۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85472466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس‌آذر: ملوان از نظر تاکتیکی تقویت شده است

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85472466
سرمربی شمس‌آذر: ملوان از نظر تاکتیکی تقویت شده است

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: اگر بخواهیم ۲ تیم تقویت شده از نظر تاکتیک در نیم فصل نخست لیگ برتر را نام ببریم، یکی از آن‌ها به طور حتم ملوان خواهد بود که بازی فردا(شنبه) را جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی روز جمعه قبل از بازی با تیم ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: تیم ملوان علاوه بر تاکتیک خوب و قدمت بالا، با تماشاگران پرشوری نیز همراه است که از شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فردا یک بازی مهمی مقابل ملوان انزلی خواهیم داشت، تصریح کرد: تیم شمس آذر نیز یک تیم شایسته و دارای بازیکنان توانمند است و من هر روز شاهد پیشرفت بازیکنان هستم که این موضوع به ایجاد رقابتی زیبا و دیدنی منجر خواهد شد.

دقیقی تاکید کرد: فردا تمام انرژی خودمان را می گذاریم که با کسب امتیاز از بازی خارج شویم، از تماشاچیان و رسانه های دیداری و شنیداری نیز می‌خواهم که مردم را دعوت کنند تا به ورزشگاه بیایند.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: فردا یک بازی خیلی مهمی داریم، همه یک‌دل و هماهنگ وارد بازی خواهند شد، اما فراموش نکنیم که به هرحال یک عامل مهم پیروزی ما حضور مردم در جایگاه تماشاگران است.

به گزارش ایرنا ۲ تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی روز شنبه /۲۲ اردیبهشت/ در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر واقع در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم شمس آذر قزوین با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم و تیم ملوان با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha