۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85473702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس آذر: تیم ملوان را با کار فنی شکست دادیم

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85473702
سرمربی شمس آذر: تیم ملوان را با کار فنی شکست دادیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما با انجام کارهای فنی قبل از دیدار با ملوان، موفق شد این تیم قوی و تاکتیکی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی روز شنبه پس از بازی با ملوان انزلی در کنفرانس خبری استان قزوین اظهار کرد: یک بازی سختی در پیش داشتیم و در هر دو نیمه بازی با کیفیت و با تاکتیکی ارائه کردیم.

وی افزود: انتقال مثبت در توپ گیری عامل پیروزی تیم ما بود، حتی یک موقعیت گل نیز به تیم ملوان ندادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری را بازی را تمام کنیم.

دقیقی خطاب به مسوولان فوتبال کشور گفت: آقای تاج رییس فدراسیون باید کارگروهی تشکیل دهد تا امتیاز ما را برگرداند، به هر حال لیاقت و شایستگی تیم را دیده و می‌داند که این خواسته به حق است.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: امروز در جدول به معنای واقعی رتبه پنجم هستیم، انتظار دارم که امتیاز از بین رفته به تیم بازگردد.

دقیقی خاطرنشان کرد: ملوان پنج تا بازیکن خوب در نیم فصل گرفت و تعویض‌های ملوان نیز بسیار با کیفیت بود، با این حال داور مسلط و توانمندی در بازی بود و خطایی که موسوی انجام داد باید منجر به اخراج بازیکن ملوان می‌شد.

وی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملوان در خصوص پرتاب اوت‌ها خاطرنشان کرد: اوت‌های ما تاکتیک خاصی دارد که کار فنی روی آن صورت گرفته است.

دقیقی با بیان اینکه فقط سه بازی نهایی پیش رو مانده است، ادامه داد: مجددا از شهرداری و شورا می خواهم حمایت بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم شمس آذر در مورد برخی شعارها در حین ورزشگاه از سوی هواداران تیم عذرخواهی کرد و گفت: باید شأن مردم با فرهنگ و اصیل قزوینی حفظ شود، همه اقوام برای ما ایرانی هستند و نباید به سمت توهین کردن کار کنیم.

بازی تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین از ۲۷ دیدار گذشته خود با ۱۱ برد، هشت تساوی و هشت باخت و با کسب ۳۸ امتیاز و با احتساب کسر سه امتیاز منفی به طور موقت در رده ششم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با همین تعداد بازی و با ۱۰ برد، ۱۰ تساوی و هفت باخت و کسب ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رقابت ها لیگ برتر قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha