۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85411834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونق مساجد موجب زدودن بسیاری از آسیب های جامعه می شود

رشت -ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: رونق مساجد موجب برکت جامعه و زدودن بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: مومنان دوست دارند صبح و شب درِ مساجد به رویشان گشوده باشد و نباید این موضوع از آنان دریغ شود.

وی اظهار کرد: مساجد اگر رونق بگیرد بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه برطرف خواهد شد.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مشارکت ۴۱ درصدی مردم گیلان در انتخابات اخیر، این حضور را نشان از بصیرت روزافزون آنان توصیف کرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه منتخبان، نماینده همه اقشار جامعه هستند تصریح کرد: نغمه سرایان معاندان یاوه گوی نظام بدانند !مردم ایران اسلامی راهشان را پیدا کرده اند .

وی با بیان اینکه در برخی کشورها مردم را وادار به شرکت در انتخابات می کنند تاکید کرد: خدا می داند که هیچکس را در کشور با زور ‌پای صندوق های رای نیاوردند و همه با دل آمدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت از اجرای پویش “ سلام شهید “ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در ۲۲ اسفند ماه خبر داد.

محمدرضا داوطلب در خصوص پویش یاد شده توضیح داد: متاسفانه از ۱۶ هزار پدر و مادر شهید استان کمتر از ۲ هزار پدر و مادر شهید گیلان در قید حیات هستند ‌؛لذا پویش سلام شهید برای درود به روان شهدا و گرامیداشت خانواده های آنان برنامه ریزی شده است.

مازیار رضوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز در این آئین بمناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی بر حفاظت از زمین بر مبنای توسعه پایدار و کاشت درخت تاکید کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha