۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85420548
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نورِ ورزشگاه، فوتبال بانوان ملوان و خاتون بم در گیلان را به تاخیر انداخت

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: به دلیل کمبود نور ورزشگاه سردارجنگل رشت، دیدار تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و خاتون بم با ۲۴ ساعت تاخیر در بندر انزلی انجام خواهد شد.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرار بود تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و خاتون بم از ساعت ۱۹ امروز(یکشنبه) در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

وی افزود: اما به دلیل عدم شرایط مناسب ورزشگاه سردارجنگل رشت برای انجام بازی در این ساعت و به دلیل کافی نبودن نور این ورزشگاه و همچنین همزمانی این بازی با دیدار تیمهای فوتبال ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی، باشگاه ملوان درخواست کردکه این دیدار با ۲۴ ساعت تاخیر و در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار شود.

وی ادامه داد: هیات فوتبال استان گیلان نیز این درخواست را به سازمان لیگ انتقال داد و سازمان لیگ نیز با بررسی شرایط موجود، با این درخواست موافقت کرد و به همین دلیل مکان این بازی تغییر و این دیدار با ۲۴ ساعت تاخیر انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: از ساعت ۱۹ امروز(یکشنبه) تیمهای فوتبال ملوان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر مردان کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

وهابی خاطرنشان کرد: همچنین طبق اعلام سازمان لیگ، بازی حساس تیمهای بانوان ملوان و خاتون بم نیز از ساعت ۱۹ روز دوشنبه(فردا) در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با قضاوت مهناز ذکایی برگزار می شود.

وی در خاتمه اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲ تیم فوتبال بانوان خاتون بم و ملوان بندرانزلی با کسب ۳۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در رتبه‌های نخست و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، نتیجه این بازی می تواند تا حد زیادی قهرمانی فصل جاری را مشخص سازد.

به گزارش ایرنا، در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha