پیام‌های تسلیت مدیران و فعالان اقتصادی در پی شهادت رئیس‌جمهور

تهران- ایرنا- مدیران و مسوولان سازمان‌ها، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در پی شهادت خادم جمهور، مدیران سازمان، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور را تسلیت گفتند.

تسلیت دبیرکل اوپک برای شهادت رئیس‌جمهور

صفحه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و کارکنان دبیرخانه این سازمان، درگذشت غم‌انگیز حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را به خانواده ایشان، رهبری، مردم ایران و کل خانواده اوپک تسلیت می‌گوید.

پیام‌های تسلیت مدیران و فعالان اقتصادی در پی شهادت رئیس‌جمهور/ در حال به‌روزرسانی

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد

محمدهادی زاهدی وفا، مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در پیامی به مناسبت شهادت آیت‌اللّه سید ابراهیم رئیسی، نوشت: خبر شهادت حضرت آیت‌اللّه سیّدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم، خادم الرضا (ع) و بزرگ مرد جهاد، ایثار و اخلاص و همراهان گرانقدر ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملّت شریف ایران اسلامی را در بهت و اندوه فرو برد.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملّت کرد. این ضایعه جانسوز را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، ملّت بزرگ ایران اسلامی، خاندان مکّرم و بازماندگان معزّز تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) را مسالت می‌نمایم.

صنعت نفت ایران پیگیری‌های تلاش‌های آیت الله رئیسی را در دوران خدمت فراموش نخواهد کرد

محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی نوشت: سانحه دلخراش و شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جانسوزی بر قلوب مومنین وارد کرد.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تمامی دوران مسئولیت خود، مجاهدانه، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم شریف ایران و میهن‌اسلامی و در راه اعتلا و پیشرفت کشور ایستاد تا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بی‌شک صنعت نفت ایران تلاش‌ها و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه ایشان را در دوران خدمت فراموش نخواهد کرد و قطعاً مسیر پرافتخار خدمتگزاری رئیس‌جمهور مردمی را با تمام توان ادامه خواهد داد.

آیت الله رییسی مظهر خدمت بی دریغ برای ملت ایران بود

سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی شهادت جانسوز ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیامی گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی را که مظهر خدمت بی‌دریغ برای ملت ایران بود را به رهبرانقلاب و مردم کشورمان تسلیت عرض می‌نمایم و برای همه دل‌های بی‌قرار از حضرت صاحب‌الزمان علیه السلام طلب صبر می‌کنم.

حق مسلم خادم الرضا رئیس جمهور محبوب مردم ایران اسلامی شهادت بود 

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون در پیام شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی نوشت: بدون تردید شهادت در راه خدا این عالی ترین و برترین درجه و رتبه هستی، حق مسلم خادم الرضا رئیس جمهور محبوب مردم ایران اسلامی بود از این رو باید به روح مطهر و متبرک او در شب میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام تبریک گفت. 

بی شک روح عظیم رئیس جمهور عزیزمان و همراهان وی به امام شهداء، خیل شهدای انقلاب، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیوسته و فقدان ایشان مصیبتی  جانسوز برای جامعه بزرگ ایران اسلامی است. 

اینجانب به نمایندگی از آحاد تعاونگران، شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران  و پشتیبان واقعی بخش تعاون کشور و وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم این

استان و سایر همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر عج، نایب گرامیش رهبری والامقام امام خامنه ای و ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض مینمایم. یادش در دلها باقی خواهد ماند و راهش مستدام خواهدبود.

آیت الله رئیسی خدمتگزاری در تراز انقلاب اسلامی بود

هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، نوشت: اخلاص در عمل، پرکاری، ولایتمداری، روح سرشار از محبت و دلدادگی اهل بیت(ع) و عشق به مردم او را نمونه یک رجل سیاسی و خدمت‌گزار در تراز انقلاب اسلامی قرار داد.

سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا(ع)، سید الشهدای خدمت و مرد خستگی ناپذیر راه خدمت بود؛ او که امید دل‌های خستگان و محرومان بود و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبود و بر عهد خود در راه خدمت به مردم ماند و جان فدای ملت شد.

با عرض تسلیت سانحه هوایی اندوهناک و جانسوز، عروج مکلوتی رئیس جمهور محبوب و مردمی و رئیس هیات امنای صندوق کارآفرینی امید، حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی و محبوب تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار مهدی موسوی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم. 
 

آیت الله رئیسی، سیدالشهدای خدمت است

مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پیام تسلیت نوشت: شهادت، خلعت زیبای رسایی است که بر قامت رشید بزرگمردانی چون شهداء؛ رجایی‌ها، سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها راست می‌آید، همانانی که صادقانه و تا پای جان، پای عهد و بیعت خود با خداوند متعال ماندند. سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه)، در ایام حیات طیبه خویش نیز شاهدی شهید بود که مرگی جز شهادت زیبنده او نبود.

حقیر، شهادت اسوه مجاهدت و با اخلاص خدمت، سید محرومان، خادم الرضا علیه‌السلام و خادم جمهور ایران، رئیس جمهور محبوب مردمی، حضرت آیت‌الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه) حقیقت انسان تراز انقلاب اسلامی و همراهان معزز انقلابی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم. برای سربلندی ایران عزیز و قوی؛ استوار ایستاده‌ایم و جهانیان بدانند با آسمانی شدن خدمتگزاران شهید در سد آهنین ملت مقتدر خللی ایجاد نخواهد شد.

تلاش آیت الله رئیسی برای آبادانی ایران اسلامی

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی گفت: شهادت جانسوز سید شهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و جمعی از یاران و همراهان ایشان را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران عزیز در مسیر تلاش برای آبادانی ایران اسلامی با بذل جان خود به همگان نشان داد که سعادت و خوش عاقبتی جز با تلاش و خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان ممکن نخواهد بود. بی شک ایران عزیز با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ادامه مسیر خدمت توسط مسئولین و خدمت گزاران در دولت؛ همچنان مسیر توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی، از روسای جمهور محبوب، بااخلاص و انقلابی بود

شمس الدین فرزادی، پورمدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در پیامی نوشت: در ایام ولادت ولی نعمت ایرانیان حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه السلام، خبر دردناک حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه، مردم ایران اسلامی را عزادار کرد.

خادم الرضا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، از روسای جمهور محبوب، بااخلاص و انقلابی کم‌نظیر پس از انقلاب اسلامی، لحظه‌ای از تلاش برای خدمت‌رسانی به ملت ایران، دست برنداشت و در این راه از جان خویش نیز مضایقه نکرد و در شب میلاد شمس‌الشموس، به امام شهدا، شهدا و حاج قاسم سلیمانی پیوست.

آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت

بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت و نوشت: ضایعه فقدان و شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محبوب و پر تلاش حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان که در حین خدمت به ملت شریف ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت و عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد.

آیت‌الله رئیسی، مظهر خدمتگزاری به مردم، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی بود

رضا ایلاتی، مدیرعامل هلدینگ پایا ترابر سینا در پیامی نوشت: کشور عزیزمان ایران، در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، نشسته است که مظهر خدمتگزاری به مردم، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی و تحقق ارزش‌ها بود. شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خادمان ملت، تسلیت عرض می‌کنم.

اگرچه شهادت این مرد بزرگ و دیگر همراهان شهید ایشان، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم، توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت. بی شک دعای خیر ملت شریف ایران بدرقه روح مطهر ایشان و یاران شهیدشان خواهد بود و خدمات پرشمار او در یادها خواهد ماند.

روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور را ادامه خواهیم داد 

محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در پیام تسلیت نوشت: شهادت هنر مردان خداست و شهادت ریاست محترم جمهوری، خادم ملت حجت‌الاسلام رئیسی، مصداق این جمله تاریخی از حضرت امام خمینی(ره) است. 

ضایعه شهادت این خادم آستان مقدس امام علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا (علیه‌السلام)و همراهانشان را در ایام متعلق به حضرت ضامن ثامن به محضر قطب عالم امکان، امام عصر حضرت بقیه الله‌العظم، مقام معظم رهبری، مردم قدر شناس ایران عزیز و بازماندگان ایشان، تسلیت عرض می‌کنیم.  بی شک در سایه رحمت الهی و با تاسی از روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور فقید کشورمان، خدمتگزاران نظام راه شهدای گرانقدر این حادثه دردناک را در عرصه خدمت به مردم ادامه خواهند داد.
 

شهادت حین خدمت، نصیب مردان مخلص خدا می‌شود

«محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراهشان را به خانواده بزرگ پست تسلیت گفت و نوشت: بی‌شک شهادت حین خدمت، تنها نصیب مردان مخلص خدا می‌شود. آنانی که جز رضایت معبود و خدمت به مخلوق، آرزویی ندارند و حاضرند در این مسیر الهی جان شیرینشان را هم ایثار کنند.

ملت ایران امروز داغدار یکی از همین خادمانش است. مردی از سلاله پیامبر (ص) که صفای باطن، اخلاص عمل و روحیه جهادیش برای حفظ کیان و عزت جمهوری اسلامی ایران، وصف‌نشدنی است.بی‌تردید شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان خدمت‌گذارشان، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه انقلابی ایران است، اما داشتن رهبری فرزانه و مدیریت مدبرانه ایشان، این غم بزرگ را تسلی بخشیده و آرامش را بر قلب‌هایمان مستولی می‌کند.

شهادت خادم جمهور، ایران اسلامی و دوستدارانش را  در بهت و ماتم فرو برد 

مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، در پیامی نوشت: شهادت خادم الرضا (ع)، خادم جمهور و چهره محبوب، محجوب  و مردمی، حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراه، ایران اسلامی و دوستدارانش را  در بهت و ماتم فرو برد.

این مرد نستوه، با تقوا و خدوم که عمر با برکت خود را در راه خدمت بی‌منت و صادقانه به محرومان و  پاسداری از نظام و انقلاب سپری کرد و در این مسیر، به فیض عظمای شهادت نائل آمد، مصداق مجاهد فی سبیل اللّه و سرباز فداکار وطن و رهبری بود که خدمات ماندگارش در تاریخ این سرزمین قهرمان ساز و افتخار آفرین، فراموش نخواهد شد.

آیت الله رئیسی در راه خدمت و آبادانی کشور به شهادت رسید

مصطفی رجبی مشهدی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در پیامی برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان ایشان، نوشت: بدین‌وسیله شهادت خادم الرضا خادم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را به محضر رهبر معظم انقلاب، وزیر نیرو و مجموعه همکاران صنعت برق کشور، خانواده‌های آن عزیزان و ملت گرامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

بی‌تردید آثار خدمات ایشان که عمر شریف خود را در راه پیاده‌سازی عدالت، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف نموده و در راه خدمت به آبادانی کشور به مقام رفیع شهادت نائل گردید، برای همیشه در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

شهید آیت الله رئیسی، خدمتگزاری متعهد و دلسوز بود

عبدالرسول پیشاهنگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور پیامی نوشت: شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا، همزمان با سالروز ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی (علیه السلام) و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خادمان ملت در دولت سیزدهم، بویژه به همکاران پرتلاشمان در وزارت نیرو، بر اثر حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی، خدمتگزاری متعهد و دلسوز بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی شد و حتی تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش سرافرازنه در راه آبادانی و سربلندی کشور، بسیار کوشا و ثابت قدم بود.

خدمات ماندگار و جهادی شهید آیت‌الله رئیسی در خاطر ملت ایران باقی خواهد ماند

سحر تاج بخش مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی اعلام کرد: ضایعه تاسف بار شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم ملت ایران به همراه جمعی از مسئولان کشور، ایران اسلامی را در غم و اندوه فراوان فرو برد. ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک و جانسوز به محضر مقام معظم رهبری، خاندان مکرم و ملت عزیز ایران، از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجات را برای ایشان مسئلت دارم. تلاش های بی وقفه و خدمات ماندگار و جهادی شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی همواره در خاطر ملت ایران باقی خواهد ماند.

آیت الله رئیسی عمیقأ دل در گروی اعتلای ایران قوی داشته است

مسعود مرادی مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران نیز در پیامی نوشت: با قلبی آکنده از ماتم واندوه، عروج ملکوتی  «شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبدالهیان وزیرفقید امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و مالک رحمتی استاندار خدوم آذربایجان شرقی» و جمعی از خادمان شریف مردم کشورمان در سانحه سقوط بالگرد، را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و همه ارادتمندان ایشان در اقصی نقاط گیتی تسلیت وتعزیت عرض می‌نمایم. 

این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی که از اولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت‌های حساس مدیریتی کشور تا به امروز که به عنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشآء خیر وبرکات بسیار بوده است. قطعآ و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی و همچنین فعالیت‌های ماندگار بی‌شمار و موثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس میهنمان باقی خواهد بود. امید است این همه جهاد و عشق به ولایت و مردم شریف کشورمان در سالیان متمادی ایثار و خدمت صادقانه، در نامه ممتاز و برجسته، حسنات آن شهید والامقام و شاخص خدمت که عمیقأ دل در گروی اعتلای ایران قوی داشته است، مقبول درگاه الهی قرار گیرد.  
 

زحمات شهید آیت‌الله رئیسی در توسعه و اعتلای همه‌جانبه ایران اسلامی و تحقق عدالت بود

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب  و فاضلاب کشور هم در پیامی نوشت: شهادت خادم الرضا (ع)، پرچمدار خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و محضر رهبر عظیم الشان انقلاب، وزیر نیرو و خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب کشور و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

مساعی خالصانه و زحمات شهید آیت‌الله رئیسی در حمایت از مظلومان، توسعه و اعتلای همه‌جانبه ایران اسلامی و تحقق عدالت و کرامت، الگوی تمام عیاری برای یکایک خدمت‌گزاران به مردم و نظام مقدس اسلامی است. خوشا به سعادت این شهید بزرگوار و خادم ملت که شهادتش نیز در مسیر اعتلای ایران، خدمت به ملت و آبادانی این مرز و بوم بود. تردید ندارم که دعای خیر ملت شریف ایران بدرقه روح مطهر ایشان خواهد بود و خاطرات و خدمات پرشمار او در یادها خواهد ماند.

شهید آیت‌الله رئیسی، همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه برای اعتلای دین و کشور قرار داشتند

مجید امیدی شهرکی، معاون وزیر در امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در پیامی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی، نوشت: این حادثه دردناک و غم‌انگیز جامعه اسلامی و ملت شریف ایران را در شوک و سوگ عمیقی فرو برد.

شهادت این بزرگواران که از شخصیت‌های برجسته و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور و جامعه اسلامی است. جناب آیت‌الله رئیسی، با دلسوزی و تلاش خستگی‌ناپذیر خود در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و خدمت به مردم، همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه برای اعتلای دین و کشور قرار داشتند.

حادثه شهادت وی در روز میلاد امام رضا علیه‌السلام، خود نشانه‌ای از الطاف و عنایات ویژه این امام همام به خادمان خود است. شاید هم‌زمانی این حادثه با چنین روزی یادآور این باشد که عزیزان ما در سایه الطاف الهی و توجهات ویژه امام رئوف، در جوار رحمت الهی آرام گرفته‌اند و از نعمات بی‌کران الهی برخوردارند. شهادت جناب آیت‌الله رئیسی در این روز، نشان از پیوند عمیق ایشان با امام رضا علیه‌السلام و اجر و پاداش بزرگ خدمت خالصانه به این امام رئوف است.

حسین امیرعبداللهیان، با تدبیر و دانش خود در عرصه دیپلماسی و روابط بین‌الملل، همواره مدافع منافع ملی و مقوم اعتلای محور مقاومت در منطقه و جهان بود. حضرت آیت‌الله آل هاشم، به‌عنوان امام جمعه تبریز و شخصیت علمی و اخلاقی، منبع الهام‌بخش و هدایت‌گر مردم و مسئولان بودند. مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، با مدیریت و تلاش خستگی‌ناپذیر خود، همواره درجهت پیشرفت و آبادانی این استان تلاش می‌کردند. ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش بیشتر و همت بلندتر، راه و مسیر این بزرگواران را ادامه دهیم و از ارزش‌های والای انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

رئیس‌جمهور شهیدمان از هیچ کوششی دریغ نکرد و بر سر عهد خود ماند

مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی، شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی را در سانحه هوایی تسلیت گفت و نوشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره در معرض آزمایش‌های الهی قرار گرفته و هر بار سربلند و پیروز از این آزمون‌ها بیرون آمده است.

به‌راستی چنین است که در آوردگاه زندگی با سختی‌هایی چون ترس، گرسنگی و نقصان در اموال، نفوس و آفات آزموده می‌شویم و در این میان بشارت باد بر صابران. و امروز در معرض آزمون دیگر قرار گرفته‌ایم؛ شهادت یار خدوم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان.

بی‌شک رئیس‌جمهور فقید و شهیدمان، دکتر سید ابراهیم رئیسی، ازجمله یاران مورد وثوق و وفادار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و از ثمرات برجسته نظام اسلامی است که بیش از ۴۰ سال در سنگر مجاهدت و خدمت خالصانه‌ مستمر به مردم، از هیچ کوششی دریغ نکرد و بر سر عهد خود ماند و گواه آن این است که در این راه ارزشمندترین دارایی خویش را بر طبق اخلاص گذاشت و به دیدار حق شتافت.

اینجانب از طرف خود و کارکنان شرکت ملی گاز ایران ضمن تسلیت این حادثه جانگداز به محضر حضرت بقیه‌الله العظم امام زمان ارواحنا له فدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، وزیر محترم نفت و مردم شهیدپرور، با روح ملکوتی آن شهید گرانقدر و یاران با وفایش پیمان می‌بندیم تا پای جان در راه خدمت به ملت ایران اسلامی و در عرصه کار و تلاش مجاهدت نموده و رهرو مسیر پرافتخار شهیدان باشیم.»

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت 

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیام تسلیتی نوشت: در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا (علیه السلام) مطلع شدیم بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان ایشان که در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز بوده است در شرایط بد جوی دچار سانحه شده و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به شهادت رسیده‌اند؛ این خبر تلخ و دردناک مایه تأسف و تأثر عمیق شد.

شهید حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله علیه) خادم الرضا، تمام عمر را با اخلاص، دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و در همه عرصه ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل کرد و خداوند پاداش بندگان خاص و خادمان خالص خود را در شهادت و زیستن در جوار رحمت خویش قرار می دهد.   

آن شهید بزرگوار، هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشت و تا آخرین لحظه حیات پربار خویش تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت. خبر اگرچه هولناک بود اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به مردم اطمینان داد که اختلالی در کار کشور به‌وجود نخواهد آمد و مردم ایران به آنچه اراده خداوند برای آنان رقم بزند، تسلیم هستند و رضای پروردگار را می‌جویند.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشت. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند. 
 

نام آیت­‌الله رئیسی در پیمانی که برای خدمتگزاری به مردم با خداوند بسته بود، ماندگار خواهد بود

محمدرضا مدرس خیابانی، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، در پیامی نوشت: شهادت مظلومانه حضرت آیت­‌الله رئیسی، رئیس جمهور با اخلاق و خدوم مردم ایران، وزیر پرتلاش امور خارجه، نماینده ولی­‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار دلسوز استان آذربایجان شرقی، غمی جانسوز بر دل مردم ایران نهاد.

بدون شک، نام پرافتخار ایشان در پیمانی که برای خدمتگزاری به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خداوند بسته بود و شتابان و نیکو طی مسیر کرد، همواره ماندگار و سرلوحه خدمت برای آیندگان خواهد بود. خداوند در توفیق خدمت بر او منت نهاد و نعمتش را تمام و پاداش آن را در فرجام کار، سعادت و شهادت قرار داد.

آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه تولید را داشتند

هیات‌مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران نیز در پیامی با تسلیت شهادت‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و هیات همراه به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران، اعلام کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه تولید را داشتند و تمام تلاش و دستورات‌شان رعایت حقوق بخش خصوصی و تولید بود.

آیت الله رئیسی در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بود

ایوب فصاحت، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی تاکید کرد: غم و اندوهی بی پایان دل‌های مردم ولایتمدار و قدردان ایران اسلامی را در پی آسمانی شدن رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان در برگرفته است.

این ضایعه دردناک و غم بار مایه تالم خاطر جامعه تشکل‌های بخش کشاورزی شد. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز، که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با مردم، با تمام توان ایستاد؛ برایشان بهترین تقدیر را رقم زده و شهادت در روز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، نصیبشان گردید.
 

راه رئیس جمهور شهید ادامه خواهد داشت

سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور و هیات همراه، نوشت: تصویری که از این بزرگ مرد در ذهن مردم ایران شکل گرفته است، ایمان و امید، کوشش خستگی‌ناپذیر، خضوع و مردم‌داری، گشاده‌رویی و گره‌گشایی است.

بدون شک با لطف خداوند متعال و عنایت خاص حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه‌ی تدابیر داهیانه رهبر فرزانه، حکیم و مقتدر انقلاب، فرزندان خدوم ملّت در مجموعه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی، از جمله وزارت جهاد کشاورزی، با قدرت و قوّت مضاعف، رسالت خویش را دنبال نموده و اجازه نخواهند داد هیچ گونه اختلالی در مسیر خدمت به مردم و امور جاری کشور اتفاق بیفتد. به یاری خداوند، راه رئیس جمهور شهید که همان راه امام راحل (ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی است، قطعا ادامه خواهد داشت. 

انجمن برنج ایران: از بروز هرگونه مشکل در این‌ بازار جلوگیری کند.

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران در پیامی اعلام کرد: شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، جناب آقای حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبربز، جناب آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به پیشگاه امام زمان(عج)، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلالی در امور کشور پیش نمی‌آید و در تبعیت از رهنمودها و برنامه‌های رئیس جمهور شهید، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود برای تامین برنج مورد نیاز کشور از منابع داخلی و خارجی استفاده خواهد کرد.

اعضای انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به عنوان عضوی از خانواده اقتصاد کشور همچون گذشته همراه مردم شریف ایران و کابینه رئیس جمهور شهید بوده و وظیفه خود می‌داند در ایامی که کشور در عزای از دست دادن عزیزان خود به سوگ نشسته‌است، با کمک به مدیریت بازار برنج، از بروز هرگونه مشکل در این‌ بازار جلوگیری کند.

شهادت اتفاقی نیست

جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی شهادت رئیس‌جمهوری خدمتگزار و همراهان وی در پیامی تاکید کرد: شهادت اتفاقی نیست، سعادتی است که نصیب هرکس نمی‌شود. باید شهیدانه زندگی کرد تا شهیدانه بمیری... .

شهادت خادم‌الرضای مخلص، سید شهیدان خدمت رئیس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبدالهیان، وزیر جهادی امور خارجه، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، و سایر همراهان ایشان ملت را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است. امیدوارم روح شهدا با اولیای الهی محشور شود و حضرت موسی‌بن‌الرضا(ع) در روز میلادشان مهمانشان فرماید.»

رسالت و آرمان‌های جهادگونه رئیس‌جمهوری هرگز متوقف نمی‌ماند

مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با ابراز تأسف و تأثر فراوان در پی شهادت خادم‌الرضا، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و جمعی از همراهان ایشان گفت: بی‌شک، رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار به‌عنوان دومین رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی که در شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به درجه رفیع شهادت نائل شد، هرگز متوقف نخواهد ماند.

گواه ما، فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که فرمود: «هیچ اختلالی در کار کشور به‌ وجود نخواهد آمد و کارها منظم به پیش خواهد رفت.»

خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در اقصی‌نقاط کشور ضمن همدردی با ملت و دولت مردمی، همچنان به راهبردهای کلان خود در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان متعهد است و همچون ایام پرفرازونشیب گذشته، با همراهی صادقانه و متعهدانه تمام کارکنان خدوم خود، با عزمی راسخ به فعالیت‌های اجرایی صنعت پتروشیمی در این روزهای پراندوه ادامه می‌دهد؛ چراکه امام راحل (ره) فرمودند: کاری که برای خداست، نه برای افراد، نه برای اشخاص، نه برای شخصیت‌ها، این کار رکود نمی‌کند با رفتن افراد و با رفتن‌ شخصیت‌ها. ... برای اینکه خدا هست. رجایی و دیگران اگر نیستند، خدا هست.»

راهبرد رئیس‌جمهور در خدمت صادقانه به مردم را با همتی مضاعف ادامه می‌دهیم

امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور نوشت: دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی کار خود را آغاز کرده است، رویکرد خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری خود را وامدار نگاه، منش و رفتار شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی می‌داند؛ چنانکه تأکید ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بر خدمت صادقانه و اولویت دادن به مردم، ترجیع بند تمامی جلسات عمومی و نشست‌های داخلی در بدنه قوه مجریه بود.

حادثه روز گذشته که در حین بازدید و پیگیری امور اجرایی در منطقه شمال‌غرب کشور برای ایشان و هیات همراه اتفاق افتاد، غمی بزرگ در سینه ملت شریف ایران ایجاد کرد و ما را در فقدان شهید جمهور به سوگ نشاند. راهبرد رئیس‌جمهور را در خدمت صادقانه به مردم با همتی مضاعف ادامه خواهیم داد و به لطف خدا مسیری که در این دولت شروع شد را با همّت عالی و انگیزه‌ای دوچندان به اتمام خواهیم رساند.

رئیس جمهور شهید، خالصانه و شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری به مردم بود

احمد اسدزاده معاون وزیر نفت در امور بین‌الملل و بازرگانی در پیامی نوشت: درگذشت شهادت‌گونه حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان را به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری (مدظله) و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس‌جمهوری که در سلک خادمان حضرت ابالحسن الرضا علیه‌السلام بود در شب میلاد آن حضرت در آغوش آن امام همام آرام گرفت. بدون شک از دست دادن این عنصر خدوم که بدون توقع، خالصانه و شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری به مردم بود خسارتی بزرگ برای ملت ایران است و مردم این خطه نیز نشان داده‌اند همواره قدرشناس خادمان خود بوده‌اند.

این دولت مردمی در عمر کوتاه خود الگوی درخشانی از تعهد، ولایت‌پذیری، جهاد، شجاعت و جوانگرایی را به منصه ظهور رساند که می‌تواند الهام‌بخش آیندگان باشد.

امیرعبداللهیان نیز الگوی شایسته‌ای از یک دیپلمات انقلابی و بسیجی را به نمایش گذاشت. مجاهدت‌های خالصانه وی در پیشبرد دیپلماسی انرژی کشور قابل انکار نیست و این خدمات ماندگار در دیوان الهی ثبت و ضبط شده و از وی دست‌گیری خواهد کرد، ان‌شاءالله.

شهید جمهور، در واپسین لحظات زندگی در راه خدمت‌رسانی تلاش می‌کرد

رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، نوشت: "من زندگی‌ام را مرهون امام رضا (ع) هستم." این جمله‌ای بود که رئیس جمهور شهیدمان درباره نخستین سفر ریاست جمهوری‌اش به شهر مشهد مقدس بیان کرد. به راستی؛ چگونه زیست او که خادم‌الرضا بود و در شب ولادت هشتمین امام شیعیان همراه با یارانش صدیق خویش در حالی به ملکوت اعلی پیوست که در واپسین لحظات زندگی دنیایی نیز در راه خدمت‌رسانی به سرزمین ایران اسلامی تلاش می‌کرد.

همانگونه که مقام معظم رهبری دیروز در دیدار با سپاهیان فرمودند که "مردم نگران نباشند، هیچ خللی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید" من و تمامی همکارانم در صنعت فرودگاهی با عزمی راسخ‌تر از پیش و در راستای پیمودن راه پربرکت این شهدای بزرگوار، گوش به فرمان ولی‌فقیه و نایب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و در چارچوب اهداف وزارت راه و شهرسازی به تلاش‌هایمان برای خدمت‌رسانی صادقانه ادامه می‌دهیم."

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر

محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی با تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه وی، تاکید کرد: سال‌ها تلاش و کوشش شبانه‌روزی در مسئولیت‌های مختلف یادآور همت بلند و روحیه انقلابی این مجاهد خستگی ناپذیر بود که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و بی‌تردید خدمات صادقانه همراه با روحیه انقلابی و نگاه مردم‌سالاری ایشان، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار خواهد ماند.

آیت‌الله رئیسی جان خود را در راه خدمت به عزت و استقلال کشور تقدیم کرد

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با تسلیت شهادت‌ رئیس جمهور و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی، در پیامی تاکید کردند: حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان و شهادت‌ ایشان در راه خدمت و تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، دل‌ها را غرق اندوه و ماتم کرد و ملتی را به سوگ نشاند.

یقینا نام این بزرگ‌مردان که عمر شریف خود را در مسیر دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کردند، در تاریخ ماندگار و روح بلندشان با ارواح طیبه شهدا محشور خواهد شد.  بی‌تردید از دست دادن آن بندگان صالح خدا، به‌ویژه آیت‌الله رییسی، رییس جمهوری فقید کشور، برای ملت مومن و قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی، خادم بارگاه امام رضا(ع) که در شب ولادت آن امام همام به دیار باقی شتافت، با رویکرد مردمی و منش جهادی و انقلابی، جان ارزشمند خود را در راه خدمت به عزت و استقلال کشور تقدیم کرد و تبدیل به ستاره‌ای درخشان در تاریخ این مرز و بوم شد که نام نیکش در دفتر زرین خدمت به ایران اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در پیام به مناسبت شهادت رئیس جمهور تصریح کردند: شهادت جانسوز خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌ جمهور ایران و آیت‌اله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه تبریز؛ حسین امیرعبدالهیان، وزیرامور خارجه؛ مالک رحمتی، استاندار تبریز و سایر همراهان شهیدش در راه خدمت به مردم و توسعه آبادانی کشور را به حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هیات‌دولت و عموم مردم مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و فقدان ایشان را تسلیت می‌گوییم.
 

رئیس جمهور شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور داشت

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در تسلیتی به مناسبت شهادت رئیس جمهور، نوشت: این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم آسمانی شد

محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در پیامی نوشت: رئیس جمهور مردمی، سخت‌کوش و مخلص دولت سیزدهم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت بزرگ ایران در راه خدمت به مردم آسمانی شد و به مقام رفیع شهادت رسید.

در این میان آثار خدمات و تلاش‌های مخلصانه آن فقید سعید به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه حمایت‌های بی‌دریغش از بخش آب کشور، همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند. بی‌شک مسیر سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی بدون هیچ کاستی با زعامت رهبر معظم انقلاب و به همت دولتمردان شایسته تداوم خواهد داشت.

رئیس‌جمهوری با اخلاص، مجاهد و پرتلاش

هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی، تاکید کرد: شهادت رئیس‌جمهوری با اخلاص، مجاهد و پرتلاش، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی، و عزیزان خلبان و کمک‌خلبان را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده معزز شهدای این حادثه جانسوز و همکاران عزیز در صنعت نفت کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این شهدا علو درجات، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha