۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85418468
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شکست غیرمنتظره ملوان، پیروزی داماش در شهرآورد گیلان و جدایی پیوس از سپیدرود

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان طی هفته گذشته در لیگ‌های مختلف به میدان رفتند که در مهمترین این مسابقات، تیم ملوان در لیگ برتر متحمل شکست شد و داماش نیز در لیگ دسته یک کشور در شهرآورد گیلان مقابل شهرداری بندرآستارا پیروز شد.

به گزارش ایرنا، در هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم فوتبال پیکان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

ملوانان که تاکنون در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر کشور نتایج درخشانی کسب کرده اند، در این دیدار نتوانستند برابر حریف خود موفق به کسب امتیاز شوند و در نهایت با یک گل مغلوب حریف خود شدند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در هفته دوازدهم و در یک دیدار خانگی مغلوب تیم شمس‌آذر قزوین شده بود، پس از گذشت هشت هفته دوباره طعم تلخ شکست را چشید تا روند رو به رشد این تیم متوقف شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در هفته دوازدهم و در یک دیدار خانگی مغلوب تیم شمس‌آذر قزوین شده بود، پس از گذشت هشت هفته دوباره طعم تلخ شکست را چشید تا روند رو به رشد این تیم متوف شود

البته این نماینده شایسته گیلان با این شکست نیز با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد و اگر در هفته بیست و یکم بتواند در بازی خانگی خود برابر تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد، حداقل با تثبیت رتبه ششمی خود به تعطیلات نوروزی می‌رود.

بی شک این جایگاه و کسب مقام ششمی برای ملوان تا پایان هفته بیستم حائز اهمیت است و به طور حتم طرفداران ملوان از عملکرد تیمشان رضایت دارند اما این طرفداران، مسئولان و کادرفنی تیم فوتبال ملوان انتظار دارند تا در ادامه لیگ نیز نتایج مناسبی را کسب و در نهایت بتوانند سهمیه حضور در آسیا را کسب کنند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را کسب کند و با قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی، بین تیمهای بالانشین جدول حضور دارد و در صورت پیروزی در دیدار خانگی خود در هفته بیست و یکم شاید بتواند با کسب مقام پنجمی به تعطیلات نوروزی برود.

طلسم‌شکنی ملوان، فرصت‌سوزی سپیدرود و سلامِ داماش به قعر جدول

تیم فوتبال داماش با برتری مقابل شهرداری آستارا فاتح دربی گیلان شد

داماش فاتح دربی گیلان در لیگ دسته یک کشور

اما رقابتهای لیگ دسته یک کشور جام آزادگان هفته گذشته با انجام هفته بیست و سوم پیگیری شد که تیمهای هم استانی داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش توانست با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست دهد.

داماشی‌ها که تاکنون در این رقابتها نتواستند نتایج خوبی کسب کنند و در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند، برابر شهرداری بندرآستارا بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و ۲ گل به ثمر رساندند و چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر را نیز از دست دادند.

تیم داماش که مدتها طعم شیرین پیروزی را نچشیده بود و آخرین برتری این تیم در لیگ دسته یک کشور مربوط به هفته یازدهم و بازی مقابل آریو اسلامشهر بود، با انجام یک بازی هجومی، شهرداری آستارا را مغلوب کرد تا طرفداران این تیم با رضایت ورزشگاه را ترک کنند.

تیم داماش که مدتها طعم شیرین پیروزی را نچشیده بود و آخرین برتری این تیم در لیگ دسته یک کشور مربوط به هفته یازدهم و بازی مقابل آریو اسلامشهر بود، با انجام یک بازی هجومی، شهرداری آستارا را مغلوب کرد تا طرفداران این تیم با رضایت ورزشگاه را ترک کنند

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز در این دیدار خارج از خانه موفق نشد بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و در نهایت با شکست مقابل داماش گیلان بازنده دربی گیلان در لیگ دسته یک کشور شد.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال پیگیری است، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه چهاردهم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۱۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

شکست خانگی سپیدرود

رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور نیز با انجام هفته هجدهم پیگیری شد که نمایندگان گیلان نتوانستند در این هفته نتایج خوبی کسب کنند و در نهایت با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

در رقابتهای انجام شده، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی خانگی مقابل تیم نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریفش شد تا یک شکست خانگی در پرونده این تیم ثبت شود.

تیم فوتبال سپیدرود که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی گروه خود و نیز صعود به لیگ دسته یک کشور است، در این بازی خانگی نتیجه را به حریفش واگذار کرد تا با صدر جدول فاصله گیرد و از ۲ بازی متوالی خود فقط یک امتیاز کسب کند.

شکست غیرمنتطره ملوان، پیروزی داماش در شهرآورد گیلان و جدایی پیوس از سپیدرود

البته این ۲ نتیجه ضعیف باعث شدتا فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به صورت توافقی از این تیم جدا شود و حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در ادامه این مسابقات کدام مربی هدایت سپیدرودی ها را برعهده خواهد گرفت.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان نیز در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در هفته هجدهم در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم یاران سلامت ایرانیان قرار گرفت که در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

با این وجود تا پایان هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم‌های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم‌های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

جشنواره گل بانوان ملوان در لیگ برتر

رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور نیز هفته پانزدهم خود را سپری کرد که تیم ملوان بندرانزلی در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم البرز قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ حریف خود را شسکت دهد تا همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی این مسابقات باشد.

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی که تاکنون نتایج بسیار خوبی را در رقابتهای لیگ برتر کسب کرده در این بازی خارج از خانه نیز یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشت و به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

ملوانان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم خاتون بم در رتبه دوم جدول رده بندی ۱۰ تیمی این مسابقات قرار دارند در حالی که این نماینده گیلان باید در هفته شانزدهم در یک دیدار خانگی رو در روی تیم خاتون بم قرار گیرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در صورت کسب پیروزی برابر خاتون بم، شانس نخست مقام قهرمانی رقابتهای لیگ برتر خواهد بود و طرفداران این تیم امیدوارند که ملوانان با برتری برابر خاتون بم یک گام دیگر به مقام قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha