهور و تیم همراه را تبریک و تسلیت گفت

شیراز- ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز دوشنبه با صدور پیامی شهادت رییس جمهور و همراهانش در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

۱۰:۲۳ - امام جمعه سنندج شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

سنندج- ایرنا- «ماموستا فایق رستمی» امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

۱۰:۲۰ - پیام تسلیت مسوولان گلستان: اندوه بی‌پایان، ایران را فرا گرفته است

گرگان- ایرنا- مدیران، شخصیت‌ها و روحانیون شیعه و اهل سنت گلستان در گفت‌وگو و پیام‌های جداگانه، شهادت آیت‌الله رئیسی همراهان وی را تسلیت گفته و خدمات هشتمین رئیس جمهور ایران در راه توسعه و اعتلای کشور را ستودند.

۱۰:۱۷ - آیت الله نوری همدانی: شهادت پاداش خدمات خالصانه رئیس جمهور بود

قم- ایرنا- آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش تاکید کرد: شهادت می‌دهم که او رضای خدا را در امور در نظر می‌گرفت و معتقدم شهادت او پاداش خدمات خالصانه بوده‌ است.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۱۰:۱۰ - تبریز، سومین امام جمعه شهید خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد

تبریز - ایرنا - تبریز قهرمان، مهد شهیدپرور و ولایتمدار در جمهوری اسلامی ایران، سومین امام جمعه شهید خود را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «سیدمحمدعلی آل‌هاشم»، فرزند آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم از روحانیان بنام تبریزی روز یکشنبه در سانحه هوایی به همراه رئیس جمهور و سایر همراهان وی به شهادت رسید.

۱۰:۰۷ - شهردار تهران شهادت رییس‌جمهور و تیم همراه را تبریک و تسلیت گفت

تهران بزرگ - ایرنا - علیرضا زاکانی شهردار تهران روز دوشنبه با صدور پیامی شهادت رییس جمهور و همراهانش را در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

۰۹:۵۷ - فارس سیاه‌پوش مردی از جنس خدمت؛ ارمغان سفرهای شهید آیت الله رئیسی به فارسی‌ها چه بود؟

شیراز-ایرنا- سفر برای او معنای خدمت و خدمت‌رسانی داشت، گوشه گوشه ایران را متواضعانه و متعهدانه در می‌نوردید تا نقش امید بر قلب‌های آکنده از درد مردم بزند و در نهایت، شهادت قسمتش شد.

۰۹:۵۱ - آیت‌الله مکارم شیرازی: رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

قم- ایرنا- آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان آورده است: ایشان نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد.

۰۹:۴۸ - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: آیت‌الله رییسی در همراهی با مردم و ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نبود

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه، آورده است: رئیس‌جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

ایران سوگوار شهیدجمهور؛ رئیس جمهور محترم و مغتنم مجاور امام رئوف شد

۰۹:۴۲ - پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی بالگرد حامل آنان در منطقه ورزقان تبریز را تسلیت گفت.

۰۹:۴۱ - نگاهی به برخی خدمات ماندگار دولت مردمی سیزدهم در کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- ایرنا- دولت سیزدهم به ریاست آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و انقلابی خدمات ارزنده ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم از جمله کهگیلویه وبویراحمد ظرف بیش از ۲ سال گذشته انجام داده است که طرح های بزرگ عمرانی و اقتصادی از همچون کارخانه قند یاسوج، سد چمشیر، افتتاح جاده ملی پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی گچساران از جمله این طرح هاست.

۰۹:۴۰ - اهل سنت خراسان شمالی: آیت الله رئیسی از جنس مردم بود

بجنورد- ایرنا- علمای اهل سنت خراسان شمالی امروز (دوشنبه) با صدور پیامی در خصوص شهادت رئیس جمهوری و هیات همراه، اعلام کردند: آیت الله سید ابراهیم رئیسی از جنس مردم بود و خدمات ارزشمند وی برای هیچگاه فراموش نخواهد شد.

۰۹:۳۶ - پیام های تسلیت مسوولان خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

مشهد- ایرنا- جمعی از مسوولان نهادها و ارگانهای مختلف در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه با صدور پیام های تسلیت ، او را خادم ملت نامیدند که تمام خاک ایران گواه خدمت اوست.

۰۹:۳۱ - شهادت بهای خدمت به مردم

تبریز - ایرنا - بر اساس آموزه های دین مبین اسلام خدمت به خلق بهترین عبادت است و به بدیل جان باختن در این مسیر همپایه با اجر شهادت است و آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد لایق شهادت بودند.

جزئیات این گزارش را اینجا بخوانید

۰۹:۲۴ - تعطیلی دروس آیت الله جوادی آملی در پی شهادت رئیس جمهور

قم - ایرنا - دفتر آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید اعلام کرد:‌در پی شهادت ریاست محترم جمهور و هیات همراه، کلاس درس آیت الله جوادی آملی امروز تعطیل شد.

۰۹:۱۷ - غروب خادم‌الرضا (ع) در شب طلوع خورشید هشتم

مشهد - ایرنا - ۳۱ اردیبهشت، برابر با ۱۱ ذی‌القعده، زادروز هشتمین خورشید آسمان ولایت حضرت رضا (ع) است اما تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که امروز لبخند بر لب مجاوران و زائران حرم رضوی خشکیده است، برق شادی در چشم‌ها نمی‌درخشد و غم شهادت خادم‌الرضا بر دلها سایه انداخته است.

۰۸:۵۰ - پیام تسلیت امام‌ جمعه و استاندار ایلام به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

ایلام - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام با صدور پیام مشترکی، شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم را تسلیت گفتند.

۰۸:۴۹ - منتخبان مجلس استان اردبیل شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

اردبیل - ایرنا - منتخبان دوره دوازدهم حوزه های انتخابیه پنجگانه استان اردبیل با صدور پیامهای جداگانه، شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

ایران سوگوار شهید خدمت؛ رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت / به روزرسانی می‌شود

۰۸:۴۴- روح بلند رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی ایران به ملکوت اعلی پیوست

تبریز- ایرنا- هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha