۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85412407
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

طلسم‌شکنی ملوان، فرصت‌سوزی سپیدرود و سلامِ داماش به قعر جدول

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان طی هفته گذشته در لیگ‌های مختلف به میدان رفتند که ملوان در لیگ برتر در یک دیدار خانگی به برتری رسید، داماش نیز با شکست مقابل حریفش در انتهای جدول لیگ دسته یک قرار گرفت و سپیدرود با تساوی خانگی از صدر جدول لیگ دسته دوم فاصله گرفت.

به گزارش ایرنا، در جریان رقابتهای لیگ برتر کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی موفق شد تیم قدرتمند گل‌گهر سیرجان را شکست دهد، در مسابقات لیگ دسته یک کشور شهرداری بندرآستارا مقابل حریفش به برتری رسید اما تیم داماش در یک بازی خارج از خانه مغلوب دریای بابل شد، همچنین در لیگ دسته دوم تیم سپیدرود برابر حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و تیم چوکا نیز مغلوب حریف خود شد.

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مقابل تیم گل‌گهر سیرجان قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر برابر حریف قدرتمندش به برتری برسد تا علاوه بر ادامه روند صعودی خود، طلسم عدم پیروزی در بازیهای خانگی را نیز بشکند.

ملوانان که تاکنون در رقابتهای لیگ برتر نتایج بسیار درخشانی کسب کردند، در چند دیدار اخیر خانگی خود طعم پیروزی را نچشیدند و آخرین پیروزی خانگی ملوان مربوط به دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در روز ۱۶ مهرماه در هفته هفتم این مسابقات بود.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی مقابل گل‌گهر به یک پیروزی خانگی دست یافت تا علاوه بر طلسم‌شکنی، جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی کسب کند و هواداران ملوان نیز با جشن و پایکوبی ورزشگاه را ترک کنند.

تیم فوتبال ملوان مقابل گل گهر سیرجان پیروز شد

فرصت مناسب ملوان برای طلسم شکنی؛ نگاه گل‌گهر به رتبه سوم جدول

هم اینک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام ۱۹ مسابقه، ۳۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد، البته سپاهان با ۲ بازی کمتر و کسب ۳۱ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در صورت کسب یک پیروزی در بازی‌های عقب افتاده، جایگاه ملوان را در رده چهارم خواهد گرفت.

با این وجود قرارگرفتن ملوان در رتبه چهارم و یا پنجم جدول رده‌بندی، بهترین نتیجه این تیم در تاریخ حضورش در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که مهدی تارتار سرمربی و بازیکنان این تیم تاکنون موفق به کسب آن شده‌اند.

قرارگرفتن ملوان در رتبه چهارم و یا پنجم جدول رده‌بندی، بهترین نتیجه این تیم در تاریخ حضورش در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که مهدی تارتار سرمربی و بازیکنان این تیم تاکنون موفق به کسب آن شده‌اند. سقوط داماش به انتهای جدول

رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز هفته گذشته با انجام هفته بیست و دوم پیگیری شد که طی آن تیم شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی مقابل حریفش به برتری رسید اما داماش در یک بازی خارج از خانه مغلوب حریفش شد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه وحدت این شهر مقابل تیم خوشه طلایی قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه یک برصفر حریف خود را شکست دهد تا سه امتیاز حساس این دیدار را تصاحب و همچنان در رتبه چهاردهم جدول قرار داشته باشد.

اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در این رقابتها در هفته بیست و دوم در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم دریای بابل شد تا همچنان روند نزولی این تیم پرطرفدار ادامه یابد.

داماشی‌ها که در طول فصل جاری رقابتهای لیگ دسته یک کشور با مشکلات زیادی به خصوص در بخش مالکیت و مدیریتی مواجه بودند، موفق به کسب نتایج مناسبی نشده و با این شکست نیز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

البته به نظر می‌رسد که مشکل مدیریتی این باشگاه برطرف شده و از سوی دیگر علی نظرمحمدی همچنان به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم ادامه می‌دهد و به همین دلیل طرفداران داماش امیدوارند که در ۱۲ بازی باقی مانده، این تیم بتواند نتایج بهتری را کسب و از انتهای جدول فاصله گرفته تا سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کند.

هم اینک تا پایان هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می‌شود، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۹ امتیاز در مکان چهاردهم و تیم داماش گیلان نیز با کسب ۱۳ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

فرصت‌سوزی سپیدرود رشت

اما در رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، نمایندگان گیلان در هفته هفدهم این مسابقات به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا نمایندگان این استان هفته ناموفقی را سپری کنند و از سوی دیگر تیم سپیدرود نیز با توقف مقابل حریفش، از صدر جدول فاصله گیرد.

طلسم‌شکنی ملوان، فرصت‌سوزی سپیدرود و سلامِ داماش به قعر جدول

سپیدرودی‌ها در هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در یک دیدار خانگی و در حضور هوادارانش مقابل تیم فوتبال شهدای رزکان البرز قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت تا تیم سپیدرود ۲ امتیاز حساس این دیدار خانگی را از دست بدهد.

سپیدرود که تا پیش از این دیدار با صدر جدول فاصله‌ای نداشت و حتی چند هفته نیز در صدر جدول قرار گرفته بود، با این تساوی خانگی فاصله خود را با تیم صدرنشین افزایش داد تا کار برای صدرنشینی و صعود این تیم سخت‌تر از گذشته شود زیرا هم اینک سپیدرودی‌ها با صدرجدول سه امتیاز فاصله دارند.

البته با وجود اینکه ۹ مسابقه تا پایان مرحله گروهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور باقی مانده، طرفداران سپیدرود امیدوارند که این تیم در این بازیها نتایج مطلوبی را کسب و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی گروه خود به طور مستقیم به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

با وجود اینکه ۹ مسابقه تا پایان مرحله گروهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور باقی مانده، طرفداران سپیدرود امیدوارند که این تیم در این بازیها نتایج مطلوبی را کسب و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی گروه خود، به طور مستقیم به لیگ دسته یک کشور صعود کند. اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته دوم کشور در هفته هفدهم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم بهمن تهران صدرنشین این گروه شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

چوکایی‌ها با این شکست، نه تنها مانع توقف صدرنشین گروه خود نشدند بلکه در همان رتبه پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند و نتوانستند فاصله خود را با سایر تیمهای بالای جدولی کاهش دهند.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در مکان چهارم و تیم چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه نخست این رقابتها قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای برتر هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

پیروزی بانوان ملوان در لیگ برتر

همچنین در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همانند تیم مردان این باشگاه روند صعودی طی می‌کند و در هفته چهاردهم این مسابقات توانست برابر حریفش به برتری برسد تا همچنان یکی از مدعیان جدی کسب مقام قهرمانی این رقابتها باشد.

در هفته چهاردهم این مسابقات تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مقابل تیم پیکان قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد تا همچنان جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده‌بندی حفظ کند.

ملوانان با این پیروزی خانگی از ۱۴ بازی خود ۳۴ امتیاز کسب کردند و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم خاتون بم در رتبه دوم جدول ۱۰ تیمی این مسابقات قرار دارند در حالی که بازی برگشت ملوان و خاتون بم به میزبانی ملوان برگزار می‌شود و در صورت کسب پیروزی نماینده گیلان در این دیدار حساس، این تیم شانس نخست قهرمانی رقابتهای فصل جاری لیگ برتر بانوان کشور را خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha