رییس جمهور از قاب نگاه فعالان رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - شهادت رییس جمهور همه هموطنان در جای جای کشورمان را غرق در حزن و اندوهی وصف ناشدنی کرد اما روایت از دست دادن رییس دولت سیزدهم در قاب نگاه فعالان رسانه ای و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگی از محبوبیت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و شهادت او در نگاه بسیاری از هموطنان بسیار ناباورانه و دردناک بود مردم کشورمان پس از ساعت ها انتظار برای بازگشت رئیس دولت سیزدهم به آغوش ملت دست به آسمان داشتند اما خبر تلخ شهادتش را شنیدند.

آنان که یکی از اثرگذارترین شخصیت های نظام جمهوری اسلامی ایران را در کمتر از چند ساعت از دست دادند اکنون در فراقش دیده هایشان پر از اشک و قلب هایشان شکسته است.

سوگ شهادت رئیس فقید قوه مجریه آنقدر برای خبرنگاران و فعالان فرهنگی به عنوان روایتگران رویدادهای کهگیلویه وبویراحمد سنگین است که در همان ساعت های اولیه دل نوشته هایی از غم از دست دادنش فضای مجازی و واقعی را پر کرد.

اهالی رسانه و قلم کهگیلویه و بویراحمد با مرور خاطرات پوشش اخبار سفرهای شهید آیت الله رییسی به این استان شهادت او را ضایعه ای جانسوز برای ایران اسلامی می دانند و می گویند که پوشش اجتماعات سوگواری های مردمی برایشان غیرقابل باور و دشوار است.

او با خدا معامله کرد

کارشناس ارشد حوزه ارتباطات با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی در شرایط بسیار سختی ریاست قوه مجریه را به عهده گرفت تاکید کرد: او برای خدمت خالصانه به مردم با خداوند معامله کرد و خالق هستی هم مزدش را با شهادت داد.

اسماعیل مدبر مقدم افزود:نگاهی به سفرهای پرشمار آیت الله رییسی به استان های مختلف کشور و شهادتش در یکی از این سفرها، گوشه ای از تلاش های خستگی ناپذیرش برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان بود.

وی با اشاره به حضور شهید آیت الله رییسی در جمع مردم مناطق محروم شهرستان های مارگون و بهمئی در سفر تابستان پارسالش به استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: او به حق سید محرومان بود و شوق خدمت به آنان را داشت.

همت الله دانش،خبرنگار روزنامه امید مردم گفت: شهیدآیت‌الله رئیسی خادمی فروتن بود و با قبای همت و شوق خدمت به گنجِ شهادت دست یافت.

وی خاطرنشان کرد:کارنامه درخشان سیدالشهدای خدمت یادآور خدمات ارزنده اش در طول دوران مسوولیت هایش است.

برگی از خاطرات خبرنگاران در سفر به کهگیلویه وبویراحمد

یاسر مرادی،خبرنگار پایگاه خبری آفتاب گچساران نیز با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی در گرمای ۵۰ درجه سانتیگراد تابستان پارسال از نقاط مختلف این شهرستان از جمله کارخانه پتروشیمی و سد چم شیر بازدید کرد تاکید کرد: او برای خدمت هر سختی را تحمل می کرد.

وی با یادآوری این نکته که شجاعت و اقدام های جهادی از ویژگی های رییس جمهور فقید کشورمان است تصریح کرد: افتتاح ۲ طرح بزرگ کارخانه پتروشیمی و سد چم شیر در گچساران پس از ۲ دهه انتظار ثمره همین تلاش های اوست.

نسیم راوند،خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی در طول کمتر از چهار سال در مقام های رییس قوه مجریه و رییس قوه قضاییه سه بار به شهر یاسوج سفر کرد تاکید کرد: تلاش های مجاهدانه او در ذهن مردم ایران ماندگار است.

وی بازگشت کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید پس از سال ها رکود گوشه ای از دستاوردهای سفرهای او به مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد است که با ضرب العجل هایش در زمانی که ریاست قوه قضاییه را به عهده داشت تحقق یافت.

عباس صالحی،مدیر مسوول پایگاه خبری عصر دنا با یادآوری تاکید رییس جمهور فقید ایران اسلامی درباره اینکه برای رفع مشکلات بارها به نقاط مورد نیاز سفر می کنم گفت: آیت الله رییسی به حق شهید راه خدمت بود زیرا اگر در دفتر کارش می ماند شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha