۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85472274
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی اصفهان تمدید شد

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی استان در قالب طرح «شهید زین‌الدین» تا ۲۶ اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، « شهید زین‌الدین» یکی از طرح‌های دولت سیزدهم به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحول آفرین در دستگاه‌های اجرایی و در قالب برنامه‌های توسعه است.

محمدرضا قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی استان اصفهان در مرحله دوم طرح شهید زین‌الدین (الحاقیه سوم) ۱۱ خرداد امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۱۰۴ نیروی انسانی مورد نیاز، برگزیده و جذب خواهند شد، افزود: این نیروها در اداره‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت و برنامه‌ریزی استخدام می‌شوند.

قاسمی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ سهمیه استخدام و بکارگیری نیروهای تحول آفرین به دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در قالب طرح شهید زین‌الدین اختصاص یافت که در این مرحله ۱۰۴ نفر پس از برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان اضافه کرد: ۲۶ سهمیه نیز مربوط به استانداری و فرمانداری هاست که آزمون آن متعاقبا و همراه با سایر استانداری ها در سراسر کشور برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد: همچنین ۲۰ سهمیه مربوط به جذب نخبگان و بکارگیری در پست‌های مدیریتی است که فرایند جذب آنها بر اساس شیوه‌نامه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان گفت: مهلت اولیه برای ثبت نام در این آزمون استخدامی از ۱۱ تا ۱۸ اردیبهشت امسال بود اما به‌منظور ثبت نام حداکثری داوطلبان، این فرصت از شنبه ۲۲ اردیبهشت به مدت پنج روز تمدید شد.

قاسمی اضافه کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و ورود به بخش مرحله دوم آزمون شهید زین‌الدین برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شرایط و جزییات برگزاری آزمون در این سامانه در دسترس است.

کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان حدود ۱۱۰ هزار نفر هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha