۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85396439
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حمایت مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی قزوین از نخبگان + فیلم

قزوین - ایرنا - مدیر مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی قزوین گفت: هدف اصلی این مرکز، شناسایی، توانمندسازی و به کارگیری نخبگان استان قزوین است که برای عملی شدن آن سه واحد کاملا مجزا در بحث حمایت مالی و معنوی آنها در نظر گرفته می‌شود.

محمدرضا نصرآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی با هدف ارایه خدمات نیکوکاری به جامعه هدف خود در سال ۱۴۰۱ با دریافت مجوز از کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این مرکز با پیشینه بیش از ۱۸ سال کار نیکوکاری، مسایل و اهدافی را در گذشته دنبال می‌کرد اما در ادامه راه و با دریافت مجوزهای قانونی این مرکز اهداف جدیدی را نیز برای خود ترسیم کرده تا جایی که موضوعات جدیدی نیز جزو برنامه‌های آن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی واحدهای مختلفی را با موضوعات متفاوت در بین خود ایجاد کرده که از آن جمله می توان به صندوق قرض الحسنه کوچک اشاره کرد، یادآور شد: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد تحصیل که در سرتاسر استان حضور دارند و امکان ادامه تحصیل و یا شرایط بهتر در محل زندگی خود، به خصوص در روستا را ندارند، به عنوان یکی دیگر از اهداف مهم این مرکز در دستور کار قرار دارد.

این مسوول همچنین به بحث بورسیه دانشجویان نیز اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در این مرکز دنبال می‌شود، حمایت تحصیلی و مالی و معنوی از دانش آموزانی است که در این راستا نیازمند کمک، حمایت و استفاده از ظرفیت بخش‌های مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت‌ها در سطح استان هستند.

وی افزود: موضوع آخر توانمند کردن سایر مراکز این نیکوکاری است تا با کمک تمام حامیان حقوقی و حقیقی برای مردم محیطی ترسیم شود که بتوانند زندگی بهتر و پردرآمدی را برای خود بسازند.

نصرآبادی خاطرنشان کرد: تفاوت مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی با سایر مراکز نیکوکاری این است که در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به دنبال ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای کارهای نیکوکاری است.

مدیر مرکز نیکوکاری شهید نصرآبادی ادامه داد: استفاده از ظرفیت این مرکز برای ایجاد فرصت کسب و کار، آموزش و توانمند ساختن افراد و نیروی انسانی موجود در کشور می تواند توجه هرچه بیشتر به هزاره دنیای دیجیتال و یا انقلاب صنعتی چهارم را تقویت کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha