۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85413037
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کشف احتکار شکر و قاچاق سوخت در گیلان

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85413037
کشف احتکار شکر و قاچاق سوخت در گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش گفت: در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان، ۱۴ تن شکر احتکاری کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز شنبه اظهار کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می دهد.

وی در ادامه از دریافت خبر احتکار شکر داخل یک واحد صنفی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پس از تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل موردنظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۴ تن شکر احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه در این راستا متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات چهار میلیارد ریال است.

کشف سوخت قاچاق از داخل منزل در بندرانزلی

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در بازرسی از محوطه یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی پور اظهار کرد: مبارزه با قاچاق سوخت یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی است و پلیس با اقدامات همه جانبه از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات از وجود سوخت قاچاق داخل یک منزل مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، از کشف هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در بازرسی از محوطه منزل مورد نظر خبر داد و بیان‌ کرد: در این راستا متهم ۷۴ ساله و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha