۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85411504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی شمس آذر: تیم آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

قزوین - ایرنا - مربی تیم شمس‌دار قزوین گفت: آنالیز بسیار خوبی از کیفیت و سبک بازی تیم آلومینیوم اراک داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد کریمیان شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک با اشاره به این که تیم‌های مجتبی حسینی از نظر هجومی و دفاعی ساختار خوبی دارند، اظهار کرد: فردا بازی سختی را مقابل تیم اراک داریم زیرا از کادر فنی و سرمربی خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: باوجود اینکه فاصله بین دیدار گذشته با این دیدار بسیار کم بوده است، اما تمرینات خوبی را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم بازیکنان بتوانند تفکرات آقای دقیقی را فردا در زمین مسابقه اجرا کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم، تصریح کرد: از هواداران تقاضا داریم همانند نیم فصل اول مسابقات در بازی فردا نیز با حضور خود باعث دلگرمی تیم شمس آذر باشند.

وی در پاسخ به خبرنگار که آیا در دیدار فردا نیز همانند بازی‌های گذشته شمس آذر تیمی سراسر هجومی است، گفت: تاکتیک شمس آذر همواره فوتبال تماشاگر پسند و هجومی بوده و سعی کردیم تا جایی که ممکن است آنها را برطرف کرده و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

مربی شمس آذر یادآور شد: امیدواریم به مرور زمان بازیکنان جدید نیز بتوانند با تیم هماهنگ شوند و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به موفقیت شمس آذر کمک کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته نوزدهم مسابقات فردا /جمعه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۶ میزبان تیم آلومینیم اراک خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۸ دیدار گذشته خود با ۶ برد، هفت تساوی و پنج باخت با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

گفتنی است بلیت این مسابقه برای تماشاگران رایگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha