۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85407797
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال بانوان ملوان با ۲ گل پیکان را شکست داد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85407797
تیم فوتبال بانوان ملوان با ۲ گل پیکان را شکست داد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل پیکان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و پیکان روز دوشنبه در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

گلهای تیم فوتبال بانوان ملوان را در این دیدار افسانه چترنور در دقیقه ۴۰ و فاطمه مخدومی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند تا تیم ملوان به یک پیروزی خانگی دیگر دست یابد.

ملوانان که در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشته و یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها بشمار می‌روند، در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر شدند و با برتری در این بازی, همچنان یکی از مدعیان کسب قهرمانی باقی ماندند.

قضاوت این مسابقه را، سرور ساعدی به عنوان داور وسط، ژاله طوفان‌پور و فاطمه صالح آبادی به عنوان کمک داور برعهده داشتند، ضمن اینکه فاطمه نوروزی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافت.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته سیزهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال بانوان پیکان با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی ۱۰ تیمی این رقابت‌ها قرار داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha