معلمان مشارکت کننده با طرح ملی کانون مدرسه در اردبیل تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از مدیران، معاونان و معلمان همکاری کننده در اجرای طرح ملی کانون مدرسه و اکران پویانمایی "بچه زرنگ" تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل این کانون روز سه شنبه در آئین تجلیل از فرهنگیان همکاری کننده با کانون، اظهار کرد: طرح‌های کانون مدرسه و اکران پویانمایی " بچه زرنگ" با همکاری اداره کل آموزش‌ و پرورش استان با موفقیت اجرا شد و امروز با اهدای لوح تقدیر از ۱۷۵ مدیر و معلم مشارکت‌کننده در طرح کانون مدرسه و ۶۰۰ نفر از فرهنگیان فعال در اکران پویانمایی «بچه زرنگ» قدردانی شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از چهار هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز استان اردبیل از ۲۸ مدرسه در طرح ملی «کانون مدرسه» میهمان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ۱۵ مرکز کانون بودند و مربیان کانون با اجرای شیوه‌ دیگری از این طرح با حضور در مدارس همکار، دانش‌آموزان را در برنامه‌های مختلف کانون مشارکت دادند.

وی ادامه داد:طرح «کانون مدرسه» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش‌ و پرورش و با هدف توسعه‌ فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و کسب تجربه‌های جدید و در قالب خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به دو شیوه‌ حضور مربیان در مدارس و بازدید دانش آموزان از مراکز و شرکت در برنامه‌ها و کارگاه‌ها اجرا می‌شود.

ملک زاده فرد گفت: در استان اردبیل با اجرای هر دو شیوه‌ یاد شده، دانش‌آموزان پایه‌ دوم تا ششم ابتدایی و دوره اول متوسطه از برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در مراکز بهره‌مند شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل اظهار کرد: در اقدام دیگر کانون، ۲۰ هزار کودک و نوجوان اردبیلی با حضور در سینما قدس به تماشای فیلم بچه زرنگ نشستند و این فیلم در نمایش عمومی خود در کشور به بالاترین رقم فروش فیلم کودک در ایران رسید و از ۶۳ میلیارد تومان بالاتر رفت.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز و شهرستان‌های آن فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha