۸ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85428304
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود رشت بازیهای باقیمانده را بدون جذب سرمربی جدید به اتمام می‌رساند

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان رقابتهای فصل جاری لیگ دسته دوم کشور سرمربی جدیدی جذب نخواهد کرد و با سهیل حق‌شناس به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، پس از جدایی توافقی فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، مسئولان این باشگاه مترصد جذب مربی جدیدی بودند تا در هفت بازی باقیمانده با کادری جدید رقابتها را ادامه دهند اما در نهایت موفق به این امر نشدند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت نیز روز چهارشنبه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از کسب نتایج دور از انتظار در پنج مسابقه دور برگشت که در نهایت فقط موفق به کسب پنج امتیاز شدیم جلساتی با حضور مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با فرشاد پیوس سرمربی این تیم برگزار شد.

رادنی دیدار افزود: این جلسات برای برون رفت از وضعیت پیش آمده برگزار شد که در نهایت تصمیمات اتخاذ شده منجر به خاتمه همکاری به صورت توافقی و تسویه حساب مالی با فرشاد پیوس سرمربی، مرتضی کرمانی مقام، مصطفی چراغی و پوریا شوریده دیگر اعضای کادرفنی بود.

وی ادامه داد: البته پس از جدایی توافقی فرشاد پیوس از سرمربیگری سپیدرود، مسئولان باشگاه بلافاصله مذاکراتی را با حسن اشجاری، علی بهارمست و محسن عاشوری برای حضور در راس کادرفنی آغاز کردند که در نهایت پس از بررسی پیشنهادات مطرح شده، تصمیم گرفته شد که علی بهارمست به عنوان مدیرفنی و سهیل حق شناس به عنوان سرمربی از مجموعه بازیکنان، با کادری صد در صد بومی و سپیدرودی تا پایان فصل و در هفت بازی باقیمانده به میدان بروند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: بی شک هفت بازی باقیمانده برای تیم فوتبال سپیدرود بسیار سرنوشت‌ساز و حساس است و امیدواریم که با حمایت مسئولان باشگاه و همچنین حمایت همه جانبه هواداران، اتفاقات خوشایندی برای باشگاه سپیدرود رقم زده شود و در پایان رقابتهای فصل جاری شرایط به گونه‌ای شود که سپیدرود شانس صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارد و هشت امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیمهای برتر هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم به رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha