۱۳ هزار کودک و نوجوان اردبیلی "بچه زرنگ" را تماشا کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از پخش پویانمایی "بچه زرنگ" با محتوای معرفی الگوی ایرانی اسلامی و القای روحیه خودباوری برای بیش از ۱۳ هزار کودک و نوجوان در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ملیحه ملک‌زاده فرد روز چهارشنبه گفت: اکران یا پخش این فیلم از مهرماه امسال آغاز شده و این تعداد تماشاگر تنها شامل افرادی است که از طریق هماهنگی کانون و به‌صورت گروهی در سینما حضور یافته‌اند.

وی افزود: با در نظر گرفتن سایر مخاطبان و مراجعه‌کنندگان انفرادی، آمار نهایی تماشاگران این پویانمایی بیش از ۱۳ هزار نفر است و «بچه زرنگ» ایمان به قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوان ایرانی را به تصویر کشیده و با سرمایه‌گذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: مفاهیم و آموزه‌های دینی و ملی در میان فرزندان جامعه از مضامین بکار گرفته‌ شده در این پویانمایی سینمایی است و آموزش‌ و پرورش استان و مدیران مدارس در قالب اردوهای مدرسه، همکاری شایسته‌ای در اکران موفق این اثر داشتند.

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه این فیلم تنها در یک سینما به نمایش عمومی درآمده است، افزود: با توجه به استقبال خوبی که از این اثر سینمایی شده، در نظر داریم با مهیا نمودن تجهیزات سینمای سیار، امکان نمایش این فیلم در شهرهای فاقد سینما در استان را با ارائه بلیط نیم بها فراهم کنیم.

پویانمایی «بچه زرنگ» روایتگر داستان پسر کوچکی به نام محسن است که در طول یک سفر کوتاه به جنگل ابر در مازندران، با یک ببر آشنا می‌شود و برای نجات او از دست شکارچیان غیرقانونی تلاش می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مرکز و شهرستان های این استان ۱۲ هزار عضو فعال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha