۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85481027
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضا برای رفع مشکل حقوقی خانواده های شهدا پای کار است

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری قزوین گفت: دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل حقوقی خانواده‌های شهدا و ایثارگران پای کار است و هر کاری که در توانمان باشد، انجام می دهیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، تصریح کرد: در رفع مشکلات حقوقی جامعه ایثارگران باید تعامل و ارتباط بنیاد با دادگستری تقویت شود تا پیگیری و رفع مشکلات این قشر معظم جامعه تسهیل یابد.

وی ادامه داد: مشکلات ایثارگرانی که خاص هستند با اولویت به همراه معاونت حقوقی بنیاد به دادگستری قزوین معرفی شوند تا اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات آنها انجام شود.

حجت الاسلام المسلمین مصطفوی‌نیا با اشاره به جلسه حقوق شهروندی در دادگستری، اظهار کرد: در این جلسه، قوانین ایثارگری که به دلایل مختلف به مورد اجرا گذاشته نمی‌شود، ابعاد مختلف آن بررسی می‌شود تا با رفع موانع، عملیاتی شود.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تشریح مسایل و مشکلات این نهاد بر واگذاری زمین‌ به ایثارگران، رفع مشکلات درمانی جامعه هدف بنیاد و اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین تاکید کرد.

سمیه اسمعیلی به میز خدمت حقوقی در مساجد سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: در این میز، راهنمایی‌ و مشاوره‌های خوبی به جامعه ایثارگر ارایه می‌شود و در عین حال نیز خواستار برگزاری بیشتر این چنین برنامه هایی هستیم تا با آگاه کردن و ارایه راهکارهای مناسب، مشکل ایثارگران برطرف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در دستگاه قضایی انتظار داریم تا میز خدمت دادگستری در بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شود تا مشکلات حقوقی و قانونی ایثارگران بررسی و در جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.

اسمعیلی همچنین از رییس کل دادگستری استان قزوین خواست تا دفتر حمایت از ایثارگران در این نهاد تقویت شود تا سطح رضایتمندی جامعه ایثارگران افزایش یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha