۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85411988
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: مردم بار دیگر دشمنان نظام را ناکام گذاشتند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا ضمن قدردانی از مشارکت ۷۳ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات اخیر گفت: ملت بار دیگر با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات دشمنان نظام را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: مردم آستارا با کسب رتبه نخست مشارکت در استان، حماسه دیگری برای این شهرستان رقم زدند.

وی، از عوامل برگزار کننده انتخابات در برپایی فضایی امن و همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل ایجاد شور انتخاباتی قدردانی و به نماینده منتخب آستارا تبریک گفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با گرامیداشت هجدهم اسفند ماه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، آن را بستر مناسبی برای جذب جوانان و هدایت و تربیت دلهای پاک دانست و با در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: مساجد همیشه محل حضور جوانان روشن ضمیر و دل پاک بوده و باید با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد این حضور را منسجم و هدف دار نمود.

حجت الاسلام باقری ارومی بیستم اسفند روز راهیان نور را نیز گرامی داشت و ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور و یادآوری صحنه های ایثار و شهادت، گنجینه دفاع مقدس را یک سرمایه عظیم برای روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که همچنان بهره‌های بسیار می توان از آن برداشت کرد.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدا در آستارا، بیست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور حضرت امام خمینی(ره) را نیز گرامی داشت و عنوان کرد: شهدا به سبب مقام معنوی و الهی که دارند معنویت را در جامعه عطرافشانی می کنند و هر خدمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نزد خداوند عالم مقبول و پذیرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha