اکران ویژه پویانمایی «بچه زرنگ» برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان ایلامی

ایلام - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: پویانمایی سینمایی بچه زرنگ تولید کانون در سطح استان برای گروه های مخاطب کودک و نوجوان و ادارات به صورت ویژه اکران می شود.

"فاطمه رستگار" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پویانمایی سینمایی "بچه زرنگ" طبق برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می شود.

وی یادآور شد: هنر سینمای پویانمایی بهترین گزینه برای انتقال مفاهیم تربیتی، دینی، اخلاقی، اسلامی و آشنایی بیشتر و بهتر کودکان، نوجوانان، خانواده ها و مربیان فرهنگی و تربیتی با این آموزه ها است.

رستگار ادامه داد: در پویانمایی "بچه زرنگ" مخاطبان با سیره رضوی حضرت امام رضا (ع) ارتباط می گیرند و این انیمیشن با توجه به داشتن پیام های خوب و آموزنده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برای مدارس به صورت ویژه اکران می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اضافه کرد: همچنین این پویانمایی حاوی پیام هایی ارزنده و ارزشمند برای بزرگسالان است که به همین منظور اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی ارسال دعوت نامه هایی، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و خانواده هایشان را برای دیدن این انیمیشن سینمایی فراخوانده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه استان ایلام فاقد سینما جهت نمایش فیلم است، تمهیدات مناسب برای نمایش این پویانمایی جهت اکران آن در سطح شهرستان های مختلف استان با استفاده از سینما سیار در دستور کار است.

رستگار افزود: "هومن حاجی‌عبداللهی"، "میرطاهر مظلومی"، "هدایت هاشمی" و جمعی از بازیگران شاخص و مطرح سینما و تلویزیون گویندگی نقش‌های اصلی پویانمایی سینمایی "بچه زرنگ" را بر عهده دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام بیان کرد: فیلم کارتونی "بچه زرنگ" به تهیه کنندگی "حامد جعفری" یک پویانمایی قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان و حتی بزرگسال و محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت حدود ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور ساخته شده است.

وی با بیا اینکه اکران این کارتون سینمایی از پنجم مهرماه در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: پویانمایی بچه زرنگ در سینما فرهنگ شهر ایلام (تنها مکان نمایش فیلم های سینمایی در استان ایلام) از امروز آماده نمایش است و البته اکران آن در دیگر شهرستان های استان به صورت سینما سیار برای اعضای کودک و نوجوان در حال پیگیری و رایزنی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha