۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85482673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اندیمشک عزادار شهید جمهور

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبر: 85482673
اندیمشک عزادار شهید جمهور

دزفول - ایرنا - مردم ولایتمدار و شهید پرور اندیمشک در سوگ شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهان وی، در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم اندیمشک که در دومین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان میزبان آیت الله رئیسی بودند، در عزای شهید راه خدمت گریستند. همه آمده بودند تا بگویند خادمان مردم همیشه در دل مردم جای دارند و خدمتگزاری آنها در ذهن مردم به یادگار خواهد ماند.

مردان و زنان اندیمشکی، هیات های عزاداری و دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور در میدان امام خمینی اندیمشک در عزای شهادت خادم الرضا(ع)، خادم ملت ایران، شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهید وی اجتماع باشکوهی برگزار کردند.

اندیمشک عزادار شهید جمهور

اندیمشک، دیار یک هزار شهید آغشته به خون ملت ایران که از سفر رییس جمهور به این دیار خاطره های شیرینی در ذهن دارد که مردم آن امروز در سوگ شهید خادم ملت به سوگ نشستند و به عزاداری پرداختند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد، و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha