بازی‌های هفته آخر لیگ برتر هندبال لغو شد

اصفهان- ایرنا- تمام مسابقات هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر هندبال کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در یک سانحه هوایی لغو شد.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل فدراسیون هندبال روز دوشنبه از لغو برگزاری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه خبر داد.

وی افزود: همه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال کشور که قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود، لغو شد و تاریخ جدید آنها متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال قرار بود امروز با برگزاری پنج دیدار که اصفهان میزبان ۲ دیدار آن بود، برگزار شود.

در مهمترین دیدارهای این هفته قرار بود ۲ تیم اصفهانی گیتی پسند و سپاهان برای کسب سکو در اصفهان و سبزوار به ترتیب به مصاف تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان سبزوار بروند.

دیدارهای ۲ تیم دیگر اصفهانی حاضر در لیگ برتر که امروز قرار بود برگزار شود نیز به زمان دیگری موکول شد به این ترتیب دیدار پرواز هوانیروز اصفهان و تیم شهید شاملی کازرون که قرار بود امروز در سالن مجموعه پرواز اصفهان برگزار شود، لغو و دیدار سپاهان نوین اصفهان و آلومینوم اراک نیز به آینده موکول شد.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشورمان که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه همه همراهان به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha