۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85411463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی آلومینیوم اراک: بلیت رایگان بازی را جذاب‌تر می‌کند

قزوین - ایرنا - مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: رایگان شدن بلیت بازی کار ارزشمندی است که باعث جذب بیشتر هواداران در ورزشگاه‌ها شده و جذابیت فوتبال را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید محافظت کار روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی هفته گذشته مقابل هوادار به دلیل بارش برف و شرایط جوی لغو شد و به همین خاطر امیدواریم فردا تیم شرایط خوبی را دنبال کند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی ذهنی و تمرینات خوب سرمربی، تیم در شرایط ایده آل است و تمام بازیکنان از اهمیت بازی فردا با خبر هستند.

محافظت کار با اشاره به اینکه به این زودی نمی‌توان درباره شرایط تیم‌ها در جدول اظهار نظر کرد، ادامه داد: مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات دچار پارگی رباط شده اند و بازی فردا را از دست دادند.

گفتنی است، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته نوزدهم مسابقات فردا /جمعه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۶ میزبان تیم آلومینیم اراک خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۸ دیدار گذشته خود با ۶ برد، هفت تساوی و پنج باخت با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

گفتنی است بلیت این مسابقه برای تماشاگران رایگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha