امام جمعه کیش: مردم آزاده جهان برای شهادت آیت الله رییسی سوگوار هستند

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش، طی پیامی شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی را یک رییس جمهور محبوب و مردمی عنوان کرد و گفت: قلب مسلمانان و آزادگان جهان از این حادثه ناگوار برای ایشان به درد آمده است و همه سوگوار هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز آمده است: شهادت مظلومانه رییس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد محضر حضرت ولیعصر امام زمان عجل الله، امام خامنه ای مدظله العالی و عموم شیعیان و آزادگان جهان و مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با تاکید بر ادامه راه رییس جمهور شهید کشورمان، بیان کرد: ملت بصیر ایران با قوت و اقتدار این مسیر مجاهدت و سازندگی را با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش مسوولان محترم به پیش خواهد برد.

وی ادامه داد: راه شهیدان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله رییسی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسوولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha