مددخواهی یکهزار و ۸۰۰ نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد + فیلم

سمنان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان گفت: یکهزار و ۸۰۰ درخواست رسیدگی به مشکلات مردمی در ستاد ارتباط مردمی مربوط به این نهاد در سفر آیت‌الله رئیسی و هیات دولت به این استان ثبت شد.

محمدحسین ذوالفقاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دریافت وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و اضافه کرد: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

ممدخواهی یکهزار و ۸۰۰ نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

این مسوول اظهار کرد: شمار زیادی از شهروندان درخواست‌ها و مطالبه‌های خود را به صورت مکتوب تحویل داده‌اند که نامه‌ها در دست پردازش است و پس از پردازش به یکهزار و ۸۰۰ درخواست افزوده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مکاتبه‌های مردم استان سمنان خطاب به دولت سیزدهم در یک مجموعه دانشگاهی با ۴۰۰ کاربر در حال ثبت و پایش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه متقاضیان قرارگیری زیر چتر حمایتی این نهاد پس از انجام روند قانونی و احراز استحقاق به سرعت تحت پوشش قرار می‌گیرند و در صورت تامین اعتبار وام و مساعدت بلاعوض به افراد متقاضی واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم به مدت سه روز (بیست و نهم، سی‌ام و سی و یکم فروردین) بود و دستگاه اجرایی نیز با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار وزرا در سمنان برای رسیدگی به در خواست‌های مردمی ۳۰ میز خدمت راه‌اندازی کرده‌ بودند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری ۲ روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha